Werk & Studie alle pijlers

wie kan mij helpen ?!

22-10-2014 21:17 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva meiden ,



Ik heb een probleem , ben al sinds januari druk opzoek naar een stage voor mijn opleiding .

Volg de opleiding tot doktersassistente . Hoef op dit moment nog maar 7 maanden naar school .. Nja nog maar , zolang ik voor die tijd geen Leerplek gevonden heb duurt het alleen maar langer en langer ..



Wie heeft er een tip voor een leerplek voor mij ?

Reizen is geen probleem ..



Graag hoor ik van jullie !!



Alle reacties Link kopieren
Wat is er met je punten en komma's? Verder geen tips. Succes in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je netwerk inschakelen, als je dat niet al gedaan hebt? Verder zou ik op linkedin kijken?
Heeft school niet nog wat tips? Die hebben vaak ook nog wel adviezen of leerplekken achter de hand.



Tja, ik neem aan dat je alles en iedereen ondertussen aangeschreven hebt?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al eerder hier gelezen dat het erg moeilijk is om een stageplek te vinden, en dat het soms betekent dat je ver moet reizen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je al gedaan om een plek te vinden? Misschien goed om te weten of we nog ergens tips over kunnen geven.



En in welke regio zoek je een stageplek?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou op zijn minst even aangeven in welke regio je iets zoekt.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Heb al meer als 130 e-mails verstuurd .en ben al langs 30 huisartsen gegaan maar als je continu een nee te horen krijgt wordt je er erg moedeloos van.

Kwa plaats maakt het me niet zo heel erg veel uit waar het is .

School doet er helemaal niks aan , die zeggen iedereen kan een stage plek vinden dus jou moet het ook lukken . Met andere woorden joooo succes er mee 😓😓
Alle reacties Link kopieren
http://assistentensite.nl/stageplaatsen ... ssistente/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Het maakt je helemaal niets uit waar het is?

Dus stel, je woont in Den Helder en iemand hier weet toevallig een praktijk in Maastricht waar je het zou kunnen proberen dan zou je dat prima vinden?



En langsgaan lijkt mij sowieso beter dan mailen. Ik werk veel met huisartsen en een groot deel leest de mail niet/niet regelmatig. Bovendien kan je als je langsgaat direct je brief afgeven en een kort praatje maken met de assistente over wat je zoekt. Dan zullen ze er misschien eerder naar kijken dan bij een mailtje.
Alle reacties Link kopieren
Ja heb geen enkel probleem met reizen .

Maar weet niet hoe ze er zelf op reageren , want had laatst op een vacature gereageerd en dat was toevallig in Maastricht en ze vond 2 uur reizen wel heel erg lang . Want dan moet je wel om 8 uur beginnen en dan zou je echt super vroeg op pad moeten . Maja ik heb zoiets ach hoef maar 3 maandjes stage te lopen ! Gewoon even verstand op 0 en doorknallen ?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip !
Alle reacties Link kopieren
Een eerste advies is inderdaad om gewoon te beginnen met huisartsenpraktijken in je regio benaderen. Als je je regio (gewoon een grote stad in de buurt) noemt wil ik best meedenken/zoeken.



Als je te veel reistijd hebt dan is er voor een praktijk een te groot risico dat je gaat afhaken omdat het toch echt wel tegenvalt, 4 uur reizen per dag is echt veel naast je werk/stage uren. En bedenk, de praktijk is open vanaf 8 uur dus jij moet er nog eerder zijn. In veel gevallen is dat misschien niet eens mogelijk. En dan laat ik het risico op te laat komen door vertragingen ed nog buiten beschouwing. Zet dat idee dus uit je hoofd en zoek in je eigen regio.



Nogmaals, ik wil best meedenken/zoeken als ik weet over welke regio we het hier hebben.
Alle reacties Link kopieren
Heb je gelijk in .. En denk dat het daarom ook erg vaak een nee is .

Woon zelf in Apeldoorn .

Echt super lief van je dat je wilt mee denken !
Alle reacties Link kopieren
Al in de regio Ede/Otterlo gekeken toevallig?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tia.Dalma schreef op woensdag 22 oktober 2014 22:42 Al in de regio Ede/Otterlo gekeken toevallig?Nee nog niet , bedankt voor de tip !
Alle reacties Link kopieren
regio Apeldoorn, helaas daar heb ik zelf geen contacten. Werk in Zuid-Holland met veel praktijken samen dus het viel te proberen ;)



Wellicht kan je eens contact opnemen de met de Zorggroep daar in de regio? Daar is een groot deel van de huisartsen uit de regio bij aangesloten. Sommige zorggroepen zijn ook actief betrokken bij het plaatsen van praktijkondersteuners en doktersassistenten. Je zou allicht eens kunnen bellen of zij dat ook doen, of dat ze je anders tips kunnen geven over welke praktijken je het zou kunnen proberen. Dit is hun website (mag dat hier eigenlijk?)

http://www.huisartsenzorg ... rn.nl/zorggroephuisartsen
Alle reacties Link kopieren
In Hengelo zit ook een grote huisartsen zorggroep die in een vrij grote regio rondom Hengelo ook actief is. Daar kun je ook even op googlen.
Alle reacties Link kopieren
Erg bedankt , zal morgen even kijken op die site .

Had al een aantal zorginstellingen al gemailt maar velen nemen geen doktersassistenten aan helaas .

Maar wat ik al zei de aanhouder wint en blijf door zoeken



Maja kwam afstand enzo heb je helemaal gelijk
Alle reacties Link kopieren
Zal ook even in Hengelo gaan kijken ! Bedankt

Want dat is opzich ook nog prima te doen !
Alle reacties Link kopieren
http://www.vacatures.nl/stage-doktersassistent/



Hier al gekeken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Huisartsenpraktijk 'De Linge'

Stadhouderjansstraat 2

4141 JM Leerdam

huisartsenpraktijkdelinge.praktijkinfo.nl





Contactpersoon

Pauline van Dijk- Spaan

0345-612598

huisartsenpraktijkdelinge@gmail.com





Goedendag,



Wij bieden een stageplaats aan voor de opleiding doktersassistent(BOL).



Stuur ons per post of mail een sollicitatiebrief + CV.





Hartelijke groet,



P.L. van Dijk -Spaan
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Stageplek voor doktersassistentes

Zoek je een stageplek als doktersassistente, dan kun je als doktersassistente in opleiding direct contact opnemen met Aga van Sunder-Welsch. Zij is bereikbaar via wdda@zorggroep-almere.nl.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/?gws_rd=ssl#q=sta ... assistente
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Blijfgewoonbianca , wow wat super al die tips van je ! Ga morgen direct even alles bekijken . En sollicitaties naar sturen . Onwijs bedankt !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven