Werk & Studie alle pijlers

Van online shop naar "groothandel"

22-03-2017 14:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik hoop dat ik op deze manier wat duidelijkheid kan krijgen over het volgende. Ik heb een eigen online bikini shop. Nu heb ik een aanvraag uit Ibiza gekregen dat ze mijn bikini's willen verkopen. Ik ben zelf woonachtig in Spanje - Malaga.

Ik heb geen flauw benul van hoe dit in zijn werking gaat qua inkoopprijs ect... wie kan mij een beetje op weg helpen.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je met deze vraag beter naar het webwinkelforum. Ik denk dat daar meer mensen zijn met deze ervaring. Succes!
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je aan de bikini's die je nu verkoopt? Koop je die zelf in of maak je ze zelf?
Alle reacties Link kopieren
quote:Poof schreef op 22 maart 2017 @ 14:35:

Hoe kom je aan de bikini's die je nu verkoopt? Koop je die zelf in of maak je ze zelf?belangrijke vraag inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Belangrijkste bij zulke grote opdrachten is dat je heel nauwkeurig onderzoekt wie je klant is en hoe betrouwbaar ze zijn. Je zult niet de eerste kleine zaak zijn die kapot gaat op een grote order: je moet vaak je leverancier betalen voordat je geld ontvangt, en als je pech heb blijf je of met een enorme hoeveelheid onleverbare artikelen zitten, of erger nog, met lege handen en een verdwenen klant. Sommige 'klanten' doen dat doelbewust, maar net zo goed kan het een goedbedoelende winkel met weinig verstand van zaken zijn. Meestal bouw je een vertrouwensband op door langzaam op te bouwen via kleine proeforders.



Maar afgezien van dat risico is het niet anders dan bij een normale order: je bestelt, je regelt logistiek, je levert, en je krijgt je geld.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:redcap schreef op 22 maart 2017 @ 14:34:

Misschien kun je met deze vraag beter naar het webwinkelforum. Ik denk dat daar meer mensen zijn met deze ervaring. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor de reacties. Ik koop deze bikini's ook weer in via een groothandel. Ik zit ook met de vraag, kopen ze bij mij in tegen een bepaalde prijs en klaar..of verkoop ik ze en ieder die ontvangt een percetage van de verkoopprijs? Ik ga dit ook even neerleggen bij het webwinkelformum nogmaals dank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven