1 wee is geen wee...

09-06-2013 18:43 274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, nooit verwacht, maar ik weet niet of ik weeen heb of niet. Ik ben dinsdag uitgerekend van de tweede. Ik ben de hele dag al niet lekker, harde buiken etc. Echter, mijn dochter is ook niet lekker, en die heeft natuurlijk zeker geen weeen. Ik weet dus niet of ik nou weeen, voorweeen of gewoon buikgriep heb. Echt zeer doen de harde buiken niet, maar comfortabel zijn ze ook niet. Ik heb er nog niet echt regelmaat in weten te ontdekken, ik zal er zo eens voor gaan zitten als dochter in bed ligt.



Het zou op zich wel leuk zijn als het het begin van de bevalling is, ipv buikgriep. Maar toch maar vroeg naar bed, zal mijn energie nog wel nodig hebben, in de komende dagen.
He allis, iedere keer als ik weer een post van je zie, denk ik? zou het wat zijn? Spannend hoor. Ik ben bij de eerste ingeleid bij 42+1, dus ik herken het wel dat wachten. Het woord 'in verwachting zijn' krijgt zo wel een andere dimensie.
Alle reacties Link kopieren
En hoe is het nu allis?
Zeg, het is nu wel mooi geweest he, kom op Button, de wereld is best leuk!
Alle reacties Link kopieren
lig je soms te bevallen ?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Nou Felice je zou het haast denken...

Al heeeeel lang geen post van Allis, zou wel fijn zijn als het nu eindelijk gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor,nog geen Button. Wel net gestript, en meteen harde buiken die flink zeer doen. 3 cm ontsluiting en flink verweekt. Dus goede hoop...
Alle reacties Link kopieren
Hèhè... ik denk dat 'ie er vanavond is, uurtje of 7

Zet 'm op he!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Gooo Allis en Button!
Alle reacties Link kopieren
Succes Allis! Uiteindelijk is het bij mij ook zo begonnen.
Succes!!!!!!

Laatste dag van de lentekindje of toch een zomerkindje....
Alle reacties Link kopieren
ohh veeeel succes Allis!!!
Alle reacties Link kopieren
Mirre! ik was me al een beetje ongerust over je aan het maken. Maar alles is dus goed gegaan? Nu ben ik officieel de laatste.



Ik durf er amper vanuit te gaan dat dit het nu is. Wat gebeurde er bij jou? Werden die harde buiken weeen of zakte het eerst nog wer wat af? Ik heb net mijn moeder gebeld maar ik durf haar nog niet te vragen, straks is het wéér vals alarm.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn tweede een soortgelijk verhaal Allis. Herken zoveel van wat je schrijft. Toen het met 41.5 weken eindelijk een beetje doorzette was hij er binnen 20 minuten... zou je moeder dus maar even bellen .

Ik ben trouwens op de tafel bij de verloskundige bevallen. Mijn moeder was toevallig bij mijn oudste. Ging heen voor controle en kwam met een baby thuis. Je had mijn moeder en oudste moeten zien kijken toen we binnenkwamen. Had niet eens een telefoon bij me (was om de hoek) dus kon ook niemand bellen. Gelukkig was man wel mee. Heel veel succes!
Alle reacties Link kopieren
serieus? dat is wel heel snel. Gelukkig ben ik al thuis
Alle reacties Link kopieren
Je houdt ons wel in spanning..

Ia je doek al zacht? :-)
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar :-). Mijn ervaring is dat al het voorwerk van afgelopen tijd gelukkig niet voor niks is geweest.. Bij mij werd het op een gegeven moment trouwens echt genant. Ik riep al met 39 weken dat het ieder moment echt kon gaan gebeuren (en het voelde ook echt zo, precies zoals jij omschrijft). Twee keer mijn moeder met loos alarm opgetrommeld en man van werk gebeld en uiteindelijk.. niks... dus toen het echt zover was geloofde ik het pas toen hij op mijn buik lag..
Wat een verhaal Clementine!



Allis, het dondert en bliksemt hier al een paar uur, tijd voor Button om eruit te komen. Daar is het echt weer voor.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal, Clementine. Leuk voor de kleinkinderen.



Allis, ik hoop dat je inmiddels aan het puffen bent. Het wordt koeler, dus prima bevalweer.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook onweer, en nog steeds nare harde buiken. Mijn vader komt UK halen, en Brit is naar de winkel voor snacks en avondeten.



Nu moet het wel gaan doorzetten toch? Ik zou nu wel een beetje teleurgesteld zijn als het alsnog niet gebeurd...
Alle reacties Link kopieren
Hup, aan het pittige eten, tonic, ananashart, touwtje springen, potje seks en dan baren. Ben je voor het donker klaar.



Alle reacties Link kopieren
Succes allis!! Lees al een paar dagen met je mee, spannend! Hopen dat het nu écht doorzet.
Alle reacties Link kopieren
Clementine wat een verhaal zeg!

allis ik hoop dat het bij jou doorzet en dat het net zo voorspoedig gaat. Dat heb je wel verdiend na al die tijd.
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor!

Hoop dat het snel doorzet nu!

Lees al een paar weken vol spanning mee!
Alle reacties Link kopieren
Spannend Allis! Ik kreeg na dinsdagochtend gestript te zijn ook harde buiken, bijna constant, en dat werden in de nacht weeën, waarop gistermiddag ons prachtige zoontje is geboren.

Hoop voor jou dat het ook doorzet, veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Oooh zet hem op Allis! Hier net als Puck dan gisteren middag bevallen van een dochter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven