Viva zoekt alle pijlers

VIVA Mama zoekt: katers met kids

22-09-2016 16:28 57 berichten
Hoi forummers,



Voor een artikel in VIVA Mama zijn we op zoek naar anekdotes van moeders over de ergste katers ever, plus de beste anti-katertips. Deel jouw verhaal hieronder en wie weet lees je het binnenkort terug in ons blad.



Dankjewel alvast!
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 22 september 2016 @ 16:37:

Ik dacht dus echt dat het over katten ging en vroeg me dus serieus af, waarom een kater wel en een poes niet Dacht ik ook
.
Alle reacties Link kopieren
Erg ongepast artikel.

Schrijf liever wat educatiefs.

Hoe regel je je schulden?

Hoe ga ik in bezwaar bij een overheidsinstantie?

Wat zijn de tekenen dat je een malafide schuldhulpverlener hebt?

Wat zijn toeslagen en wanneer is er recht?

Wat kunnen de gevolgen zijn van thuismoeder zijn en scheiden?

Iets over de politiek en de gevolgen van nieuw beleid?

Oh wacht, daar is de VIVA niet voor.... Daarom koop ik dat soort bladen ook niet. Er staat niets interessants in.
Maar goed, internetredactie. Kunnen jullie hier iets mee of niet? Een artikel over het omgaan met een alcoholverslaving als moeder zou stukken beter, informatiever en helpender zijn dan een slap artikeltje over haha dronken worden waar je kinderen bij zijn haha.



Sommige onderwerpen zijn gewoon niet leuk. Nooit. En daar valt dit onderwerp wat bij betreft onder.



(en ik weet gelijk weer waarom ik de Viva en die stomme Viva Mama nooit lees. Alleen maar "taboetjes" die doorbroken moeten worden en de "alles moet kunnen" staan me zo tegen. Bah!)
Alle reacties Link kopieren
Ja best een wanhopig manier om lezers te trekken dit.
De hele 'Viva zoekt' rubriek zorgt ervoor dat ik nog nooit een blad van Viva heb gekocht en ik ben ook niet van plan om dat te doen.



Tering hey, zien jullie zelf dan niet wat voor belachelijkheden jullie plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde me behoorlijk katterig toen ik met zoonlief om 06.00 uur beneden zat. Daar had ik geen alcohol voor nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:OldWood schreef op 22 september 2016 @ 16:37:

Ik dacht dus echt dat het over katten ging en vroeg me dus serieus af, waarom een kater wel en een poes niet Dat dacht ik ook. Iets over alleenstaande kater met kittens, zoiets dramatisch.
Winter is coming...
Alle reacties Link kopieren
Oh. Ik dacht dat het ging om spijt hebben dat je kinderen hebt genomen. Een katergevoel omdat je er een tijdje aan vast zit en het toch niet zo leuk blijkt te zijn.

Zou interessanter zijn dan waar het nu over gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 22 september 2016 @ 16:49:

De beste anti-katertip?

Poeh.

Da's lastig.

Even denken hoor ...

Je niet lam zuipen.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben de enige zie ik, maar ik heb wel eens een kater gehad terwijl kind thuis was. Schande!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 september 2016 @ 17:50:

Nou ik ben de enige zie ik, maar ik heb wel eens een kater gehad terwijl kind thuis was. Schande!
Meh
Alle reacties Link kopieren




Je zoekt dus katten (katers) met kinderen? Dat is niet zo moeilijk hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amaqanda schreef op 22 september 2016 @ 17:43:

[...]





Je niet lam zuipen. we got a winner!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 september 2016 @ 17:50:

Nou ik ben de enige zie ik, maar ik heb wel eens een kater gehad terwijl kind thuis was. Schande!



Schandalig



's avonds een vrouw, 's ochtends een moeder. Plens water in je gezicht, 2 paracetamol, een kop koffie en gewoon aan de dag beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Even denken hoor.... Uh is nog best moeilijk met een kater.... Heb ik eigenlijk kinderen.... ik weet het echt niet meer.... zal ik de geest dan maar weer uit de fles laten... Ben ik Nouschi?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ow... ik dacht een kater (denk ik katten) met kids.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afijn, gevalletje jammer de bammer. Vooral jezelf in bedwang houden als je het liefst kinderen achter het behang wilt plakken omdat ze lawaai maken en een ding..... zet - vooral - niet - Spongebob aan! Een kater en Spongebob is niet te verenigen zonder dat het toestel met een zwieper in de tuin belandt, geloof me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 22 september 2016 @ 17:19:

Een artikel over het omgaan met een alcoholverslaving als moeder zou stukken beter, informatiever en helpender zijn dan een slap artikeltje over haha dronken worden waar je kinderen bij zijn haha.



-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:summerheat schreef op 22 september 2016 @ 17:17:



Hoe regel je je schulden?

Hoe ga ik in bezwaar bij een overheidsinstantie?

Wat zijn de tekenen dat je een malafide schuldhulpverlener hebt?

Wat zijn toeslagen en wanneer is er recht?

Wat kunnen de gevolgen zijn van thuismoeder zijn en scheiden?

Iets over de politiek en de gevolgen van nieuw beleid?

Wat een gezelligheid.... - vind ik verhalen van- en tips voor een kater verder ook niet - maar wat een gezelligheid nou toch weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 22 september 2016 @ 17:50:

Nou ik ben de enige zie ik, maar ik heb wel eens een kater gehad terwijl kind thuis was. Schande!Maar heb je daar ook leuke anekdotes over?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 22 september 2016 @ 20:04:

[...]



Wat een gezelligheid.... - vind ik verhalen van- en tips voor een kater verder ook niet - maar wat een gezelligheid nou toch weer. Tja, of het gezellig is...mwa niet echt he? Maar gezien de vele topics over financiële ellende is het misschien wel nuttig? Oftewel kostenbesparend voor de maatschappij misschien? Niks mis met een beetje financiële opvoeding vorm gegeven in een gezellig ogend "glossy".
Als het al voorkomt is het een laaaange dag gelukkig maar soms. 1 keer per kwartaal tegenwoordig maar ben altijd blij als de dag weer om is en ik de volgende dag fris wakker wordt
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik moeder ben geen kater gehad eigenlijk. Heus wel eens een keertje tipsy maar zo bezopen dat je de volgende dag een houten kop hebt.. eh nee.

Dat doe je toch niet met kinderen er bij?
De beste anti-kater tip: bedenken dat je om zes uur 's ochtends op moet voor je kind en daar tussen de 12 - 15 uur voor mag zorgen. Dát besef, daar zet je automatisch je wijntje weer voor terug in de koelkast.



Zelfs als mijn kinderen uit logeren zijn en we kunnen drinken, houd ik me koest met alcohol. De volgende dag mag je twee kinderen ophalen die fit zijn als een hoentje en jij hebt nog de hele dag nodig om op te knappen. Thanks, maar no thanks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven