Werk & Studie alle pijlers

Solliciteren & wat zouden jullie denken van deze feedback

14-07-2016 17:59 86 berichten
Hoi,



Deze week 3e ronde gehad voor een functie als product manager. 3e ronde was een assessment met een presentatie geven.

Gisteren heb ik onderstaande feedback ontvangen (heb even de namen in de feedback weggelaten), wat zouden jullie hiervan denken? Positief of gewoon standaard berichtje?





Heb de feedback van de werkgever weggehaald, bedankt voor alle reacties van jullie kant!

Ik laat nog weten wat de uitkomst van het gesprek met de potentiele werkgever is geweest!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het positief klinken en niet als een standaardberichtje!
Hier ook, positief!
Klinkt positief. Er staat overigens nog wel 1 naam in je bericht.
Alle reacties Link kopieren
Vind het ook positief
Alle reacties Link kopieren
Je zit nog in de race en bent nog niet afgeschreven
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Hoi,



Thanks voor jullie reacties! Vond het ook positief klinken, maar ik ga er vanuit dat het een nee zal worden dan valt het altijd mee:)

Pff solliciteren maakt van mij echt een ontzettende stresskip, zou liever gewoon direct ja of nee horen dan te moeten afwachten..

Dinsdag assessment gehad, gisteren die reactie. Maar vandaag zo gestresseerd dat ik weeral zit te zoeken naar andere vacatures en ga solliciteren (heb gewoon een baan en was voor deze functie 'geheadhunt')
quote:Sjors007 schreef op 14 juli 2016 @ 18:02:

Klinkt positief. Er staat overigens nog wel 1 naam in je bericht.Oei, maar die ene naam zegt nog niet zoveel;) thanks in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Je ppt als een pdf versturen met een watermerk erover. Voor hetzelfde geld is er geen eens een vacature open en gebruiken ze de presentaties van sollicitanten als gratis nieuwe ideeen voor het bedrijf, die bestaande werknemers mogen uitvoeren.
quote:meaki schreef op 14 juli 2016 @ 18:19:

Je ppt als een pdf versturen met een watermerk erover. Voor hetzelfde geld is er geen eens een vacature open en gebruiken ze de presentaties van sollicitanten als gratis nieuwe ideeen voor het bedrijf, die bestaande werknemers mogen uitvoeren.Heb de presentatie inderdaad als pdf verstuurd.. Denk wel dat er een vacature is want ook via recruiterings kantoor. Maar je weet idd nooit.
Dat je al wat beter begrijpt.... Positief? Tsja
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op het eerste gezicht een erg algemeen, nietszeggend mailtje dat op deze manier ook nog naar 5 anderen kan. Maar aan de andere kant, als ze het niks vonden, vroegen ze je vast niet om de powerpoint op te sturen!
quote:Bugs_Bunny schreef op 14 juli 2016 @ 19:09:

Dat je al wat beter begrijpt.... Positief? Tsja





Ik zit in een andere markt , mijn aanpak was dus ander voor hen..

TJa kan idd dus ook negatief bedoeld zijn. Maar waarom vermeldt ze dat dan als ze mij toch niet als geschikte kanidaat zien dan heeft het toch geen nut dat ik markt beter begrijp voor hen?
quote:gympie26 schreef op 14 juli 2016 @ 19:19:

Ik vind het op het eerste gezicht een erg algemeen, nietszeggend mailtje dat op deze manier ook nog naar 5 anderen kan. Maar aan de andere kant, als ze het niks vonden, vroegen ze je vast niet om de powerpoint op te sturen!Om powerpoint te gebruiken voor product introductie of voor andere kanidaten?
Alle reacties Link kopieren
Lastig, beetje gemengd. Enerzijds standaard (woorden als "interessant" zijn m.i. Nietszeggend). Ze bedanken je voor je inzet. Zegt dus ook niets. Ze zijn iig niet laaiend enthousiast.

Aan de andere kant vragen ze wel om je powerpoint, dat kan zijn omdat ze die goed vinden of om te vergelijken met andere kandidaten.

Kortom: eerder standaard dan positief bericht.

Succes met de sollicitatie(s).
Alle reacties Link kopieren
"boeiende challenges" zou ik echt alleen gebruiken als er binnen het gesprek zo gesproken werd. Anders gewoon "uitdaging". Anders is het net alsof de functie ook pokemon vangen inhoudt. :|



Maar hun berichtje klinkt zeker positief vind ik!
Alle reacties Link kopieren
Positief hoor en er staat nog een naam in
quote:ciambella schreef op 14 juli 2016 @ 19:29:

Lastig, beetje gemengd. Enerzijds standaard (woorden als "interessant" zijn m.i. Nietszeggend). Ze bedanken je voor je inzet. Zegt dus ook niets. Ze zijn iig niet laaiend enthousiast.

Aan de andere kant vragen ze wel om je powerpoint, dat kan zijn omdat ze die goed vinden of om te vergelijken met andere kandidaten.

Kortom: eerder standaard dan positief bericht.

Succes met de sollicitatie(s).Oei mijn reactie naar hen toe dus wat te enthousiast?
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch geen feedback dat is een informerende vraag.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Waarom haal je die naam niet weg?
quote:elein schreef op 14 juli 2016 @ 19:30:

"boeiende challenges" zou ik echt alleen gebruiken als er binnen het gesprek zo gesproken werd. Anders gewoon "uitdaging". Anders is het net alsof de functie ook pokemon vangen inhoudt. :|



Maar hun berichtje klinkt zeker positief vind ik!Ze sprak zelf over challenges, heb het onbewust overgenomen. Bedrijf is een grote international op farmaceutische markt , werden engelse termen ook gebruikt.
quote:Dubbz schreef op 14 juli 2016 @ 19:40:

Waarom haal je die naam niet weg?Is weg nu:)
quote:viva-amber schreef op 14 juli 2016 @ 19:39:

Dat is toch geen feedback dat is een informerende vraag.Zo kan je het ook zien idd. Snap alleen niet waarom ze naar mijn powerpoint vragen ...
Het klinkt voor mij alsof er meerdere goede kandidaten zijn die ze nog met elkaar willen vergelijken. Dus niet meteen een afwijzing, maar ook niet per se positief of heel enthousiast.



Oh mosterd, dat zei Ciambella ook al zie ik nu.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof ze wel positief zijn hoor! Maar ik krijg de indruk dat de zender van deze mail niet beslist of nog niet weet of je door bent, maar uit jouw presentatie hoe dan ook wat dingen wil gebruiken en dus die alvast maar binnen heeft. Zegt vlgs mij verder niet zoveel over jouw kansen. Maar miss ben ik wel te slecht van vertrouwen
doe dan maar thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven