Afscheidscadeau kinderopvang PMers ideeën?

05-05-2024 12:16 41 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort wordt mijn oudste 4 en neemt dan afscheid op de kinderopvang. Hij zit in een groep voor kindjes van 0-4 en zit hier al vanaf dat hij een paar maanden oud is, 3 dagen in de week. Hij gaat er nog steeds met heel veel plezier heen. De pedagogisch medewerkers op de groep zijn al die jaren dezelfde geweest (soms aangevuld met flexers). Een groepje van 7 vaste medewerkers en stuk voor stuk geweldige mensen. Zo betrokken, goed in hun werk, leuk, ik ga ze echt missen! Ik schrijf ze allemaal een kaartje maar wil graag iets geven als bedankje omdat ze 4 jaar lang een belangrijke rol in het leven van mijn kind hebben gespeeld en omdat ik hem daar altijd met zo'n goed gevoel heb gebracht. Hebben jullie ideeën? Als ouder of misschien als PMer? Het liefst geef ik ze iets persoonlijks. Het zou ook iets kunnen zijn wat ze op de groep/samen kunnen gebruiken maar ik weet niet goed waar ik ze dan blij mee zou kunnen maken. Stel dat ik er 50 euro aan zou willen uitgeven dan is dat bij individuele bedankjes een kleinigheidje maar voor iets gezamenlijks wat groters. Heb nog geen budget in gedachten overigens, weet niet wat gepast is, het mag wat kosten maar wil niet overdrijven. Komt ook nog gewoon een leuke traktatie voor de groep bij op het afscheidsfeestje.

Ik dacht hier misschien wat inspiratie te kunnen krijgen. 😊
Alle reacties Link kopieren Quote
Een set mokken met leuke foto van je kind?
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
05-05-2024 12:51
Een set mokken met leuke foto van je kind?
En dan krijgen ze ieder jaar 10 mokken?
Ik zou dus niet zo’n bewaarcadeau doen. Geef iets eetbaars, handcrème, of anders een voorleesboek voor de groep. Met een doos chocolade voor op tafel tijdens de vergadering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
05-05-2024 12:51
Een set mokken met leuke foto van je kind?
Leuk voor oma, verder zit er echt niemand op te wachten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
05-05-2024 12:51
Een set mokken met leuke foto van je kind?
Ah nee niet doen. Over een paar jaar zitten ze dan in de personeelsruimte met zo'n verkleurde fotomok, niemand weet nog wie dat kind was.

Ik doe meestal iets van Rituals, of een hele goede handcrème. Ik heb ook eens van die boodschappentassen met de naam erop gevonden.
Een mok met een goede losse thee en een theezeef heb ik eens gedaan, chocola erbij.
Rosebud salve balsem was ook altijd een hit.
Ik heb ook eens een leidster een hele bult van haar favoriete noodlesoep gegeven en een mooie kom. Whatever bij diegene past.
Alle reacties Link kopieren Quote
prinses30 schreef:
05-05-2024 12:54
En dan krijgen ze ieder jaar 10 mokken?
Ik zou dus niet zo’n bewaarcadeau doen. Geef iets eetbaars, handcrème, of anders een voorleesboek voor de groep. Met een doos chocolade voor op tafel tijdens de vergadering.
Ook leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
prinses30 schreef:
05-05-2024 12:54
En dan krijgen ze ieder jaar 10 mokken?
Ik zou dus niet zo’n bewaarcadeau doen. Geef iets eetbaars, handcrème, of anders een voorleesboek voor de groep. Met een doos chocolade voor op tafel tijdens de vergadering.
Met kinderen erop, echt niemand zit op mokken met foto's van je kind te wachten buiten je familie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet of ik hier reclame mag maken maar ik bestel wel eens wat bij een vlogster die ook zelf op bestelling persoonlijke dingen maakt. Zij maakt inderdaad mokken, met een tekst maar ook sleutelhangers, boekenleggers en stoffen tassen die ze bedrukt met wat je maar wil.
Ze denkt goed na over je ontwerp misschien is zo'n tas met boekenlegger wel met met een opdruk van het kinderdagverblijf. In de tas kunnen dan boeken bewaard worden waaruit op dit moment voorgelezen word. Mocht je meer willen weten dan laat maar weten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou iets eetbaars doen. Chocola, macarons, gebakjes oid. Of lekkere thee
Met beautyspulletjes is altijd de vraag wat de ander fijn vind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had voor iedereen een viooltje (plantje) met een prikker erin met een uitgeknipt handje (van kind) waarop ‘dag allemaal’ stond. Was nog een hele klus, al die handjes uitknippen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Thee, chocola en lekkere handcreme is toch helemaal goed?
Lief kaartje erbij en klaar
Alle reacties Link kopieren Quote
PM-er hier. Een persoonlijk kaartje is echt het leukste om te krijgen, bewaar je makkelijk en is later leuk om terug te lezen. Waar ik zelf minder blij van werd zijn de , zoals ze hier al genoemd werden, bewaarcadeautjes. En dan vooral mokken en theeglazen. Heel smaakgevoelig en wordt vaak gegeven dus had er echt te veel.
Wel leuk zijn bruikbare dingen, maar chocola en douchegel/handcrème wordt ook veel gegeven. Wij krijgen wel eens sokken (met kaartje erbij: omdat je altijd dat stapje extra voor ons wilde zetten). Een mooie bloem uitgezocht door het kind zelf, sleutelhanger, linnen tas, mooi notitieboekje met pen, of iets waarvan je weet dat de leidster heel blij van wordt.
Een cadeau voor de groep is ook heel leuk, het favoriete voorleesboek van je eigen kind, of iets leuk van speelgoed of een spelletje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben bij afscheid van een kdv al een paar keer zo’n grote doos met Tony Chocolonely chocolaatjes gegeven. En dan op de doos een bedanktekst geplakt. Die doos was dan voor in een personeelsruimte, kon iedereen ervan mee eten. Werd steeds heel enthousiast op gereageerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gaven bij oudste alle juffen een fles met hun eigen naam er op (het werd heel warm op de groep). Bij jongste een grote versie van zijn favoriete boek: de Gele Ballon.
Alle reacties Link kopieren Quote
JandeVries schreef:
05-05-2024 13:39
Wij hebben bij afscheid van een kdv al een paar keer zo’n grote doos met Tony Chocolonely chocolaatjes gegeven. En dan op de doos een bedanktekst geplakt. Die doos was dan voor in een personeelsruimte, kon iedereen ervan mee eten. Werd steeds heel enthousiast op gereageerd.
Duh..

Ze zullen niet zeggen: "Gadver, weer zo'n gore doos chocolades'
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb ooit als afscheid een dopper gekregen met Mega Dobby erop, in de stijl van Mega Mindy, echt superleuk en gebruik hem nog steeds.
Persoonlijke kaartjes heb ik dan weer niets mee.
Such a beautiful place to be with Friends.
Alle reacties Link kopieren Quote
Verwenpakket met dingen die gangbaar zijn en de meeste mensen lekker vinden.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
05-05-2024 14:36
Duh..

Ze zullen niet zeggen: "Gadver, weer zo'n gore doos chocolades'
Ha-ha… :rofl:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben een doos chocola/bonbons en een voorleesboek gegeven. Die van ons zat een persoonlijk tintje aan, maar vind deze ook erg mooi:

https://www.bol.com/nl/p/knuffel/920000 ... androidapp

En de leidster die echt een paar stappen extra heeft gezet voor zoon hebben we een bos bloemen gegeven met persoonlijke kaart
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij kregen op werk van een vertrekkende stagiair en mooie doos/kistje gevuld met zakjes cup-a-soup. Werd erg gewaardeerd door de collega's. Doos was snel leeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een mooi voorleesboek
Alle reacties Link kopieren Quote
LoveDobby schreef:
05-05-2024 14:47
Heb ooit als afscheid een dopper gekregen met Mega Dobby erop, in de stijl van Mega Mindy, echt superleuk en gebruik hem nog steeds.
Persoonlijke kaartjes heb ik dan weer niets mee.

Die lees je en gooi je weg als je hem niet wil bewaren. Ik heb weer helemaal niks met een dopper, dus die zou ik weggeven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik was altijd heel blij met een persoonlijk kaartje of zoiets dergelijks. En dan het liefst bevestigd aan een hotchocspoon. Die laatste heb ik zelf ook weleens gegeven bij een afscheid.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geef met zulke momenten een prentenboek voor de groep (Rachel Bright is mijn favoriet) en voor iedere betrokken juf een eigen kaart, of als ik het ‘wel prima’ vond één gezamenlijke kaart met dankwoorden en wat ik precies aan ze gewaardeerd heb.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh en ik heb ook wel eens van de HEMA individuele waxinelichtjes in houders gegeven “bedankt voor je warmte” of zo’n zakje met bloemzaadjes “mede dankzij jou ben ik uitgegroeid tot een kleuter”. Echt te cringe voor woorden, maar je moet toch wat ;-D

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven