Werk & Studie alle pijlers

Joepie

26-08-2015 10:06 40 berichten
Privé mag het klote gaan, zakelijk stuiter ik van blijheid. We hebben een uitermate belangrijk contract binnen gehaald, waardoor we weer mensen kunnen (moeten!) aannemen. Jarenlang hard aan gewerkt, en nu dan een prachtig resultaat. We zijn op veel fronten langs de rand van de afgrond gegaan, maar het lijkt er op dat het allemaal de moeite waard was.



Rijk gaan we er overigens niet van worden, maar we gaan wel het UWV een beetje helpen hun bestand te verkleinen



Als alles uitpakt zoals we hopen, gaan jullie nog van ons horen



(oh en nee, ik wil verder niks met dit topic, ben gewoon blij en wil dat delen met wie het leuk vindt)
Alle reacties Link kopieren
Joepie!
Wat een heerlijk positief topic!

Gefeliciteerd Jolly.

Fijn, als al het harde werk zich uitbetaald.

Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn. Blij voor jullie. Well done!
Alle reacties Link kopieren
Top. Veel succes met het project!
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Kan mij voorstellen dat je blij bent, gefeliciteerd met dit super nieuws!
Alle reacties Link kopieren
proficiat, happy topic
Alle reacties Link kopieren
Top! Goed nieuws op de woensdagmorgen :-)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Wat goed gefeliciteerd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Je weet het he? Successen moet je vieren, dus ik neem aan dat de bakker al gebeld is?
quote:ninon schreef op 26 augustus 2015 @ 11:07:

Gefeliciteerd! Je weet het he? Successen moet je vieren, dus ik neem aan dat de bakker al gebeld is? Het contract werd gesloten in een restaurant
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 26 augustus 2015 @ 11:08:

[...]



Het contract werd gesloten in een restaurant Nog beter! Good for you!
Goed zo! Geniet maar van dit mooie moment.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Wat een leuk bericht! Ik wens je veel succes.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, gefeliciteerd! Overigens werk ik ook als zelfstandige in opdracht van gemeente en UWV, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen? Succes!
Alle reacties Link kopieren
Congratz !!
quote:Haarlem23 schreef op 26 augustus 2015 @ 12:07:

Wat goed, gefeliciteerd! Overigens werk ik ook als zelfstandige in opdracht van gemeente en UWV, wellicht kunnen we iets voor elkaar betekenen? Succes! ik ben mede-eigenaar van een onderneming, en we gaan het UWV helpen doordat we mensen gaan aannemen die nu dus in de WW zitten. Verder heb ik met het UWV niets te maken
Alle reacties Link kopieren
quote:JollyJ schreef op 26 augustus 2015 @ 12:19:

[...]



ik ben mede-eigenaar van een onderneming, en we gaan het UWV helpen doordat we mensen gaan aannemen die nu dus in de WW zitten. Verder heb ik met het UWV niets te makenEn hier word ik, na 3 jaar tijdelijke banen en tussendoor WW perikelen, nou weer heel erg blij van. Ik vind dit het feel good topic van de dag!




Superrrrr!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Super..gefeliciteerd !!

Ohja..ik zoek nog werk 😉
Super zeg!

Proficiat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven