Werk & Studie alle pijlers

Salarisindicatie

06-07-2015 22:35 50 berichten
Ik ga jullie laten raden Welk salaris denken jullie dat er bij deze functie-eisen hoort? Het betreft een vacature bij een overheid.

Functie-eisen

•Je hebt hbo+-niveau in een economische richting.

•Je bent cijfermatig en analytisch aantoonbaar sterk.

•Bij voorkeur heb je kennis en ervaring met treasurywerkzaamheden.

•Je hebt uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk en in zowel Nederlands als Engels.

•Je hebt een zakelijke en professionele houding.

•Je werkt accuraat.

•Je bent stressbestendig en haalt je deadlines.



Ik ga niet solliciteren (geen leuke functie), maar hij kwam naar voren in mijn selectie.
Fulltime?
Ervaring?
Ik zet in op 2400 bruto bij aantoonbare werkervaring.
Leeftijd? TO, het zou handig zijn als je wat meer informatie gaf!
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 06 juli 2015 @ 22:36:

Fulltime?

Natuurlijk, salarissen zijn altijd bruto bij fulltime.

ontopic: ik denk tussen de ¤2200,- en ¤3400,-

Misschien iets meer omdat het overheid is. Maar zo te zien zijn de werkzaamheden niks bijzonders.
Laat dat schriftelijk communicatief vaardig en accuraat maar zitten, want je bent erg onvolledig in dit topic.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je moet doen. Je moet binnenkomende en uitgaande geldstromen beheren, en daarover met andere partijen overleggen. Kunnen werken onder tijdsdruk. Ervaring is een pré (zie de functie-eisen).
quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2015 @ 22:45:

Het is me niet helemaal duidelijk wat je moet doen. Je moet binnenkomende en uitgaande geldstromen beheren, en daarover met andere partijen overleggen. Kunnen werken onder tijdsdruk. Ervaring is een pré (zie de functie-eisen).Geef je ook even antwoord op de vragen over ervaring, leeftijd enz.?
2500 euro.
quote:Pientjexxxx schreef op 06 juli 2015 @ 22:44:

Laat dat schriftelijk communicatief vaardig en accuraat maar zitten, want je bent erg onvolledig in dit topic.

Dit waren alle functie-eisen. Het lijkt me irrelevant hoe oud een kandidaat is, en de omschrijving van de werkzaamheden heb ik al neergezet. Mij viel vooral het lage salaris op, in combinatie met een HBO+-opleidingsniveau en analytisch vermogen. Daar word ik nu een stuk beter mee betaald.

Maar ja, jullie zitten allemaal zo laag dus ik heb er blijkbaar weinig kijk op.
quote:ikeaverslaafde schreef op 06 juli 2015 @ 22:48:

2500 euro.Als schoolverlater verdien je dit bedrag tegenwoordig bijna nergens meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik bied 3500



Zijn we al warm?



Edit: niet dus...
Alle reacties Link kopieren
Op basis van deze beperkte info, schat ik dat het een schaal 10 functie is
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik ook didietje
quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2015 @ 22:49:

[...]



Dit waren alle functie-eisen. Het lijkt me irrelevant hoe oud een kandidaat is, en de omschrijving van de werkzaamheden heb ik al neergezet. Mij viel vooral het lage salaris op, in combinatie met een HBO+-opleidingsniveau en analytisch vermogen. Daar word ik nu een stuk beter mee betaald.

Maar ja, jullie zitten allemaal zo laag dus ik heb er blijkbaar weinig kijk op.Ervaring zal wel degelijk meespelen. Waarom geef je geen antwoord op de vraag over de werkervaring? Ben je zelf een schoolverlater? Wat vind jij een laag salaris?
Anyway, het is dus een schaal 8 functie, maximaal 3100 bruto per maand. Vind ik heel erg laag voor een HBO'er die ook nog iets moet kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2015 @ 22:49:

[...]



Dit waren alle functie-eisen. Het lijkt me irrelevant hoe oud een kandidaat is, en de omschrijving van de werkzaamheden heb ik al neergezet. Mij viel vooral het lage salaris op, in combinatie met een HBO+-opleidingsniveau en analytisch vermogen. Daar word ik nu een stuk beter mee betaald.

Maar ja, jullie zitten allemaal zo laag dus ik heb er blijkbaar weinig kijk op.



Och zo'n diploma krijg je tegenwoordig bij een pakje boter of voor je DE punten, dat zegt niet zo veel.



Maar wat voor salaris stond er bij de advertentie dan?
quote:Pientjexxxx schreef op 06 juli 2015 @ 22:49:

[...]





Als schoolverlater verdien je dit bedrag tegenwoordig bijna nergens meer.



Laat me lekker een gokje wagen joh.



Edit: bleek ik toch nog laag te zitten. Lekker puh!
quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2015 @ 22:51:

Anyway, het is dus een schaal 8 functie, maximaal 3100 bruto per maand. Vind ik heel erg laag voor een HBO'er die ook nog iets moet kunnen.Tegenwoordig zijn er een heleboel HBO'ers die bijna niets kunnen.....
Ik kan ook niks. Alleen maar forummen en dingen kwijtmaken.
quote:ikeaverslaafde schreef op 06 juli 2015 @ 22:52:

[...]





Laat me lekker een gokje wagen joh.



Edit: bleek ik toch nog laag te zitten. Lekker puh! Mag hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 06 juli 2015 @ 22:51:

Anyway, het is dus een schaal 8 functie, maximaal 3100 bruto per maand. Vind ik heel erg laag voor een HBO'er die ook nog iets moet kunnen.Dat de kandidaat iets moet kunnen stond echt niet in jouw beschrijving! Volgens mij maak jij dat er zelf van
Alle reacties Link kopieren
Even twee opvallende trefwoorden uit je OP googelen en de vacature komt bovenaan te staan
Voordeel is dan weer wel dat je als ambtenaar niet heel snel en heel hard hoeft te werken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven