Werk & Studie alle pijlers

mag je leidinggevende dit doen

18-05-2015 09:03 93 berichten
W
anoniem_63f7622607f4e wijzigde dit bericht op 27-02-2018 11:34
99.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik geef die lui van dat andere forum groot gelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je collega's kies je niet zelf uit, daar heb je het maar mee te doen. Ik zou op zoek gaan naar een manier dat je toch met haar kan werken of een andere baan zoeken. Ik vind dat je het niet kan maken dat je het aangeeft dat je niet met een bepaalde collega wilt werken. Als iemand met het maken van het rooster naast alle perikelen daar ook nog rekening mee moet houden: geen beginnen aan!
Jij eist dat je niet meer met een collega wordt ingeroosterd omdat je haar niet mag?

Gedraag je volwassen. En inderdaad, laagopgeleid en dat andere (wat lijkt op een diagnose maar wat ik nu niet zal herhalen vanwege kans op een ban ) lijken me aardig te kloppen.

Jemigdepemig.
Die chickie?

Gedraag je gewoon normaal, je kan geen eisen stellen aan collega's. En je zit achter de kassa dus dan heb je ook weinig te maken met je collega's, toch? Ik zit op kantoor in 1 ruimte met 25 collega's en daar zitten ook mensen bij waar ik niet zoveel mee heb. Zo zullen er ook collega's zijn die niet zoveel met mij hebben. Beperk je tot het zakelijke en zoek voor de rest collega's op waar je het wel goed mee kunt vinden.
Ik vind het eigenlijk wel een mooie oplossing 'ik wil niet met haar werkern' 'nou, dan werk je toch alleen als zij vrij is'

Wat is 'assistent leidinggevende' eigenlijk, als cassiere?
Je hebt niet veel te eisen.

Stel je voor dat meerdere collega's het niet kunnen vinden met een andere collega. Dan krijgt jouw leidinggevende de onmogelijke taak om een rooster in elkaar te zetten.

Denk dat het take it or leave it is.

Jouw leidinggevende kan de rest van jouw tijd daar toch niet het rooster naar jouw wensen maken? Je bent toch geen prinses of koningin? Die daar mee recht op zou hebben dan je andere collega's.

Hoe vervelend het ook is dat je niet met haar overweg kan. Je zal toch een manier moeten vinden.
En dat je minder wordt ingeroosterd lijkt me logisch. Liever een makkelijke, normale medewerker dan 1 die eisen stelt aan haar collega's.

Wat voor contract heb je, want je moet natuurlijk wel de uren kunnen maken die in je contract staan.
Je meent dit serieus?

Grow up!
Ben je het stukje dat dit je baan is, geen schoolplein, en dat je betaalt krijgt om je werk te doen een beetje vergeten soms?
Je bent kinderachtig.

(Laagopgeleid en narcistisch kan ik vanuit de OP niet beoordelen en is ook niet relevant).
...
"Die chickie".
TO, je hebt nu eenmaal te maken met allerlei soorten mensen. Ook in volgende banen. Je zult je er dus gewoon overheen moeten zetten en gewoon met je collega samen moeten werken. Lijkt me anders sowieso lastig als de rest elkaar ook niet kan luchten en zien. Dan kan niemand meer samenwerken, beetje vreemd he?

In de rest van je leven ga je ook mensen tegenkomen met wie je het minder goed kunt vinden. Maakt niks uit, het is 'maar' een collega. Ene oor in, andere oor uit en terug naar huis.
Logisch. Je komt in je leven wel vaker mensen tegen die je niet mag en daar zul je toch mee om moeten leren gaan. Dat je uberhaupt eisen durft te stellen over wie je wel of wie je niet belieft tegen te komen op de werkvloer. Voor jou 10 anderen hoor.
Je leidinggevende mag jou niet zonder overleg minder uren inroosteren.

Maar dat overleg is er dus wel geweest. Jij hebt aangegeven niet meer met en bepaalde collega te willen samenwerken. Je baasheeft meteen naar je geluisterd en je niet meer samen met ha a r ingeroosterd.
Snel typen in een trein is geen excuus voor het slechte nederlands.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vind je ook kinderachtig. Het is gewoon werk, je hoeft er geen vrienden te maken.
Antwoord op je vraag: ja!

Get over it
Ik ben het met alle voorgangers eens.

Ze is je collega dus je hebt het er maar mee te doen.

Je zou (al dan niet samen met je leidinggevende) samen met haar het gesprek aan kunnen gaan
quote:sugarmiss schreef op 18 mei 2015 @ 09:19:

Je leidinggevende mag jou niet zonder overleg minder uren inroosteren.

Maar dat overleg is er dus wel geweest. Jij hebt aangegeven niet meer met en bepaalde collega te willen samenwerken. Je baasheeft meteen naar je geluisterd en je niet meer samen met ha a r ingeroosterd.Wel als ze een 0 uren contract heeft.
quote:Thordis007 schreef op 18 mei 2015 @ 09:11:

Ik vind het eigenlijk wel een mooie oplossing 'ik wil niet met haar werkern' 'nou, dan werk je toch alleen als zij vrij is'

Wat is 'assistent leidinggevende' eigenlijk, als cassiere?Wordt er rekening met je gehouden, ga je nog zitten zeiken ook.
Eigen zaak beginnen, ben je eigen baas en kun je personeel uitzoeken dat je bevalt.

Je bent nu in loondienst en wordt betaald om te werken, niet om je eigen collega's uit te zoeken.
quote:charlottew88 schreef op 18 mei 2015 @ 09:20:

Snel typen in een trein is geen excuus voor het slechte nederlands.Jawel. In de trein ga je rare dingen typen zoals 'die chickie'
quote:Mevrouw75 schreef op 18 mei 2015 @ 09:26:

[...]

Jawel. In de trein ga je rare dingen typen zoals 'die chickie'
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven