Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
quote:Pikkie22 schreef op 23 mei 2016 @ 16:27:

Jij mag raden [img]http://i558.photobucket.com/albums/ss23 ... c5c7da.gif[/img] Die smiley!
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 23 mei 2016 @ 17:57:

Mijn favo glijmiddel.
quote:turquasi schreef op 23 mei 2016 @ 16:29:

ik vind het wel een geinig idee dat mensen hierdoor denken dat ik quasi turks ben, dat ga ik dan ook niet ophelderen

Ik denk bij jouw naam beslist niet aan Turks. Wel aan de kleur turquoise.



Ben je nu teleurgesteld?
Het is de naam van mijn eerste echte parfum, Vanille Noire van Yves Rocher. Dat eerste parfum jaren geleden is nu deel van een grote parfumverzameling/verslaving.
Wij wilden een anti geluid tegen de individualisering laten horen



Ik heb hier zoveel leuke momenten meegemaakt. Weet er even niet zo eentje te noemen.
Alle reacties Link kopieren
Af en toe kan ik kattig overkomen. Los van wat de naam insinueert (kattenliefhebster) ben ik dat totaal niet (meer)!!
Niets hoeft, paarden wel
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent het forum:



Geen dag zonder het forum! Soms om gewoon mee te lezen in een (smeuig) topic, soms om advies te krijgen over iets (help! Er zijn tig wasmachines, welke moet ik hebben?), en vaak ook gewoon voor de gezelligheid in een kletserig topic.

En soms ook bloedserieuze gesprekken of discussies over bv orgaandonatie, vluchtelingen of prostitutie.



Forumnaam:



Is heel saai, want ik heet eigenlijk Tonke.



Meest bijzonder/leuk/grappig:



De brandende vragen aan het andere geslacht-topics. Die liepen als een trein, veel van elkaar geleerd, er werden echt brandende vragen beantwoord. Uiteindelijk werd het meer gezellig geklets en er is zelfs een meeting geweest van het ' brandende vragen groepje' (ben ik niet geweest trouwens.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Mijn kinderen noemen mijn fiets, minachtend fietsje want twee van de drie hebben inmiddels een grotere fiets dan ik.



Fiets gebruik ik overal voor, want door kleine handicap kan ik niet altijd ver lopen. Fietsie en ik zijn onafscheidelijk zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Gebruna: GE BRU ikers NA am.



Sorry, ik was het gewoon zat na een paar mislukte pogingen; te weinig geduld om alsmaar te blijven proberen met originelere namen.

Plaatje Avatar werkt nog steeds niet (dus dan maar niet).
Alle reacties Link kopieren
quote:Dymphnatam schreef op 23 mei 2016 @ 16:35:

[...]





Iets met 22 millimeter?Welnee, gekkie
Ik kan mijn afbeelding ook niet veranderen gebruna
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een koukleum
Omdat ik veel pieker noemde mijn exman me altijd 'ouwe dubbus', en dat vond ik lief. Inmiddels is het van Dubbus, naar Dubbs naar Dubbz gegaan vanwege nickchanges (privacy). Maar de nick hou ik.
Ik ben gewoon in en in gemeen. En ik kan heel goed toveren, maar alleen nare dingen.
quote:Pikkie22 schreef op 23 mei 2016 @ 16:27:

Jij mag raden [img]http://i558.photobucket.com/albums/ss23 ... c5c7da.gif[/img]



Van Pikkie Plessen toch?

Bijnaam van een bekende BNster die ontwerpen pikte
Ik heb de balen als ik een naam moet aanmaken als ik door het net fiets. Meestal eindigt dat dan met hoop cijfers dus probeer ik het op een andere manier. Duister continent is naar een boek over wo1 daar had ik geen problemen mee, wel heb ik problemen als je online een nick moet invullen dat de naam er al is en je wat anders moet verzinnen, dan blijken er toch een stel boekenwurmen te zijn die nicks inpikken waarvan ik dacht dat ze origineel waren.
quote:tonkje schreef op 23 mei 2016 @ 18:11:

Wat betekent het forum:



Geen dag zonder het forum! Soms om gewoon mee te lezen in een (smeuig) topic, soms om advies te krijgen over iets (help! Er zijn tig wasmachines, welke moet ik hebben?), en vaak ook gewoon voor de gezelligheid in een kletserig topic.

En soms ook bloedserieuze gesprekken of discussies over bv orgaandonatie, vluchtelingen of prostitutie.



Forumnaam:



Is heel saai, want ik heet eigenlijk Tonke.



Meest bijzonder/leuk/grappig:



De brandende vragen aan het andere geslacht-topics. Die liepen als een trein, veel van elkaar geleerd, er werden echt brandende vragen beantwoord. Uiteindelijk werd het meer gezellig geklets en er is zelfs een meeting geweest van het ' brandende vragen groepje' (ben ik niet geweest trouwens.)



En helemaal eens! Voor mij precies zo! Het Vivaforum is echt onderdeel van mijn leven.



Het Brandende Vragen Topic, dat waren echt gouden tijden. Naar de meets geweest, en zelfs een relatie aan overgehouden. De relatie is inmiddels (allang) over, maar de vriendschap blijft. Heel bijzonder vind ik dat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 23 mei 2016 @ 16:39:

Ik hou van bokbierHet eerste waar ik aan moest denken toen ik jouw nick zag, was The Fast and the Furious
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde smiley, ik bedoelde
Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg
Ik geloof in de betoverende magie van slecht geschreven romannetjes. Ik heb wit haar en een heel naar hondje.



(dit is altijd nog mijn alias geweest. Op alle fora waar ik post. Omdat ik ooit eens in een astrologieboekje las dat mensen met mijn sterrenbeeld van de romantiek van Barbara Cartland houden. Wat onzin is (zowel astrologie als die kwelerige romantiek). En Barbara is een mooie naam)
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 23 mei 2016 @ 18:20:

Ik ben gewoon in en in gemeen. En ik kan heel goed toveren, maar alleen nare dingen.



Helegaar niet.



Die delegeer je naar mij
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Mijn dochter heeft dus zo'n sultana knuffel Mr Jummy, gekregen van een vriendin van mijn ouders die Tillie heet. Mijn dochter was er meteen verliefd op, knipte binnen 2 minuten de bandjes eraf (want het was een rugzakje) en sindsdien slaapt Tillie (vernoemd naar de vriendin) bij haar in bed. Inmiddels meer met gaten dan dat er nog stof over is. We hebben ook reserve Tillies, maar die zijn niet goed, dat is niet de echte tillie.
Alle reacties Link kopieren
Apestaartje is de bijnaam van mijn dochter. Het rijmt op haar echte naam.

Tegenwoordig is het simpelweg Aap.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 23 mei 2016 @ 18:24:

[...]





En helemaal eens! Voor mij precies zo! Het Vivaforum is echt onderdeel van mijn leven.



Het Brandende Vragen Topic, dat waren echt gouden tijden. Naar de meets geweest, en zelfs een relatie aan overgehouden. De relatie is inmiddels (allang) over, maar de vriendschap blijft. Heel bijzonder vind ik dat.



He jammer dat de relatie over is en dat er (neem ik aan) geen brandende kindertjes van zijn gekomen.



Volgens mij heb ik het allereerste brandende vragen topic teruggevonden:

Op 17 december 2011 begonnen door Leyla-a met als 1e vraag "Mannen, waarom wachten jullie altijd zo lang met terugbellen/smsen?"
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Deadpool is mijn favoriete strip (anti) held.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven