Viva zoekt alle pijlers

Wat is het verhaal achter jouw forumnaam?

23-05-2016 16:17 191 berichten
Mijn vogel heet zo, niet echt spectaculair dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik sta aan de poort van de hel, simpel.



Eigenlijk heb ik mijn nick gejat van iemand op een ander forum. Zag die naam voorbij komen en vond hem wel grappig.
Mijn lievelingsbloem.
Alle reacties Link kopieren
Dat is logisch: je legt natuurlijk heel je persoonlijkheid in zo'n naam.

Hij borrelt vanuit de diepste krochten van je onderbewustzijn naar boven en plotseling denk je opgetogen: dat ben ik!!!

Zo goed?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 23 mei 2016 @ 17:25:

[...]



Een forumnaam blijft tot in de eeuwigheid 'bezet', ook al komt diegene hier nooit meer of is de naam geanonimiseerd. Er zou eens grote schoonmaak gehouden moeten worden, of dat de geanonimiseerde nicks weer te gebruiken zijn. Daar valt toch niets meer aan te loepen dus te verwarren.



Misschien kan de-mevrouw-die-het-artikel-gaat-schrijven dat meenemen in haar verhaal voor het blaadje.Dat weet ik, heb wel eens geprobeerd om mijn eerste nick weer te gebruiken. Dat kon dus niet.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Sommigen zien aan mijn Nick al dat ik dol ben op een diertje.
quote:tonkje schreef op 23 mei 2016 @ 18:57:

[...]





He jammer dat de relatie over is en dat er (neem ik aan) geen brandende kindertjes van zijn gekomen.



Volgens mij heb ik het allereerste brandende vragen topic teruggevonden:

Op 17 december 2011 begonnen door Leyla-a met als 1e vraag "Mannen, waarom wachten jullie altijd zo lang met terugbellen/smsen?"Haha, nee geen Brandende Kindertjes. Ik was toen trouwens TheEmpress en later Wellebellie en WellieB
Ik ben ook voor een oude-nick opschoning. En ook zou ik graag 1 emailadres gebruiken, en niet voor iedere nieuwe nick een nieuw emailadres aanmaken.



Regelmatig anonimiseren doe ik toch uit privacy overwegingen. Ander staat echt na verloop van de jaren heel je leven hier als dagboek vermeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 23 mei 2016 @ 19:39:

Ik ben ook voor een oude-nick opschoning. En ook zou ik graag 1 emailadres gebruiken, en niet voor iedere nieuwe nick een nieuw emailadres aanmaken.



Regelmatig anonimiseren doe ik toch uit privacy overwegingen. Ander staat echt na verloop van de jaren heel je leven hier als dagboek vermeld.



En dit inderdaad. Ik heb inmiddels acht mailadressen die niet gebruikt worden, terwijl je volgens de regels dus wel een adres dient te gebruiken dat je regelmatig bekijkt.



Niet dus.



En nu we toch bezig zijn; als je een privé bericht stuurt kun je niet zien aan wie je het stuurde. Dus je weet pas zeker of het bij de goede aankomt als die persoon ook antwoord geeft.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Hoe ik aan mijn huidige naam kom? Heel simpel, dat was mn rolletje die ik zong in de opera 'Suor Angelica' van Puccini. (Zelatrice betekent orderbewaardster in het Italiaans )
quote:Zelatrice schreef op 23 mei 2016 @ 19:46:

Hoe ik aan mijn huidige naam kom? Heel simpel, dat was mn rolletje die ik zong in de opera 'Suor Angelica' van Puccini. (Zelatrice betekent orderbewaardster in het Italiaans )



Oh wat leuk! Zing je aria's? Altijd al willen doen. Maar geen zanglerares in de buurt die klassiek ariazangles geeft.



Wat gaaf om te lezen dat jij in opera's zingt! Echt supergaaf!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 23 mei 2016 @ 19:39:

Ik ben ook voor een oude-nick opschoning. Ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Pure wanhoop omdat alles wat ik bedacht al bestond. Vandaar de foute spelling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 23 mei 2016 @ 16:28:

De koosnaam die mijn moeder gebruikt voor mij. (Mie Trot)Grappig, mijn broer gebruikte mie(hoen) als koosnaampje voor mij
..
Geen professionele opera's hoor, ik zing amateur, dit was een project.

Ja is het ook, het is hard werken en gaat niet vanzelf maar het is het leukste van de wereld .



Hihi klassiek zangles bedoel je. (Een aria is een lied uit een opera, als je opera wil zingen moet je klassieke zangtechnieken kennen/beheersen)



Als je me ff bp't (zal ik ff aanzetten) kan ik voor je rondvragen, misschien weet iemand een adres bij jou in de buurt? (Tenzij je in Afghanistan woont, dan wordt het lastig...)
Alle reacties Link kopieren
Ik had net Chilisaus gegeten, de zoete dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het zonnetje in huis, daarom

(nou was dat destijds niet zo moeilijk, want toen woonde ik alleen )

Daarnaast ben ik gek op mooi weer, de zon en op Frankrijk, dus werd ik een Frans zonnetje op dit forum.
quote:Zelatrice schreef op 23 mei 2016 @ 19:57:

Geen professionele opera's hoor, ik zing amateur, dit was een project.

Ja is het ook, het is hard werken en gaat niet vanzelf maar het is het leukste van de wereld .



Hihi klassiek zangles bedoel je. (Een aria is een lied uit een opera, als je opera wil zingen moet je klassieke zangtechnieken kennen/beheersen)



Als je me ff bp't (zal ik ff aanzetten) kan ik voor je rondvragen, misschien weet iemand een adres bij jou in de buurt? (Tenzij je in Afghanistan woont, dan wordt het lastig...)

Ja daarom zeg ik ariazingen. Want ik wil de 'liedjes' uit de opera zingen. Geweldig! Maar snap wat je bedoelt. Ik heb zangles gehad, maar mijn zangdocent was altijd een beetje tegen klassiek zingen, zij vond het te 'beperkt'. Ik zie dat anders, het is een vorm en het een sluit het andere niet uit. Ik vind Tania Kross ook geweldig, klassiek met stoer gemixt, wat een power!! Daar zou ik graag eens een workshop van volgen.



Ik zal mijn pb openzetten!

Zelatrice, ik heb je Pb gestuurd!
quote:MevrBeer schreef op 23 mei 2016 @ 18:24:

[...]





Het eerste waar ik aan moest denken toen ik jouw nick zag, was The Fast and the Furious Ehhhh porque?
Ik heb een gruwelijke hekel aan wintersport. Ooit 1 keer, nooit weer. Dacht lekker anoniem, omgekeerde denkkronkel of zo iets
Alle reacties Link kopieren
Nou TO?



Heb je voldoende materiaal voor een kék, hip en flitsend artikel in Viva?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan snoep.
Ja en?
quote:Dubbz schreef op 23 mei 2016 @ 20:04:

[...]



Ja daarom zeg ik ariazingen. Want ik wil de 'liedjes' uit de opera zingen. Geweldig! Maar snap wat je bedoelt. Ik heb zangles gehad, maar mijn zangdocent was altijd een beetje tegen klassiek zingen, zij vond het te 'beperkt'. Ik zie dat anders, het is een vorm en het een sluit het andere niet uit. Ik vind Tania Kross ook geweldig, klassiek met stoer gemixt, wat een power!! Daar zou ik graag eens een workshop van volgen.



Ik zal mijn pb openzetten!

Zelatrice, ik heb je Pb gestuurd!



Te beperkt??? Die wist dan dus niks van klassieke zangtechnieken...



Ja dat zou ik ook wel willen... Tania is geweldig...
Alle reacties Link kopieren
quote:Hayek schreef op 23 mei 2016 @ 16:51:

[...]



Oh.....oprecht nog nooit van gehoord. Lekker late reactie van mij, maar kom net uit mijn werk. Is echt de moeite om te volgen. Enorm leuke serie! Uitgezonden door FOX
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
quote:Sue-Heck schreef op 23 mei 2016 @ 22:20:

[...]



Lekker late reactie van mij, maar kom net uit mijn werk. Is echt de moeite om te volgen. Enorm leuke serie! Uitgezonden door FOXJe zou een nick marktplaats moeten hebben. Ik zou jouw nick zo kopen. Sue heck!!
quote:Zelatrice schreef op 23 mei 2016 @ 21:48:

[...]





Te beperkt??? Die wist dan dus niks van klassieke zangtechnieken...



Ja dat zou ik ook wel willen... Tania is geweldig...

Ik ben ook afgehaakt, mede daarom. Maar de tijd vliegt en nooit meer opgepakt, zonde.



Ja Tania is geweldig inderdaad. Niks truttig, maar manman wat een krachtige vrouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven