Werk & Studie alle pijlers

wie werkt er tegenwoordig nog op vrijdag?

20-04-2012 22:46 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
En op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag?



En waarom ben je minder gaan werken?
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 20 april 2012 @ 23:06:

[...]





Zo'n verplichte poets- en boodschappendag lijkt me helemaal niks. Dat prop ik wel in de avonden en tussen de bedrijven door en dat gaat tot nu toe ook prima.goed dat je het zegt, moet nu twee wassen ophangen die er al wat uren liggen
Alle reacties Link kopieren
quote:madamecannibale schreef op 20 april 2012 @ 23:02:

Ik kreeg van de week een mailtje van iemand waar in de handtekening zoeits stond als ik. Ik werk dinsdag de hele dag, vrijdagochtend en op de oneven weken de woensdagmiddag. Heel irritant als zo iemand je aanspreekpunt is van een bedrijf.En probeer dan eens een vergadering te plannen met 10 van dat soort mensen. Wordt er soms een beetje moedeloos van
Ik. Van maandag tot en met vrijdag. Soms ook nog op zaterdag of zondag.
Alle reacties Link kopieren
ik tot 19:00 vanavond
Alle reacties Link kopieren
Ik werk 6 dagen in de week. Hoezo wie werkt er op vrijdag?
quote:Lievelente schreef op 20 april 2012 @ 23:10:

[...]





En probeer dan eens een vergadering te plannen met 10 van dat soort mensen. Wordt er soms een beetje moedeloos van Als mijn secretaresse dat probleem heeft en mensen zijn onwelwillend zich te schikken naar een datum dan bel ik diegene zelf op. Dan geef ik desnoods een dienstopdracht dat hij of zij dan en dan aanwezig dient te zijn. Parttime werken mag in mijn bedrijf. Maar voor bijvoorbeeld die 4 kwartaalbijeenkomsten per jaar moeten ze er gewoon zijn. En dat spreek ik ook héél duidelijk af bij aanvang van een parttime dienstverband. Als ik flexibel moet zijn (bijvoorbeeld als er voor de zoveelste keer een dag geruild moet worden omdat er een kind ziek is) verwacht ik dat ook van mijn medewerkers.
Alle reacties Link kopieren
ik werk ook op vrijdag, wel een halve dag, maar dan heb ik mijn 36-urige werkweek er weer opzitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:esmeetje23 schreef op 20 april 2012 @ 22:59:





Ik zou graag 1 dag minder willen werken, lijkt me heerlijk om een dag voor je huishouden en boodschappen te hebben.

Joh, je hebt zelfs 2 dagen zaterdag EN zondag



Ik vind dat zo'n geneuzel altijd, ik wil minder werken voor de boodschappen en het huishouden

Zijn mensen daar echt een hele dag mee bezig???



Huis schoonmaken hier echt een uurtje, max 2 uur als ik een maand niets heb gedaan

Boodschappen een uurtje hooguit



Dus negen van de 10 keer heb ik op zaterdag het huis aan kant en de boodschappen in huis voor 11.00



Dus of al die mensen die vrij willen voor het huishouden en boodschappen kunnen gewoon niet effectief shoppen en soppen, of ik ben gewoon heel snel!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik werk nu nog op maandag, dinsdag en vrijdag.

Vanaf mei ga ik ook op woensdag en donderdag werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 20 april 2012 @ 23:17:

[...]



Als mijn secretaresse dat probleem heeft en mensen zijn onwelwillend zich te schikken naar een datum dan bel ik diegene zelf op. Dan geef ik desnoods een dienstopdracht dat hij of zij dan en dan aanwezig dient te zijn. Parttime werken mag in mijn bedrijf. Maar voor bijvoorbeeld die 4 kwartaalbijeenkomsten per jaar moeten ze er gewoon zijn. En dat spreek ik ook héél duidelijk af bij aanvang van een parttime dienstverband. Als ik flexibel moet zijn (bijvoorbeeld als er voor de zoveelste keer een dag geruild moet worden omdat er een kind ziek is) verwacht ik dat ook van mijn medewerkers.Maar mensen van een ander bedrijf kan je moeilijk dwingen zich naar jouw tijden te schikken.
Alle reacties Link kopieren
Vier keer negen hier, dus volle mep betaald en toch een dag extra vrij in de week. Zou niet anders meer willen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons worden er op woensdagen en vrijdagen geen vergaderingen meer gepland omdat het niet te doen was. Nadeel is wel dat daardoor twee dagen per week de vergaderruimtes leeg staan en het op de andere dagen juist een crime is om een ruimte te vinden.



Maar het heeft ook voordelen: collega's die van ver moeten komen werken juist dolgraag op vrijdag, want dan hebben ze geen files
Ik denk dat ik maar stop met werken en lekker ga rentenieren op een paar toeslagen....



Maar to, verdien je zo beroerd dat het voordeliger is om zelf te soppen?
quote:madamecannibale schreef op 20 april 2012 @ 23:20:

[...]





Maar mensen van een ander bedrijf kan je moeilijk dwingen zich naar jouw tijden te schikken.

Poef!



Edit: Bij nader inzien a.j.b. niet quoten. Haal ik dat straks weer weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:leentjedb schreef op 20 april 2012 @ 23:29:

[...]

.Ja zo los ik het meestal ook op. Maar ik werk ook wel eens samen met een bedrijf waar alleen maar part-time werkende mensen werken. Dat blijft een drama.
Alle reacties Link kopieren
Net thuis vanaf 12.00 uur gewerkt, enne mag morgen en zondag ook nog.
@MadameC. Je was me net iets te snel af. Zou je de quote willen weghalen a.j.b.?



Je weet nooit wie er hier allemaal meelezen tenslotte.
Alle reacties Link kopieren
Stom forum, dat wijzigen van een bericht gaat altijd fout.



Maar je quote is weggehaald
quote:madamecannibale schreef op 20 april 2012 @ 23:31:

[...]





Ja zo los ik het meestal ook op. Maar ik werk ook wel eens samen met een bedrijf waar alleen maar part-time werkende mensen werken. Dat blijft een drama.Met heel veel parttimers lijkt me dat ook geen beginnen aan. Heb ooit eens een project gehad daar was alleen op dinsdag iedereen aanwezig. Met als gevolg dat alle grote projectoverleggen (veel deelnemers) op die dag plaatsvonden.
quote:madamecannibale schreef op 20 april 2012 @ 23:34:

Stom forum, dat wijzigen van een bericht gaat altijd fout.



Maar je quote is weggehaald

Ik zoek me na het wijzigen van een bericht altijd suf naar de verzendknop. Die zit dan opeens vast onder het bericht i.p.v. helemaal onderin.



Bedankt voor het verwijderen van de quote.
Alle reacties Link kopieren
ik werk elke vrijdag van 12:30 tot 21:00, heerlijk!

(+ nog 2 andere dagen)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou willen dat ik op vrijdag 'moet' werken, dan had ik iig een baan!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk maandag t/m vrijdag. In mijn nieuwe baan kan werken in het weekend of een nachtdienst ook voorkomen. Vrijdag is de trein altijd duidelijk leger, vind ik wel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag's vrij, lekker lang weekend met ukkepuk
Ik werk op maandag,o dinsdag en donderdag. Fijn want mijn kinderen zijn woensdag en vrijdagmiddag vrij. Het kost heel wat uurtjes oppas op die dagen als ik zou moeten werken. Rust voor de kinderen om te spelen die middagen vind ik ook fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven