Werk & Studie alle pijlers

Vliegen bij KLM

23-11-2010 20:05 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer dames die vliegen bij KLM? Ik ben ruim 2 jaar geleden aangenomen en mag nu waarschijnlijk binnenkort starten met de cursus. Naast het stewardessen-forum hoop ik ook hier ervaringen te kunnen lezen/delen, aangezien ik hier onder mijn andere nick altijd zoveel plezier heb.
Alle reacties Link kopieren
Esfa, 'op en neer' is 24 uur verblijf voor er wordt teruggevlogen.



Overigens is een vlucht van 12 uur, ongeveer 15 uur werken.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Dizzy
Alle reacties Link kopieren
Whoop!
Alle reacties Link kopieren
(probeer bij te blijven,,,)
Ik doe even een oproepje



Zijn er hier ook stewardessen bij die bij Transavia werken?

Zo ja, kunnen jullie er niet voor zorgen dat de vlucht Rotterdam/Den haag Airport/Geneve het hele jaar door blijft vliegen? Ik baal zo dat ik nu weer naar Schiphol moet tot half december.



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:lapin schreef op 16 mei 2012 @ 17:37:

Ik doe even een oproepje



Zijn er hier ook stewardessen bij die bij Transavia werken?

Zo ja, kunnen jullie er niet voor zorgen dat de vlucht Rotterdam/Den haag Airport/Geneve het hele jaar door blijft vliegen? Ik baal zo dat ik nu weer naar Schiphol moet tot half december.



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 16 mei 2012 @ 12:12:

Esfa, 'op en neer' is 24 uur verblijf voor er wordt teruggevlogen.



Overigens is een vlucht van 12 uur, ongeveer 15 uur werken.Dan ben je met heen en terugvliegen toch al door een werkweek heen. Even als reactie op de persoon die 1x in de week een vlucht van 12 uur heen en 12 uur terug een beetje weinig vond.
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Waarom vraag je dit aan stewardessen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 18 oktober 2012 @ 23:13:

Waarom vraag je dit aan stewardessen?



Misschien omdat ze denkt dat die het ook hebben omdat ze vaak vliegen.



Ik roep ook maar wat.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Houston, ik zocht een topic over veel vliegen en toen leek me een topic met stewardessen wel logisch. Maar als hier iemand anders leest die veel vliegt en een antwoord heeft, dan mag dat uiteraard ook.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Tja had toch haat liefde verhouding met vliegen.. Vond t geweldig maar ook zwaar hoor..vooral met 3 uur reistijd
Alle reacties Link kopieren
Fideliedie,

Ik herken het niet. Misschien heb je het door het lange zitten? Geen idee, ik roep ook maar iets , Maar dan zal je vast niet de enige zijn.



Lilyrose,

3 uur reistijd is lang, maar wist je dat we een collega hebben die in Australië woont?
Alle reacties Link kopieren
Ja weet ik , maar dat snap ik echt niet hoor! Hoe doen ze dat en ze werken vast 50? Hoorde ook uk toronto etc.
Alle reacties Link kopieren
Moet wel 50 zijn... Inderdaad, veel in Toronto. Maar ook LA, Koopstad, Curaçao, NY en weet ik veel waar allemaal :s

Mij niet gezien. Heel misschien alleen als 2-bander (dus geen Bips met een paar dagen RV). Maar liever gewoon binnen een uur op SPL



Ben je lang geleden gestopt?
Alle reacties Link kopieren
Niet zo heel lang..
Alle reacties Link kopieren
Moeten minimaal 2 banders zijn.. Mij ook niet gezien hoor, maar t kan blijkbaar wel
Alle reacties Link kopieren
Heb door omstandigheden t vliegen met pijn in mn hart moeten opgeven.. Was mn droombaan..
Alle reacties Link kopieren
Wat vlieg jij? Ik 737 747 md11
Alle reacties Link kopieren
Moeten opgeven is stom Had je niet graag bij het bedrijf willen blijven (andere functie)? Geen idee natuurlijk of de mogelijkheden er waren op dat moment.



Ik vlieg 737 747 777



Wat je al schreef, de haat-/liefdeverhouding..... dat herken ik absoluut. Mede daarom ben ik 67 gaan vliegen - het moet wel leuk blijven.
Alle reacties Link kopieren
Waren op dat mOment geen opties.. Kon niet elke dag 3 uur op en neer reizen..

67 is veel beter! Mijn gevoel ging wel steeds op en neer.. Soms vond ik t fantastisch, maar soms..

Heb jij hiervoor heel ander werk gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist gek op zon zee strand
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een collega die ergens in europa woonde en na iedere vlucht met de auto naar huis reed, uurtje of 12. Mocht toen nog niet ipb. Ging makkelijk volgens die collega... De laatste paar jaar dat ik vloog woonde ik ook in het buitenland maar ging toch echt eerst in nl crashen voordat ik naar huis vloog.





En ik rook altijd naar roosjes na een vlucht :-)
Alle reacties Link kopieren
Jeetje.. Niet te doen.. Vloog je 100?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven