Werk & Studie alle pijlers

WFT diploma/certificaat?

20-02-2017 23:28 18 berichten
Dag dames,



Onlangs heb ik mijn WFT basis behaald. Hiervan heb ik toen wel een mail gehad van DUO met dat ik geslaagd was, maar hoort er niet ergens een bewijsstuk in de vorm van een certificaat of diploma te zijn? Stel nou dat ik naar een andere werkgever zou willen gaan oid (verzin maar iets), hoe kan ik dan laten zien dat ik dat behaald heb?
Alle reacties Link kopieren
Die volgt later
Ik las eerst: wtf certificaat.



On topic: opleidingsinstituut benaderen?
Duurt een poosje voor je die krijgt. Ik was het alweer vergeten en kreeg een maand of 2 later het certificaat per post.
quote:blueeyes*3 schreef op 20 februari 2017 @ 23:31:

Ik las eerst: wtf certificaat.



On topic: opleidingsinstituut benaderen?Haha! :-) Ik ga ze ook benaderen, maar ik dacht misschien weet iemand het zo uit zijn hoofd. Vroeg me namelijk ook af of het ook bij DUO tussen de opleidingen en certificaten komt te staan?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Wanneer heb je examen gedaan? Ik ontving het certificaat/diploma ruim een maand later.
quote:blueeyes*3 schreef op 20 februari 2017 @ 23:31:

Ik las eerst: wtf certificaat.

Tijdens het leren wat dat wtf bij mij wel vaak het overheersende gevoel
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 20 februari 2017 @ 23:34:

Duurt een poosje voor je die krijgt. Ik was het alweer vergeten en kreeg een maand of 2 later het certificaat per post.Daar is het antwoord al. Dan wacht ik gewoon rustig af! Het is voor mij inmiddels ook al bijna 2 maanden geleden, vandaar dat het me opeens te binnen schoot.
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownietaart schreef op 20 februari 2017 @ 23:34:

[...]

Haha! :-) Ik ga ze ook benaderen, maar ik dacht misschien weet iemand het zo uit zijn hoofd. Vroeg me namelijk ook af of het ook bij DUO tussen de opleidingen en certificaten komt te staan?Je hoeft ze niet te benaderen want je certificaat wordt opgestuurd naar t opgeven adres en het staat ook bij DUO geregistreerd. Ik heb mijn basis en mijn particulier. Ga binnenkort starten met zakelijk.
Alle reacties Link kopieren
Duurt soms zelfs 3 maanden.
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Ik kreeg Basis na een maand en Schade particulier zelfs na twee maanden....
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg basis en schade particulier beide na dik 2 maand. Nu bezig met Hypothecair Krediet.



Wil/moet je nog meer wft's halen?
quote:oempa-loempa schreef op 21 februari 2017 @ 11:39:

Ik kreeg basis en schade particulier beide na dik 2 maand. Nu bezig met Hypothecair Krediet.



Wil/moet je nog meer wft's halen?Ik wacht rustig af. In eerste instantie wil en hoef ik niet meer wft's te halen, maar als ik zou willen doorgroeien naar andere functies, zal ik ze mogelijk allemaal moeten halen of een groot deel in ieder geval. Twijfel nog of ik dat überhaupt wil, want het leverde aardig wat stress op.. Ik vond het behoorlijk pittig en mijn werkgever stelt een maximum van 2 weken om alle stof te kennen en het bijbehorende examen te halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:oempa-loempa schreef op 21 februari 2017 @ 11:39:

Ik kreeg basis en schade particulier beide na dik 2 maand. Nu bezig met Hypothecair Krediet.



Wil/moet je nog meer wft's halen?Vermogen dan ook neem ik aan?
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
Alle reacties Link kopieren
quote:Brownietaart schreef op 21 februari 2017 @ 11:52:

[...]





Ik wacht rustig af. In eerste instantie wil en hoef ik niet meer wft's te halen, maar als ik zou willen doorgroeien naar andere functies, zal ik ze mogelijk allemaal moeten halen of een groot deel in ieder geval. Twijfel nog of ik dat überhaupt wil, want het leverde aardig wat stress op.. Ik vond het behoorlijk pittig en mijn werkgever stelt een maximum van 2 weken om alle stof te kennen en het bijbehorende examen te halen.Twee weken wat? Studieverlof?
Met een doekkie erover zijn de meeste dingen toch beter
quote:Gatochpoetsen schreef op 21 februari 2017 @ 13:45:

[...]



Twee weken wat? Studieverlof?Nee, het was naast mijn gewone werk, dus vooral 's avonds leren. Twee weken voor het examen kreeg ik het boek en na de eerste week al oefenexamens, dus in principe werd er verwacht dat je in 1 week al alle stof kende. Ik had er persoonlijk best veel moeite mee om alles te snappen, gezien ik überhaupt niks ervan af wist.
Alle reacties Link kopieren
Kan lang duren, ik heb mijne op 20 dec ofzo gehaald en kreeg m pas begin feb. Vaak gaan ze wel akkoord met de bevestigingsmail van de Duo dat je hem gehaald hebt, als bewijsvoering
Alle reacties Link kopieren
quote:Gatochpoetsen schreef op 21 februari 2017 @ 13:44:

[...]



Vermogen dan ook neem ik aan?Ja die komt hierna aan de beurt inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven