Werk & Studie alle pijlers

Verdien ik weinig voor mijn leeftijd? Hoeveel verdien jij?

16-11-2016 23:33 222 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dames,



Ik heb een erg hectische baan met veel verantwoordelijkheid. Ik verdien 1180 netto per maand dit is incl benzine vergoeding.

Op basis van MBO niveau 4 baan, 30 uren, 4 jaar ervaring en ben 27 jaar.

Heb het niet meer naar de zin op mijn werk, mede doordat ik het idee heb dat mijn hectische werk niet compenseert met mijn salaris.



Graag hoor ik wat jullie, leeftijdsgenoten, verdienen met hoeveel uur en welk beroep heb je?

Tevens graag jullie mening over mijn salaris op basis van de genoemde feiten.



Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
quote:venessa schreef op 17 november 2016 @ 07:43:

[...]





Hier schrik ik van. Ik vind dat jonge mensen tegenwoordig soms wel erg veel verdienen..ik ben docent, 45 jaar en verdien voor 4 dagen 2300 netto.Ik ook... Zit ik hier met m'n masteropleiding (plus dikke studieschuld), maar ik zie hier dat mensen die MBO hebben gedaan meer verdienen (zelfs als ze minder uren werken!).. Naja, laat ik maar hopen dat t nog meer wordt ooit....
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op een mbo-functie met een niet-gerelateerde HBO functie en trek bij fulltime 2300 binnen zonder reiskosten (dat is nog bijna 300), komt als het goed is in het komende jaar nog minimaal 100-200 bruto pm bij, afhankelijk van welke certificaten ik haal.
Just because a certain amount is good, doesn't make a crapload great - BioLayne
Alle reacties Link kopieren
quote:MaryCrawley schreef op 18 november 2016 @ 14:27:

[...]



Wat een rare opmerking. Hoezo zouden jonge mensen minder verdienen? Wat heeft leeftijd ermee te maken? Iedereen heeft een andere baan en daarbij hoort ook een ander salaris.

Ja precies. Komt ook nog een stukje opleiding/onderhandelingsvermogen en type baan bij.