Werk & Studie alle pijlers

Ervaring met detacheringsbureau? YER of SCIOPENG?

13-07-2016 14:40 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wie van jullie heeft er ervaring met YER en/of SCIOPENG? Beide zijn een detacheringsbedrijf en bieden traineeships.



Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.......



Indien je beide kent, welke adviseer je als werkgever?





x Vlinder
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Wij hebben met ons bedrijf Yer ingeschakeld voor zoeken naar nieuw personeel, wij waren er erg over te spreken. maar verder geen info.
Hi, hier erg slechte ervaringen met YER. Leverden niet, extreem onprofessionele contactpersonen. Sorry :( Wil je bij het bedrijf zelf gaan werken of via hen gedetacheerd worden?
Alle reacties Link kopieren
YER matig. Kwamen belooftes qua informatie en terugkoppeling niet na. Toen ik zelf werkzoekend was weinig respons, ja een jaar later. Tja toen had ik al een baan.
Alle reacties Link kopieren
Wisselende ervaringen met YER. Het hangt heel erg af van de contactpersoon. Op zich natuurlijk aardig dat ze als groot bedrijf kennelijk niet met hele starre processen werken en dat hun personeel een bepaalde vrijheid heeft om het werk te doen, maar als opdrachtgever wil je toch een wat constantere kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik moet jullie wel zeggen, dat tijdens mn sollicitatiegesprek het er ook niet heel professioneel aan toe ging. Ik heb gesolliciteerd naar een traineeship w&i. Ben door naar de 2e ronde, maar vond het maar vreemd gaan.

Bij Sciopeng ben ik inmiddels door naar de 3e ronde...had nooit eerder van ze gehoord en dacht juist dat Yer misschien wel beter en groter is...
Alle reacties Link kopieren
iemand ervaring met Sciopeng als werkgever?
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Sciopeng goed, maar vanuit een andere setting dan als detachant. Ik zou never-nooit mijn naam aan deze organisatie willen verbinden. Het is een organisatie die vooral gaat voor kwantiteit en erg op het randje van de wet balanceert.
Alle reacties Link kopieren
Mijn bedrijf werkt samen met SCIOPENG en tot nu toe alleen maar goede ervaringen.
@vlinder53

Ik ben erg benieuwd of je nog met Sciopeng verder bent gegaan als detachant?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven