Werk & Studie alle pijlers

Ervaringen met Scheidegger

27-09-2016 21:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal. Ik wil een opleiding (leergang) van 9 maanden volgen (HBO niveau) via Scheidegger. Maar de kosten zijn nogal pittig. Werk bekostigd dit wel maar er zijn ook nog andere onderwijs instellingen mogelijk uiteraard. Daarom ben ik even snel benieuwd naar een aantal meningen over Scheidegger. Dit helpt me hopelijk in maken van een weloverwogen keuze. Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Geen bericht, goer bericht?
Alle reacties Link kopieren
quote:Babs87 schreef op 28 september 2016 @ 07:45:

Geen bericht, goed bericht?
Alle reacties Link kopieren
Opledingen van Scheidegger zijn niet erkend en peperduur. Je betaald dus veel geld voor iets dat niets waard is. Tip: vraag na bij ministerie van onderwijs en of Radar. Misschien kunnen zij je verder op weg helpen.



Zie onderstaande link voor meer info.

https://www.rijksoverheid ... t-van-erkende-opleidingen



Is diezelfde opleiding / cursus mogelijk bij een instantie / school die door het ministerie van onderwijs is goedgekeurd? Dan zou ik daar voor gaan, duurt misschien wat langer maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
aan zo'n diploma heb je vaak vrij weinig als dat je "enige" diploma is.

Als je al een een school/uni een diploma hebt gehaald dan kan zo'n online studie wel een toegevoegde waarde hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hoi. Bedankt! Ja ik heb al een HBO diploma. Het is meer een verdieping /toevoeging. Ja ik twijfel erg over Scheidegger. Maar ik werk fulltime. Dus dan zijn er ook niet zo veel opties heb ik gemerkt en kom je snel uit op ncoi, loi, nti etc.
Alle reacties Link kopieren
Werk bekostigT, niet bekostigd...
Alle reacties Link kopieren
Heb je al gekeken bij hbo scholen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirjam762 schreef op 28 september 2016 @ 22:45:

Werk bekostigT, niet bekostigd...BedankT
Maar heeft Scheidegger dan een betere naam dan LOI?

Volgens mij heeft LOI geen slechte naam, maar is het punt gewoon of je vindt dat een online studie even goed is als een fysieke studie.

Dat is bij Scheidegger dus iig ook niet zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven