Viva zoekt alle pijlers

Jij met je partner in VIVA?

01-12-2015 16:43 32 berichten
Voor ons Valentijnsnummer zijn we op zoek naar happy couples, die in VIVA willen vertellen over hun relatie.



Ben jij (ongeveer) 1 maand, 1 jaar, 5 jaar, 10 jaar of 25 jaar met je lover? Wil je met andere lezeressen delen waarom jullie zo happy zijn, wat het een bijzondere relatie maakt en hoe deze zich heeft ontwikkeld? Mail dan je verhaal (leeftijden, hoe lang jullie een stel zijn etc.) met daarbij een foto van jullie samen naar journalist Sara Madou op info@saramadou.nl. Naast het interview wordt er ook een mooie foto van jullie gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
O goed idee voor mijn kersverse date! Hij weet het nog niet, maar is vast een erg leuke verrassing na vier weken
quote:Theemok1 schreef op 01 december 2015 @ 16:48:

O goed idee voor mijn kersverse date! Hij weet het nog niet, maar is vast een erg leuke verrassing na vier weken
He wat jammer, hier nu zo'n 13,5 jaar samen. Maar dat telt dan niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even berekend, ik zit op de 2,5 jaar dus dat klinkt niet zo mooi, maar we tikken wel bijna de 900ste dag aan. Mag je ook zo rekenen?
quote:Theemok1 schreef op 01 december 2015 @ 16:48:

O goed idee voor mijn kersverse date! Hij weet het nog niet, maar is vast een erg leuke verrassing na vier weken
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 5 jaar samen! Ik denk alleen geen happy couple meer als ik ons hiervoor zou opgeven ;-)!
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike_92 schreef op 01 december 2015 @ 17:01:

Wij zijn 5 jaar samen! Ik denk alleen geen happy couple meer als ik ons hiervoor zou opgeven ;-)!+1
quote:maaike_92 schreef op 01 december 2015 @ 17:01:

Wij zijn 5 jaar samen! Ik denk alleen geen happy couple meer als ik ons hiervoor zou opgeven ;-)!Dit.
quote:AnAppleADay schreef op 01 december 2015 @ 17:02:

[...]





+1Hier nog een. Ik ga het vanavond aan tafel wel even voorstellen, omdat het kan. Misschien kunnen we in de reportage: "na X jaar gescheiden dankzij de Viva".
Alle reacties Link kopieren
quote:maaike_92 schreef op 01 december 2015 @ 17:01:

Wij zijn 5 jaar samen! Ik denk alleen geen happy couple meer als ik ons hiervoor zou opgeven ;-)!Hahahaha zo dacht ik ook! Denk dat ie me nooit meer aankijkt
Mag je je kleding aanhouden?
Hè, ik heb geen partner
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 december 2015 @ 17:15:

Hè, ik heb geen partner Gelegenheidssetje worden?
quote:Moiren_ schreef op 01 december 2015 @ 17:16:

[...]



Gelegenheidssetje worden?Ja!
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 december 2015 @ 17:15:

Hè, ik heb geen partner Zoek een slachtoffer en doe die reportage als eerste date. Wel origineel toch en 1 uur samen is ook bijzonder.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 01 december 2015 @ 17:17:

[...]





Ja! Stone en ik willen! Stone wil graag naakt. Kan dat?
Wel met een leren masker voor dan hè.
quote:Moiren_ schreef op 01 december 2015 @ 17:20:

[...]



Stone en ik willen! Stone wil graag naakt. Kan dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:Weekend schreef op 01 december 2015 @ 17:11:

[...]





Hahahaha zo dacht ik ook! Denk dat ie me nooit meer aankijktDat inderdaad.
Ik stelde het aan mijn vriend voor. Ik had geen antwoord nodig, zijn blik was voldoende
Alle reacties Link kopieren
De reactie van mijn man: 'nee, ik hoef niet in de Viva'.

En na een stilte: 'zeker in m'n blote kont ook nog?'
Happy couple met kids?
Heb geen man.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn 20 jaar samen maar het voelt aan als vijf minuten...



...met mijn hoofd onder water



(Geintje )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven