Werk & Studie alle pijlers

Sugardaddy ervaringen

23-03-2017 14:05 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las laatst in de nieuwe Linda Meiden een interview met sugarbabies, vrouwen die een sugardaddy hebben. Het klinkt erg mooi allemaal, ik heb interesse. Nou heb ik mij onlangs ingeschreven op seekingarrangement .

Heeft iemand hier ervaringen met het hebben van een sugar daddy?

Graag hoor ik jullie ervaringen. Negatieve opmerkingen mogen ook, kom&kijk ik wel overheen



Betekenis sugardaddy volgens internet :





Een sugardaddy is namelijk iemand die rijk en succesvol is en het prettig vindt een vrouw financieel te ondersteunen en lekker in de watten te leggen. Date je een sugardaddy, dan profiteer je van zijn grote vermogen door vaak op vakantie te gaan, etentjes te organiseren en lekker te winkelen, uiteraard allemaal op zijn kosten. Vrouwen die een sugardaddy zoeken, zijn simpelweg op zoek naar een rijke man die hen kan verwennen.



Overigens zijn sugardaddy’s niet altijd mannen. Een sugardaddy kan ook een vrouw zijn, al wordt het dan een sugarmommy of suikertante genoemd.
Alle reacties Link kopieren
En dit staat bij werk&studie omdat??????
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat meestal om gezelschap incl seks in ruil voor goederen/ervaringen. Over de seksuele kant zijn de meeste sugarbaby's niet eerlijk. Waarom lijkt dit je zo leuk?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 23 maart 2017 @ 14:08:

En dit staat bij werk&studie omdat??????





Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.



Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aan
Je vergeet erbij te vermelden dat je compleet wordt uitgewoond door deze meneer als tegenprestatie. Je bent dus eigenlijk een prostitué. Ieder zn ding.
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 23 maart 2017 @ 14:08:

En dit staat bij werk&studie omdat??????webcam girl waarschijnlijk te slecht betaalde
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
quote:groenebroek schreef op 23 maart 2017 @ 14:08:

En dit staat bij werk&studie omdat??????Sekswerker is ook werk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En je verwacht dat er veel vrouwen ervaringen in hebben?

Dat ze het hier smeuïg komen vertellen?

quote:veronica0101 schreef op 23 maart 2017 @ 14:09:

[...]





Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.





Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aanOh je biedt alleen je gezelschap aan? Goh dan mag je wel heel intelligent, interessant en bloedmooi zijn. Maar dan nog; ook sugardaddys willen neuken.
quote:veronica0101 schreef op 23 maart 2017 @ 14:09:

[...]





Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.



Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aanGeen seks, geen cadeautjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:veronica0101 schreef op 23 maart 2017 @ 14:09:

[...]





Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.



Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aanEn je denkt serieus dat er in NL rijke mannen zijn die alleen voor wat gezelschap grof geld gaan betalen? Hahahahahahahaaha
quote:groenebroek schreef op 23 maart 2017 @ 14:08:

En dit staat bij werk&studie omdat??????Omdat het prostitutie is en je erover wilt liegen omdat je een hele ouwe vent neukt. Een pokerface is serious business.
Alle reacties Link kopieren
Wat halen die sugardaddies hieruit dan, TO?

Ik kan me niet voorstellen dat zij genoegen nemen met een boswandeling of uit eten gaan eerlijk gezegd.
quote:YouWish schreef op 23 maart 2017 @ 14:11:

[...]





Oh je biedt alleen je gezelschap aan? Goh dan mag je wel heel intelligent, interessant en bloedmooi zijn. Dan wil die sugardaddy er zeker te weten bovenop.
quote:veronica0101 schreef op 23 maart 2017 @ 14:09:

[...]

Kan je als vorm van werk zien toch?

Gezelschap inruil voor geld.



Bij seks wou ik het er niet nee zetten, dit bied ik namelijk niet aan echt...
quote:Geelheer schreef op 23 maart 2017 @ 14:12:

Wat halen die sugardaddies hieruit dan, TO?

Ik kan me niet voorstellen dat zij genoegen nemen met een boswandeling of uit eten gaan eerlijk gezegd.

Een boswandeling met een neukpartijtje in de vrije natuur.

Een etentje met veel drank, voelen onder de tafel en eindigend in een hotelbed.

Kan best dus.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een snoepertje voor je gevonden.

Alle reacties Link kopieren
Droom lekker verder to.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vind beide kanten verwerpelijk. Man die niet weet wat ie met zijn geld moet doen en vrouwen die daarvan willen profiteren (en denken niks in ruil te hoeven doen).



Dit is wat mis is met deze wereld.
Rijke mannen hebben geen gebrek aan gezelschap en sex. Rijke lelijke mannen wel, dus die betalen je voor gezelschap en sex. Zodat ze kunnen laten zien: kijk eens, ik tel heus nog wel mee!
Prostitutie lijkt me enorm zwaar werk.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon verkapte vorm van prostitutie dus, als jij je wilt laten betalen in goederen/ haar/nagels etc. en je bent bereidop sexueel gebied alles te doen wat pappie wil waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Volgensmij is het lang niet zo leuk als het lijkt
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Er hangen hier minstens 2 geldslaven rond. Pb'tje sturen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Is je carriere als webcamgirl niet van de grond gekomen of zijn de verdiensten slecht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven