Mode & Beauty alle pijlers

Hoe nagellak makkelijk van de huid verwijderen?

03-05-2024 16:51 20 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben weer begonnen met nagels lakken maar ben er nog steeds niet goed in en het gaat ook niet altijd even netjes :$ Kortom het zit ook naast mijn nagel en op de nagelriem bij sommige nagels. Hoe kan ik dat nu het beste weg halen? Bij mijn vorige lakje kon ik het er makkelijk af pulken maar bij deze gaat dat niet echt :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ehm.. wat dacht je van nagellakremover?
Alle reacties Link kopieren Quote
Stippestaartje schreef:
03-05-2024 16:56
Ehm.. wat dacht je van nagellakremover?
Dit. Met een wattenstaafje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een wattenstaafje in de nagellak remover dopen en dan heel voorzichtig de nagellak van je huid afhalen.

Ik heb zojuist even gegoogled en je hebt ook nagellak remover pennen. Die hebben een dunne punt en wellicht lukt het daarmee makkelijker om zo de nagellak van je huid af te halen, zonder dat je daarmee de nagellak op je nagels er weer af haalt
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga vaak even douchen na het lakken van m’n nagels (wel even wachten tot het goed droog is), dan komt het doorgaans makkelijk van m’n huid af.
amby wijzigde dit bericht op 03-05-2024 17:42
16.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
leeg_zakje schreef:
03-05-2024 16:57
Een wattenstaafje in de nagellak remover dopen en dan heel voorzichtig de nagellak van je huid afhalen.
Dit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goed hakmes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Afplakband op de nagelriemen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier al genoemd wattenstaafje en remover’
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
03-05-2024 17:38
Goed hakmes.
:HA:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren Quote
Star⁴ schreef:
03-05-2024 17:38
Goed hakmes.
Dan is het wel voor eens en voor altijd opgelost.
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
03-05-2024 17:33
Ik ga vaak even douchen na het lakken van m’n nagels (wel even wachten tot het goed droog is), dan komt het doorgaans makkelijk van m’n huid af.
Dit. Met remover neem ik soms perongeluk stukje nagel mee en dat vind ik te zonde
Alle reacties Link kopieren Quote
Warme douche.

Maar voorkomen is beter dan genezen. Plaats je “druppel” iets boven de nagelriem en duw het dan terug tot aan de nagelriem. Dus niet beginnen te kwasten vanaf de nagelriem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lak altijd 's avonds, en dan gaan de slordigheidjes er de volgende ochtend onder de douche heel makkelijk af.
Alle reacties Link kopieren Quote
kweepeer schreef:
03-05-2024 19:15
Ik lak altijd 's avonds, en dan gaan de slordigheidjes er de volgende ochtend onder de douche heel makkelijk af.
Precies wat ik wilde typen :high5:
Je richting is belangrijker dan je snelheid
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb qua remover alleen zo'n potje waar je je vinger in moet stoppen. En ik meen mij te herinneren dat er een bepaald trucje was zonder nagellak remover waardoor je het makkelijk van je nagelriemen kan halen. Kan het alleen niet vinden als ik google dus ik dacht ik vraag het hier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Klein beetje vaseline op de nagelriem voor het lakken. Dan hecht de nagellak niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
03-05-2024 21:30
Ik heb qua remover alleen zo'n potje waar je je vinger in moet stoppen. En ik meen mij te herinneren dat er een bepaald trucje was zonder nagellak remover waardoor je het makkelijk van je nagelriemen kan halen. Kan het alleen niet vinden als ik google dus ik dacht ik vraag het hier.
Een wattenstaafje kan je ook gewoon in dat potje dopen natuurlijk. Ik gebruik ook altijd een wattenstaafje, werkt prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
03-05-2024 21:30
Ik heb qua remover alleen zo'n potje waar je je vinger in moet stoppen. En ik meen mij te herinneren dat er een bepaald trucje was zonder nagellak remover waardoor je het makkelijk van je nagelriemen kan halen. Kan het alleen niet vinden als ik google dus ik dacht ik vraag het hier.
Oh, bedoel je misschien dat je Elmer’s Glue (kinderlijm) of liquid latex voor nagels rondom op je vingers doet vóór het lakken, en dan wrijf je dat eraf na het lakken?

Dat doen mensen meestal bij ingewikkelde nail art en dingen waarbij je je nagels is water met drijvende nagellak doet voor een soort tye-dye nagel (water marble nails).
Alle reacties Link kopieren Quote
Voorbeeldjes: Afbeelding

Afbeelding

Vind het zelf persoonlijk meer gedoe.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven