Viva zoekt alle pijlers

Grappigste/leukste/meest bijzondere moment op het VIVA-forum

27-05-2016 10:52 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is allemaal al tot in den treure uitgekauwd
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:hatsetats schreef op 27 mei 2016 @ 12:08:

Wat ik echt bijzonder een heel bijzonder moment vond is toen Viva (dat hier een vrij wn open podium biedt aan PVV / Pegida adepten, (wat op zich al bijzonder is) Sylvana aanstelde als columniste. Heel bijzondere momenten zijn ook altijd dat degene die een tegengeluid laat horen de ban krijgt en niet de racist.

Lijkt mij een artikel waar je mee kan scoren!Dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 mei 2016 @ 11:57:

Oh, Katy, als iemand jou een verhaalt mailt, waar mijn naam in voorkomt, dan wil ik niet dat je dat gebruikt voor je artikel.

Dat ik dat maar even gezegd heb.



Ik ga mezelf op pagina 2 herhalen.

Je weet nooit wat er hier over het hoofd wordt gezien
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het forum was voor mij 5 jaar geleden wel op z'n hoogtepunt qua leukheid. Daarvoor en daarna is het eigenlijk nooit meer zo gezellig geworden, maar dat ligt denk ik ook aan de topics waar ik toen in zat.
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 mei 2016 @ 12:25:

[...]





Ik ga mezelf op pagina 2 herhalen.

Je weet nooit wat er hier over het hoofd wordt gezien Dat je Yasmijn van de Bladen bent, wil niet zeggen dat je er zelf in wilt
Hallo?!
Er was ooit een topic van een forummer die bang van spinnen was en een grote in haar huis had.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 27 mei 2016 @ 12:29:

[...]





Dat je Yasmijn van de Bladen bent, wil niet zeggen dat je er zelf in wilt Precies
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik vind het vooral bijzonder dat de journalisten en bloggers zelf geen content kunnen verzinnen tenzij over seks, piemels en tieten. Verder mag het forum voor inspiratie zorgen, even knippen en plakken en weer een artikel/blog klaar. Heel bijzonder. Nog iets dat ik bijzonder vind is dat Viva een podium bied aan cyberpesten en toestaat dat leden zich hier kunnen verenigen en gezamenlijk een ander op een andere plek op internet kunnen zieken vanaf hier. Om het af te sluiten zou ik een interview doen met Viola Holt. Die is groot fan en een belangrijk persoon in de geschiedenis van het viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 27 mei 2016 @ 12:28:

Het forum was voor mij 5 jaar geleden wel op z'n hoogtepunt qua leukheid. Daarvoor en daarna is het eigenlijk nooit meer zo gezellig geworden, maar dat ligt denk ik ook aan de topics waar ik toen in zat.

10 tot 15 jaar geleden hadden we nog echt lol hier met de meest hilarische topics. (en geen racisme, dat mag nu gewoon allemaal)

Toen zijn er ook hechte vriendschappen ontstaan.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:mwcactus schreef op 27 mei 2016 @ 12:31:

Ik vind het vooral bijzonder dat de journalisten en bloggers zelf geen content kunnen verzinnen tenzij over seks, piemels en tieten. Verder mag het forum voor inspiratie zorgen, even knippen en plakken en weer een artikel/blog klaar. Heel bijzonder. Nog iets dat ik bijzonder vind is dat Viva een podium bied aan cyberpesten en toestaat dat leden zich hier kunnen verenigen en gezamenlijk een ander op een andere plek op internet kunnen zieken vanaf hier. Om het af te sluiten zou ik een interview doen met Viola Holt. Die is groot fan en een belangrijk persoon in de geschiedenis van het viva forum.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 27 mei 2016 @ 12:33:

[...]



10 tot 15 jaar geleden hadden we nog echt lol hier met de meest hilarische topics. (en geen racisme, dat mag nu gewoon allemaal)

Toen zijn er ook hechte vriendschappen ontstaan.



15 jaar geleden moest ik nog inbellen terwijl mijn vader onderaan de trap stond te foeteren dat de telefoonkosten opliepen



Zo heeft ieder z'n gouden periode
Hallo?!
Alle reacties Link kopieren
De tijd dat je nog lol kon hebben was voor de engelen eruit gingen en het nieuwe regime in ging.

De tijd dat er vriendschappen ontstonden en leuke meetings waren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pikkie22 schreef op 27 mei 2016 @ 12:36:

De tijd dat je nog lol kon hebben was voor de engelen eruit gingen en het nieuwe regime in ging.

De tijd dat er vriendschappen ontstonden en leuke meetings waren.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Echt hardop lachend achter mijn scherm zitten is jaren geleden.



Mastrubeertje was idd het meest hilarische topic.

Wat heb ik daar een lol mee gehad.
Wat mij betreft is het hier wel zo'n beetje klaar. Er wordt de laatste tijd te veel gechagrijnd en te weinig lol gemaakt. Racisme en vooroordelen zijn ook een probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dat topic ook leuk van die vrouw die thuiskwam en dat er dan steeds dingen verplaatst waren. En dat ze de buurvrouw verdacht of een ex ofzo, ik weet het niet meer precies. Het was echt een cliffhanger.
Hallo?!
Ow ik vind het bijvoorbeeld heel bijzonder dat er een blog is over 10 dingen die je niet nodig hebt als je zwanger bent en daar in staat dat zwangerschapskleding echt niet nodig is.
Het toestaan van racisme is toch wel meest bijzonder van dit forum inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 27 mei 2016 @ 12:49:

Ik vond dat topic ook leuk van die vrouw die thuiskwam en dat er dan steeds dingen verplaatst waren. En dat ze de buurvrouw verdacht of een ex ofzo, ik weet het niet meer precies. Het was echt een cliffhanger.en nooit opgelost helaas. Altijd jammer als TO's niet meer reageren.
Alle reacties Link kopieren
Sap, in de huisregels waar je mee akkoord bent gegaan staat toch dat je topics gebruikt kunnen worden voor artikelen. Ben het er ook niet echt mee eens aangezien sommige mensen hier erg persoonlijke en gevoelige problemen plaatsen, maar volgens mij staat het er wel in en heb je het kunnen lezen (en weigeren).
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:_Doortje_ schreef op 27 mei 2016 @ 12:28:

Het forum was voor mij 5 jaar geleden wel op z'n hoogtepunt qua leukheid. Daarvoor en daarna is het eigenlijk nooit meer zo gezellig geworden, maar dat ligt denk ik ook aan de topics waar ik toen in zat.Precies de periode dat ik n ban had haha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:mwcactus schreef op 27 mei 2016 @ 12:31:

Ik vind het vooral bijzonder dat de journalisten en bloggers zelf geen content kunnen verzinnen tenzij over seks, piemels en tieten. Verder mag het forum voor inspiratie zorgen, even knippen en plakken en weer een artikel/blog klaar. Heel bijzonder. Nog iets dat ik bijzonder vind is dat Viva een podium bied aan cyberpesten en toestaat dat leden zich hier kunnen verenigen en gezamenlijk een ander op een andere plek op internet kunnen zieken vanaf hier. Om het af te sluiten zou ik een interview doen met Viola Holt. Die is groot fan en een belangrijk persoon in de geschiedenis van het viva forum.Ja maar als je DAAR wat over zegt (zoals de plista content over seks tieten piemels en ander puberaal gedoe, dan worden je berichten gewoon gewist want offtopic) Of je word na napraat verbannen waar geen mod meer meeleest want ik zie ze daar nooit reageren op opbouwende kritiek.
quote:Goede-Fee schreef op 27 mei 2016 @ 12:53:

Ow ik vind het bijvoorbeeld heel bijzonder dat er een blog is over 10 dingen die je niet nodig hebt als je zwanger bent en daar in staat dat zwangerschapskleding echt niet nodig is. Whahaha echt waar? Nou ik denk dat de buurt heel blij gaat zijn als ik in mijn blote gat ga lopen aangezien ik volgens viva geen zwangerschapskleding nodig heb. Of gewoon een gat in mijn shirts knippen? Ben bijna 28 weken maar zie er nu al uit alsof ik 38wk ben en zonder zwangerschapskleding had ik een komo zak aan moeten trekken.
Ik heb me in het begin van mijn forum dagen (toen was ik 19 ofzo) echt kapot gelachen om de real life soap bij de NS.



Een of andere machinist had een collega zwanger gemaakt en op een gegeven moment gingen allerlei mensen die daar ook werkten zich mee bemoeien en raden in welke stad het was etc. Ik kan dat topic alleen niet meer terug vinden aangezien het echt lang geleden was.



Dat topic laatst over iemand die had ingeslopen om de Albert Heijn bestekzegels te jatten van haar buurvrouw was ook hilarisch.
Alle reacties Link kopieren
De piemelhatsjoe, zonder kijf
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Gezondheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven