Entertainment alle pijlers

Koningsnacht/dag 2024 🇳🇱🤴👸

26-04-2024 11:49 51 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dan zijn we er maar vast.

Wat zijn jullie plannen?
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik blijf lekker thuis en kijk naar Koningsdag op de tv ik houd niet zo van die massas mensen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gaan naar de kleedjesmarkt in Warnsveld.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond technofeest. Morgen thuis verder klussen met de tv aan. ‘s avonds een verjaardag.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
26-04-2024 12:00
Wij gaan naar de kleedjesmarkt in Warnsveld.
Spannend!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
26-04-2024 12:04
Spannend!
Koningsdag hoort gezapig te zijn, dat weet jij toch als geen ander?
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er geen fan van maar ik hoop morgen een date te hebben, ben ermee in gesprek in elk geval. Dus hopelijk een leuke date. Normaal gesproken ga ik boodschappen doen omdat het lekker rustig is in de supermarkt en dan weer naar huis. Het is voor mij een normale dag. En ik ben vrij want normaal werk ik op zaterdag dus dat is lekker.
Power is always dangerous. It attracts the worst and corrupts the best.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit in Griekenland aan het zwembad. Slapen...morgenochtend vliegen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk topic!

Ik was altijd dol op ronddwalen op vrijmarkten in de stad, liefst 's avonds en 's nachts, beetje FOMO: op de dag zelf heeft het imo geen zin, want heeft een andere vroege vogel de beste vondsten er al uitgepikt.

Toen het eenmaal zo druk was dat je over de hoofden kon lopen en drinken + ellenlange rijen voor een toilet was de lol er wel af.

In eigen dorp worden er vooral aktiviteiten voor kinderen georganiseerd en mogen alleen kinderen op een kleedje speelgoed enzo verkopen.

Voor de volwassenen is er elk jaar eoa optreden (wisselende zanger, maar altijd dezelfde levensliederen) en al vroeg iedereen aan de drank, afhankelijk van het weer binnen of buiten (tent).

Drukte, lawaai, en om 18 u is iedereen al lam en ontstaat soms een grimmiger sfeertje. Dat is weleens uitgelopen op vechtpartijen.
Dat sla ik allemaal liever over.

Afgelopen jaren en ook dit jaar weer ga ik heerlijk een dagje werken in een foodtruck op een leuk en druk evenement, waar veel jonge gezinnen samenkomen.
Ik vind het veel leuker om zelf een aktieve rol te hebben en bezig te zijn op zo'n feestelijk gebeuren dan rond te slenteren/ hangen.

Zin in! B-)

Iedereen die op pad gaat of thuisblijft wens ik lekker weer en veel plezier! :cheers:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop op goed weer en ga dan struinen op de vrijmarkt. Koop vast hooguit een boek, maar het gaat om de sfeer.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lady*Voldemort schreef:
26-04-2024 12:06
Koningsdag hoort gezapig te zijn, dat weet jij toch als geen ander?
Ik maak er juist een wilde boel van.
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de auto volgeladen met spullen voor de kleedjesmarkt. Die zetten we straks alvast strategisch neer (niet vel zeulen met spullen). Hopelijk raken we veel spullen kwijt, maar dochter gaat vast ook wel weer iets nieuws kopen op de vrijmarkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rondgang door het dorp met de muziek (ja bij ons wordt dat nog steeds gedaan), dan aubade met het wilhelmus.
Dan naar huis en oranje tompoezen eten (die moet ik nog kopen, hoop dat ze er nog zijn!) en de koning kijken op tv.
's Middags misschien nog langs de kleedjesmarkt.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals het er nu uit ziet, nog steeds ziek op bed :sick:
Heanig an
Alle reacties Link kopieren Quote
yasmijn schreef:
26-04-2024 12:33
Ik maak er juist een wilde boel van.
Wat ga jij doen dan?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit vanavond met samengeknepen billen op de bank tot oudste dochter thuis is, ze is bijna 15 en gaat voor het eerst met vriendinnen naar de koningsavond in onze stad (grote stad, verschrikkelijk druk, iedereen dronken).

Morgen viert jongste dochter koningsdag in onze wijk, met spelletjes, een vrijmarkt en een bbq. Ik laat haar onder de hoede van mijn man en ga zelf naar mijn moeder.

Vroeger vond ik koningsavond in onze stad ge-wel-dig, nu sla ik het liever over.
molly wijzigde dit bericht op 26-04-2024 13:03
1.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond bandjes en een biertje
Morgen bandjes en een biertje
Alle reacties Link kopieren Quote
Dubbel
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond werkten tot laat, zal wel chaos worden.

Morgen? Geen idee. Zo ver mogelijk uit het centrum vandaan blijven :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond een bruiloft en morgen in het vliegtuig, weinig koninklijks te vieren dus.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond en vannacht niks. Vriend gaat eten met zijn sportgroep en bowlen dus ik en dochter gaan eten bestellen en film kijken.

Morgen tompouce bij de bakker halen, stukje koningshuis op tv kijken. Dan spelletjes middag en rad van fortuin voor dochter en om 15 uur foodwalk langs de cafes met vrienden in mijn geboortestad hier vlakbij. En als we dan nog honger hebben gaat de bbq nog aan.

Vrijmarkt doen ze hier op 5 mei ook voor de kinderen. Dus die laat ik morgen schieten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen, in een oranje pak :whistle: , met zn allen’ (vrienden en onze jeugd) met de trein naar een paar durpen verderop naar de vrijmarkt, bandjes en een dj.
Ik ga daar in ieder geval oude klasgenoten zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga hopen dat ik de staatsloterij heb gewonnen. Verder een rondje over de markt met kind. Daarna lekker in de tuin met een tompouce. Misschien in de middag nog even naar het park waar muziek is…ik zag dat het in de avond gaat regenen dus dan zijn we lekker binnen thuis
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb net met zooitje kinderen een grote stad doorgefietst voor Koningsspelen, wat een hel.

Ik hoop vanavond een biertje te kunnen drinken en mijn oudste lastig te vallen op ons stadjesfeest maar kan niet zo goed lopen en staan en fietsen, zeker niet na vanmiddag, dus weet nog niet.

Morgen een rondje vrijmarkt in park als droog blijft. Als ik vanavond niet ga, dan probeer ik morgenmiddag even een uurtje of 2 in stadje wat te drinken met vrienden.
Maar als regent blijf ik lekker thuis.
Alle reacties Link kopieren Quote
Morgen de reguliersdwarsstraat in Amsterdam onveilig maken. Heerlijk, ieder jaar weer B-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven