Viva zoekt alle pijlers

Koningsdag: mode en dilemma's

02-03-2016 09:43 42 berichten
Hoi forummers!



In VIVA 17 plaatsen we een dossier over Koningsdag-mode, met allerlei tips en tricks. Wat zijn jouw grootste outfitdilemma's op Koningsdag? En wat is jullie beste manier om kleding te verkopen?



Als je je dilemma's en tips met ons wilt delen: graag! Wie weet zie je ‘m terug in VIVA 17.
Outfitdilemma's op Koningsdag?? Volgens mij creëren jullie "problemen" die er niet zijn.
quote:nerdopviva schreef op 02 maart 2016 @ 09:52:

Outfitdilemma's op Koningsdag?? Volgens mij creëren jullie "problemen" die er niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Outfitdilemma's op Koningsdag.......tsss. Lijkt me zo heerlijk als dat je grootste probleem in het leven is, maar moeilijk om daar serieus op te antwoorden als je te dealen hebt met het verliezen van mn dierbare paps, dochter die helemaal niet lekker gaat op school etc, verhuisstress, baan op de tocht....



Ik sla even over...
Alle reacties Link kopieren
quote:nerdopviva schreef op 02 maart 2016 @ 09:52:

Outfitdilemma's op Koningsdag?? Volgens mij creëren jullie "problemen" die er niet zijn.



Dit idd. Trek gewoon kleren aan. Als je naakt gaat kijkt iedereen je ook zo gek aan.

Wil je toch iets "Koningsdag" achtig dan teek je wat oranjes erbij aan. Shirtje en gaan.



Iedereen zit toch naar de vrijmarkt rotzooi te kijken, geen mens die het boeit wat je aan hebt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ow jee zijn we de Yes geworden?
Alle reacties Link kopieren
Koningsdagmode?! Dat is toch de dag die je wist dat je een oranje bavaria-jurkje aan zou trekken omdat daar de biervlekken het minst op opvallen?
wij schapen hebben doorgaans een gans ander soort esprit
Wij gaan hier met zn alle zo fout mogelijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Waar gaat dit over? Op Koningsdag zijn er juist geen dilemma's, je trekt iets oranjes aan of niet. Klaar. En als dat je ergste probleem in het leven is, dan lijkt me dat inderdaad heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dilemma's? Really?

Oranje kleding, makkelijke stappers en gáán.

Jezus zeg hoe moeilijk wil je het maken.
Alle reacties Link kopieren
Een outfitdilemma op Koningsdag.



Tja. Um. Even denken.

Ik heb geleerd op het forum dat dit een formele gelegenheid is, waarbij de mensen die het feest geven zich moeite doen om zelf feestelijk gekleed te gaan, dus dat je dan ook moeite moet doen om er feestelijk uit te zien.

Een jeans en shirt volstaan dan niet. Slippers ook niet. Crocs zijn uit den boze.



Dus ja, dan kies je dus iets feestelijks.

Een mooie jurk. Maar ja welke he??



Is het goed als ik even op BgB en Enn wacht?

Die zijn expert in googlen. En plaatjes plakken.



*wtf??modus uit*
Scherven brengen geluk
Mijn dilemma, ik twijfel tussen mijn oranje crocks en mijn oranje uggs met glittertjes, welke zal ik doen?

Ik dacht het opgelost te hebben door aan mijn ene voet een crock te doen en aan de andere een ugg, maar toen kwam het volgende lastige dilemma: de crock aan de linker- of rechtervoet?

HELP
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dit aan.

Silence is golden. Duct tape is silver.
En voor diegenen die dit topic onzin vinden, jullie hebben vast nog nooit een echte outfitdilemma gehad, en dan ook nog al die bijwerkingen zoals nachtmerries dat iemand dezelfde outfit aandoet als jij
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:12:

Mijn dilemma, ik twijfel tussen mijn oranje crocks en mijn oranje uggs met glittertjes, welke zal ik doen?

Ik dacht het opgelost te hebben door aan mijn ene voet een crock te doen en aan de andere een ugg, maar toen kwam het volgende lastige dilemma: de crock aan de linker- of rechtervoet?

HELPHeb je geen crocks met glittertjes?
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 02 maart 2016 @ 10:16:

[...]





Heb je geen crocks met glittertjes?Jawel, maar die zijn niet oranje. Op deze zitten van die bloemetjes die je er speciaal voor kan bij kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:16:

En voor diegenen die dit topic onzin vinden, jullie hebben vast nog nooit een echte outfitdilemma gehad, en dan ook nog al die bijwerkingen zoals nachtmerries dat iemand dezelfde outfit aandoet als jij Oh shit, hier had ik nog helemaal niet over nagedacht. Straks gaat iemand anders ook in het oranje!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:12:

Mijn dilemma, ik twijfel tussen mijn oranje crocks en mijn oranje uggs met glittertjes, welke zal ik doen?

Ik dacht het opgelost te hebben door aan mijn ene voet een crock te doen en aan de andere een ugg, maar toen kwam het volgende lastige dilemma: de crock aan de linker- of rechtervoet?

HELPDat is nou juist het makkelijkste dilemma. Laat het gewoon van het weer afhangen. Boven 20 graden de Crocs, anders de Uggs. Als het de Crocs worden, zou ik het gemis van de glitters wel op de een of andere manier compenseren in de rest van je outfit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:16:

En voor diegenen die dit topic onzin vinden, jullie hebben vast nog nooit een echte outfitdilemma gehad, en dan ook nog al die bijwerkingen zoals nachtmerries dat iemand dezelfde outfit aandoet als jij Ik ken wel iemand die dat echt heeft, ja
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:16:

En voor diegenen die dit topic onzin vinden, jullie hebben vast nog nooit een echte outfitdilemma gehad, en dan ook nog al die bijwerkingen zoals nachtmerries dat iemand dezelfde outfit aandoet als jij
Scherven brengen geluk
Alle reacties Link kopieren
quote:Teemo schreef op 02 maart 2016 @ 10:18:

[...]





Jawel, maar die zijn niet oranje. Op deze zitten van die bloemetjes die je er speciaal voor kan bij kopen.



Glitters horen er eigenlijk wel bij. Voor het feestelijke effect.

Misschien kan je ze spuiten met zo'n glitterverf spuitbus.

Tadaa klaar.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:pamelacourson schreef op 02 maart 2016 @ 10:19:

[...]





Dat is nou juist het makkelijkste dilemma. Laat het gewoon van het weer afhangen. Boven 20 graden de Crocs, anders de Uggs. Als het de Crocs worden, zou ik het gemis van de glitters wel op de een of andere manier compenseren in de rest van je outfit.Bedankt, ik heb nooit over comfort nagedacht bij het kiezen van mijn koningsdagoutfit. Er gaat een wereld voor me open. En ik doe sowieso een tiara op, dan voel ik me toch een beetje Maxima
Alle reacties Link kopieren
Ik begin meestal gewoon in spijkerbroek, comfortabele schoenen en een shirtje. Vanzelf pik je dan onderweg wel een oranje hoed of andere accessoire op. Meestal ligt die daarna nog een maand ergens te verstoffen voordat ik 'm weggooi, regel het jaar erop wel een nieuwe.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Zouden er echt al mensen begin maart bezig zijn met outfitdilemma's voor Koningsdag?



Maar, nu jullie het onderwerp opgooien: ik ben dan 30 weken zwanger, dus dat is wel anders dan andere jaren. Ik heb alleen niet echt een dilemma: ik trek gewoon iets aan wat past en lekker zit en combineer dat met wat oranje/rood-wit-blauwe accessoires. Waarom zou je daar moeilijk over doen? In de mensenmassa ziet het merendeel toch niet wat je aanhebt...
Alle reacties Link kopieren
quote:asrem schreef op 02 maart 2016 @ 09:56:

Outfitdilemma's op Koningsdag.......tsss. Lijkt me zo heerlijk als dat je grootste probleem in het leven is, maar moeilijk om daar serieus op te antwoorden als je te dealen hebt met het verliezen van mn dierbare paps, dochter die helemaal niet lekker gaat op school etc, verhuisstress, baan op de tocht....



Ik sla even over...
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven