Werk & Studie alle pijlers

ben ik nu te ziek om te werken of niet?

29-09-2016 14:38 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren ben ik flink verkouden. Ik had 's avonds les (ik studeer en werk), en heb me dan ook ziek gemeld. Als ik goed uitrust zal het snel beter zijn en kan ik snel terug aan de slag, zo heb ik geredeneerd. Vandaag is mijn verkoudheid iets beter, maar nu ben ik wel misselijk, dat had ik gisteren niet. Vanavond moet ik werken. Ik doe mijn job graag. Maar ja ik voel mij gewoon niet goed. Ik kan moeilijk de grens trekken: wanneer ben je te ziek om te gaan werken? Het is maar een gewone verkoudheid en misselijkheid. Is het een kwestie van je er over zetten, of aan jezelf denken en uitrusten? Hopelijk weten jullie raad!
Alle reacties Link kopieren
Heb je koorts?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Uitrusten. Misselijkheid is voor mij een reden om thuis te blijven. Dan ben ik echt niks waard hoor.



Maar ik kan je nu al zeggen dat dit topic je niet gaat helpen. De helft is voor doorbuffelen. De andere helft vindt dat je jezelf in acht moet nemen.
.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt ziek bent, zit je ook niet op de computer/telefoon.



Het ligt natuurlijk wel aan welk werk je doet, bij fysiek zwaar werk kan een verhoudheid/misselijkheid wel vervelend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Als je echt zo beroerd bent dat je niks anders kunt als op de bank of in je bed liggen dan kun je je ziek melden. Als je alleen maar een beetje gammel bent zou ik me niet ziek melden.
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 29 september 2016 @ 14:39:

Heb je koorts?Volgens mij geen koorts. Als ik koorts zou hebben, zou ik sowieso thuis blijven. Dus geen koorts, maar toch voel ik me niet zo goed. Maar ik voel me snel schuldig als ik me moet ziekmelden.
Alle reacties Link kopieren