Werk & Studie alle pijlers

Ik kom niet meer rond

27-01-2015 16:30 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanaf september heb ik al geen werk meer, maar vanaf deze maand is het officieel; ik kom niet meer rond.



Ik zoek me echt rot naar een baan, maar ik vind het (waarschijnlijk net als veel andere mensen) niet te doen. Ik studeer fulltime en dus gaat het om werk naast mijn school, echter ben ik een student op leeftijd (boven de 30)*.

Dus ik moet nu gaan kiezen wat ik wil gaan doen. Stoppen met school of.. ja ik weet eigenlijk niet wat mijn andere opties zijn. En eigenlijk weet ik ook niet of stoppen met school we een optie is, want zonder studiefinanciering ben ik aangewezen op de bijstand. En zonder diploma ben ik geen stap verder en heb ik voor niets 2,5 jaar zo hard gewerkt.



Ik ben kortom op zoek naar tips, mensen die ook studeren en er creatief mee om zijn gegaan, en ergens een oplossing hebben gevonden. Of wat dan ook.. maar iig iets.



* Niet dat 30 oud is, alleen het is wel op leeftijd voor een student
Alle reacties Link kopieren
Callcenterwerk?
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Je uitgaven zoveel mogelijk naar beneden brengen. Tijdelijk weer thuis gaan wonen? Een medehuurder in huis nemen om de kosten te drukken? Folderbaantjes, krantenwijken en andere tijdelijke dingen aanpakken om je inkomen te verhogen?
Alle reacties Link kopieren
Zou je voor deze maand niet een paar spullen kunnen verkopen die nog wat waard zijn?

Heb je recht op gem.aanvulling?

Zijn je belastingen kwijtgescholden?
Live your Life
Alle reacties Link kopieren
Het is niet dat ik mij te goed voel voor die baantjes, in tegen deel. Ik heb werkelijk op alles gesolliciteerd; van de krant rondbrengen tot schoonmaak, winkel vacatures en callcenters. Ik wordt gewoon niet aangenomen. Of omdat ik te weinig kan werken, te oud ben, niet op tijd mijn rooster kan doorgeven.
Alle reacties Link kopieren