15 t/m 31 december, deel 2

21-10-2012 17:13 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joepie, we zijn compleet!

Allemaal één of twee prachtige kinderen rijker dus vanaf nu kletsen we niet meer over zwanger zijn, maar over onze kiddo's!



Naam Leeftijd UD KindjeGeslacht Bijzonderheden Goldmember 33 7 dec1e en 2e jongen en meisje 27 November 2012 Chloe84 28 15 dec1e jongen 16 December 2012 Sproet 32 15 dec2e jongen 19 December 2012 Welhello 28 19 dec1e meisje 16 December 2012 Frutje 32 20 dec 1e en 2ejongen en meisje 22 November 2012 xxxFamke 31 21 dec1e meisje 31 December 2012 Namaste2 34 21 dec1e jongen 25 December 2012 Uggla 30 21 dec2e jongen 30 November 2012 Mommy123 28 24 dec1e jongen 25 December 2012 Italiagirl 28 24 dec 1e jongen 31 December 2012 Oueddanielle 27 25 dec 1emeisje 11 December 2012 Max6 35 28 dec1e meisje 30 December 2012 Sasssa 29 28 dec 1ejongen 11 Januari 2013 Rasoptimist 39 29 dec1e jongen 27 December 2012 Kuzu 24 31 dec1e jongen 31 December 2012 Elinaa 38 1 jan 2e jongen 11 December 2012
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
31 december doet niet mee?
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is wel heel suf...

Ik ga even aan de mod vragen of ze het aan wil passen!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Haha, die van mij komt toch pas in 2013, zo'n boefje is het wel.



Wat is het rustig dames! Ik heb vandaag met mijn vriend de stickerboom in de babykamer geplakt. Wat een werk! Maar oh zo mooi!!! De kamer is bijna klaar. Alleen nog wat planken en gordijnen bestellen.



Ik ga morgen bij de Hema kijken voor gordijnen of hebben jullie nog goede tips? Ben op zoek naar blauwe gordijnen.



Geniet van jullie zondag!
Alle reacties Link kopieren
Jeuj, een nieuw topic! Goed bezig, Welhello! :Imao:
Alle reacties Link kopieren
Die smiley bedoelde ik dus niet... Forum mobiel...
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!



Happy new topic!



Sorry ik heb jullie even verwaarloosd.

Had even een drukke/rare/nare week.

Mijn grote vriend konijn is ineens doodgegaan woensdag, ik was zo verdrietig. Hij was ineens ziek, ben gelijk naar de dierenarts gegaan maar die kon niks meer voor hem doen. We waren daar 5 minuten en toen was hij dood.

Vrijdag hebben we hem begraven.

Mijn man begon gelijk over een nieuw konijn, wetende dat ik het toch niet lang zou volhouden, zonder dat gezorg en geknuffel.

Ik wou eerst niet, maar was zo onrustig de hele tijd. Ik heb altijd dieren gehad, zo'n leeg hok was echt vreselijk. We hebben vanmiddag een jonkie gekocht, zo'n lieve kleine schat.

Hij heeft net lekker een tijd op mijn buik gelegen, de baby trappen als een gek, alsof hij het voelde.





Hoe is het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik dacht al, wat is het rustig! Maar een nieuw topic!



Verder even geen tijd om te reageren maar wel even een voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ah, hier zijn we nu!! Ik zal onderaan het vorige topic wel even ene linkje plaatsen zodat iedereen weet dat er een nieuw topic is.



Kuzu wat ontzettend naar van je konijn. Ik denk dat iedereen die wel eens een huisdier heeft gehad weet hoe ontzettend verdrietig je kunt zijn als zo'n beestje dood gaat. Hopelijk heb je straks net zo'n fijne band met het nieuwe konijntje.



Hier alles prima. Oudste zoon was een weekendje uit logeren, dus wij konden lekker een beetje lummelen in huis. Ik wilde eerst van alles ondernemen, maar uiteindelijk was dit wel heel erg fijn.



Ik heb de laatste week trouwens voor het eerst last van harde buiken, best vaak ook. Heb eigenlijk geen idee hoeveel té veel is. Zal het donderdag eens aan mijn VK vragen.
Alle reacties Link kopieren
Mommy, hebben jullie een lekker weekend achter de rug?



Wat fijn voor je Welhello, ik ben benieuwd naar de echo! Wat goed dat je echt je rust hebt genomen. En dat jurkje



Uggla, ik beval in Engeland, was op familiebezoek in Nederland. En 10 bakken met kleding?? Ik heb maar 1 zak met kleding van maat 50 tot 62, ik hoop dat dat genoeg is



Sassa, haha hilarisch je hormonenjankbui! Nog geen last van gehad, maar het slecht en kort slapen breekt me wel op dus wellicht dat de poorten binnenkort openbreken. Nog leuke geboortekaartjes gevonden?



Italiagirl, ik vlieg altijd met Easyjet of BA en dan mag je tot einde v/d 36e week vliegen. Wel moet je een 'Fit to Fly' verklaring van de vk of huisarts meenemen. Goed dat je je ouders hebt gesproken. Voel je je nu iets beter over de situatie? En wat ben je goed bezig man, ben jaloers. Vanaf volgende week werk ik parttime, dus dan kan ik ook aan de slag. Klinkt raar, maar kijk er stiekem wel naar uit om alles schoon te maken en baby-ready



Max, nog niet gezocht naar geboortekaartjes, hopelijk kan ik daar volgende week mee beginnen.



Namaste, wat fijn dat jullie na lang proberen toch zwanger zijn geworden. Misschien een domme vraag, maar moet je vaker naar de vk ter controle vanwege een IVF zwangerschap?
Alle reacties Link kopieren
Ras, wat ontzettend shit voor je zeg. Gelukkig kunnen ze je contract niet ontbinden en zit je goed tot eind mei.



Frutje: Hoe gaat het nu met je??



Goldmember: Ik heb ook een trappelend jongetje op m'n blaas, ik vind dat zo'n naar gevoel. Af en toe doet het ook gewoon pijn. Ik vind het nu ook zwaar worden.. Ik kan gewoon niet meer goed slapen door het vele plassen, pijn in m'n heupen en een actief jongetje. Slaapgebrek breekt me echt op.



Gewicht: Durf niet te kijken, maar vorige week (31 weken) was ik 10 kilo aangekomen. Sproet, jij bent maar 4-5 kilo aangekomen? Wow, ben jaloers! En ik heb ook wel last van harde buiken, meerdere keren per dag maar gelukkig niet pijnlijk.



Bevallingsdatum: Ik denk dat hij iets eerder komt, dus 30-11-2012!



Kuzu: Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ras, wat fijn dat je al zo ver bent met de kamer! Hopelijk lukt het je om gordijnen naar wens te vinden.



Kuzu, ah, wat sneu van je konijn! Ik hoop dat je net zo veel plezier gaat beleven aan je nieuwe konijntje. Schattig hoor, zo'n kleintje!



Sproet, klinkt goed, lummelen in huis. Ik ben benieuwd wat je VK zegt over de harde buiken. Laat je het nog even weten?



Chloe: vervelend hè, niet kunnen slapen.Lukt het je overdag om wat bij te slapen?



Hier, ik ga even zeuren, hoor. Ik kan al een paar nachten niet slapen. Voel me onrustig, kan niet inslapen en heb gisteravond een lekker potje gejankt in bed. Ik had de afgelopen nacht ook nog de hele tijd een zeurderige lage buikpijn, dus ik heb vanochtend de verloskundige gebeld en die wil het straks toch even checken. Denk niet dat het iets is, maar het voelde echt vervelend. Er is ook goed nieuws: vandaag wordt het kamertje behangen én het ontwerp voor het geboortekaartje is klaar! We zijn er heel blij mee, deze week gaan we een proefdrukje aanvragen.
Alle reacties Link kopieren
Kuzu: wat verdrietig van je lieve konijn!



Hier nog eentje die niet meer slaapt. Ik heb het echt even helemaal gehad! ben zoooo moe maar slapen gaat gewoon niet! Mijn ribben doen echt pijn, mijn rusteloze benen zijn weer helemaal terug en mijn rug ligt in tweeën. Dat ik overdag niks doe helpt ook niet echt mee voor mijn gevoel. Ik ben gesloopt maar voel toch energie in mijn benen als ik in bed lig. En jeuk. Overal jeuk!?!

Ik heb dus net als Max ook een potje zitten janken vannacht.

Ik vind het gewoon rete zwaar nu. En ondanks dat ik super blij zijn dat ze er nog in zitten kijk ik echt uit naar de dag dat ze komen. Dan zal ik ook nog amper slapen, maar dan kan ik me in ieder geval weer een beetje bewegen en omdraaien!



Wat een chagrijnig bericht van mij, ook niet leuk!

Wens jullie allemaal een fijne dag en ik wil Welhello even bedanken voor het nieuwe topic!!!
Hey een nieuw topic. Thanks welhello!!! Ik zit 95% van de tijd mobiel te forummen, dus ik krijg niet altijd alles mee.



@ kuzu. Wat ontzettend klote van vriend konijn zeg. Kan mij goed voorstellen dat je daar door van slag bent. Hopelijk krijg je met het nieuwe konijn ook een fijne band!



@ max. Wat balen van je buikpijn. Goed dat je het even laat controleren. Las trouwens laatst op het andere december topic dat een aantal meiden ook zo'n last van buikpijn hadden en dat dit het indalen is. Dus dag kan ook nog. Wij gaan nu allemaal wel richting die periode dat we meer last van voorweeen, harde buiken en indalen kunnen krijgen. Neemt niet weg dat bij twijfel, belle het beste advies is.



@ chloe. Tot 36 weken. Wow, ik zou dat echt niet meer aandurven. Straks begint de bevalling in de lucht, of in nl. Daar ben ik natuurlijk niet meer verzekerd.



@ sproet. Groot gelijk dat je even een weekje rustig aan hebt gedaan. Nu kan het nog, straks niet meer. En helemaal bij een tweede kindje lijkt het mij een hele drukke periode. Ik zit nu soms al te bedenken hoe we alles moeten gaan doen.



@ ras. Nog geslaagd voor gordijnen? De Hema heeft vaak wel veel keuze.



@ frutje. Hoe is het nu? Geen bloedverlies meer hoop ik. En lukt het met rustig aan doen? Je bent bijna 32 weken, of niet?



@ gold. En hoe is het met jou? Alles nog rustig? Wie weet haal je de 36 weken wel joh! Dat zou fijn zijn!



@ mommy. Hoe was je weekendje? Lekker uitgerust?



@ iedereen



@ hier. Het wordt inderdaad wat zwaarder nu wat iemand al schreef. Slecht slapen, kwaaltjes, weinig energie. En ik krijg van iedereen de opmerking dat ik rustig aan moet doen. Ik doe niet anders. Alhoewel, vanochtend ben ik flink aan de poets. Zo alleen de badkamer nog. En daarna lunchen. Morgen ga ik dan beginnen met onze kledingkast. Ik merk dat ik erg onrustig word, als ik dat NU niet schoonmaak.



Deze week begint mijn officiële verlof ook. Ondanks dat ik al thuis ben, is dat toch een gek idee. Het komt nu allemaal nog dichterbij.



@ datum. Ik heb 2 data in mijn hoofd. Geen idee waarom. 20 of 27 december. Ik hoop de 20ste natuurlijk. De 19de liever niet. Dat is namelijk de verjaardag van mijn overleden schoonzusje. Italiaman zou daar wel mee om kunnen gaan, maar ik heb zo'n vermoeden dat mijn schoonouders dan nooit fatsoenlijk de verjaardag van hun kleinkind willen vieren. En dat vind ik voor hem echt sneu. Het lukt mijn schoonmoeder niet eens meer om haar andere kinderen, schoonzoon /dochter te feliciteren met onze verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
@Kuzu; verdrietig van je konijn. Je houdt toch van je beestje. Hefet konijn een mooie leeftijd behaald?



@gold; kan me voorstellen dat het voor jou en frutje nu echt zwaar begint te worden. Het is fijn dat de kleintjes nog binnen zijn, daar doe je het tenslotte nog even voor!



Zelf merk ik ook dat het zwaarder wordt. Ben eerder en meer stijf en regelmatig heb ik pijnscheuten in mijn zij.



@Max; vervelend de beroerder nachten. Ik heb er ook vaak last van. Afgelopen nacht heerlijk geslapen, af en toe is dat wel fijn. Soms denk ik dat een warm bad voor het slapen gaan helpt, moet dat maar vaker doen.



Bevallingsdatum, zelf heb ik in mijn hoofd de door mijzelf, uitgerekende datum van 25-12. Zowel mijn partner als ik zijn op de uitgerekende datum geboren, dus waarom zij niet? Een kerstkindje zal het dan zijn.
Alle reacties Link kopieren
dames!



Jippie een nieuw topic!!:)

@ Kuzu wat vervelend van je konijn.

Zulke emoties zijn vooral nu moeilijk te handelen sterkte!

@ Max wat zei de verloskundige?

@Sproet fijn dat je een lekker rustig weekend hebt gehad zeg.



Gewicht.. Hier ook al 12 kilo aangekomen!! En dat terwijl ik eigenlijk bijna niet snoep en daarbij bijna alleen maar water drink. Frisdrank is hoogstens 2 keer per week een flesje cola.Maar goed na de geboorte zien we wel hoe we dat kwijt gaan raken dat is een zorg voor later.



Mag ik ook nog ff lekker klagen?



Laatste dagen enorm last van een druk op mijn liezen en onderrug en ook pijnlijke harde buiken vooral s avonds.. Doordat mijn meisje al tijdje is ingedaald heb ik ook steeds meer last dat ze haar armpjes/hoofdje ff beweegt of draait alsof er iemand in mijn vagina zit te wroeten haha

om het maar ff bruut te zeggen..Niet altijd een pretje!!



Verder heeft onze electriciteitsmaatschappij een klein probleempje volgens mij want de laatste week hebben we bijna elke dag wel stroomuitval een paar uurtjes..

Vanochtend afspraak gemaakt voor zonnepanelen op ons nieuwe huis te laten zetten dat wij daar dadelijk geen last meer van stroomuitval hebben als t goed is!

pff lig je net lekker te slapen springt de ventilator uit! En dan trek ik de warmte echt niet meer!!



Wat zullen jullie het dubbel zwaar hebben gold en frutje!



Positief nieuws.. We zijn nu ok eindelijk uit de doopnamen!

Zijn er hier nog mensen die hun kindje laten dopen?

Aangezien ew hier in een christelijk land leven laten wij haar wel dopen en dan is t daarna de keuze aan haarzelf of ze haar communie wil doen of niet..



En hebben een proefdruk gehad van ons geboortekaartje. Heel mooi!!



Hebben jullie trouwens al ziekenhuis koffertje klaar voor het geval dat?
Alle reacties Link kopieren
wellhello, bedankt voor het nieuwe topic.



famke, is geboren worden op de ud erfelijk? Dan krijgen jullie vast een kerstkindje!



kuzu, wat sneu van je konijn. Is het niet heel gek om zo snel al een ander konijn te hebben? Heeft hij al een naam? Of krijgen konijnen geen naam?



gold en frutje, ik kan mij voorstellen dat het voor jullie extra zwaar is. *insert knuffel smiley (ik weet al die codes niet uit mijn hoofd*



max, hoe was het bij de vk?



ras, ben je geslaagd voor gordijnen?



chloe, die 10 bakken met kleding zijn wel van maat 44 t/m maat 116 + beddengoed en dat soort spul (maar dan nog is het idioot veel)



danielle, de ziekenhuistas staat hier al klaar vanaf 20 weken ofzo. Ik zit nu te twijfelen of ik misschien toch niet liever thuis wil bevallen. Of thuis beginnen en als het allemaal niet opschiet alsnog naar het ziekenhuis ofzo. Vanmiddag maar eens met de vk overleggen of ik een medische indicatie heb of niet.



Hier, heb geen idee wanneer de baby geboren gaat worden. Ik vind 1 december een mooie datum. Hopelijk is baby het daar mee eens.

Verder heeft grote zoon op dit moment waterpokken dus we hangen een beetje thuis rond. Vanmiddag naar de vk en net een afspraak gemaakt voor een echo op 14 november . Dan ben ik ruim 34 weken zwanger. Grote zoon was er toen al. Ik ben benieuwd of ik het nu ga halen tot 14 november.
Alle reacties Link kopieren
Max & Goldmember: Ik sluit me aan bij het slecht-kunnen-slapen-clubje, men ik word er ook echt chagi van.



Italia, je hebt gewoon al verlof! Wat lekker.. Ik moet deze week nog fulltime werken en daarna nog 3 weken parttime (4 dagen), ik kan niet wachten.



Danielle, wij zijn beide niet praktiserend Christen, maar we gaan de kleine wel laten dopen. Wij zijn ook uit over de namen wuhu.



Uggla, hoe lang moest je in 't ziekenhuis blijven bij je eerste zoon? En heeft hij in een couveuse gelegen?



*zeiken*ego*zeiken*ego*

Ik ben vandaag alleen op kantoor en ik kan mezelf niet motiveren om te gaan werken. Heb in de ochtend wat werk verzet maar sinds een uur of 11 alleen maar op 't web gesurft. Ook heb ik een kort dutje gedaan, dat had ik echt even nodig !



Tijdens onze weekje weg in Nederland is ons appartement geschilderd en het is thuis echt een teringzooi. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Het liefst wil ik nu naar huis, onder de dekens kruipen en foute series kijken terwijl ik een pizza aan 't eten ben.
Alle reacties Link kopieren
Welhello, nog bedankt het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
chloe, grote zoon was met 34 weken groot genoeg voor een voldragen kind dus hij hoefde niet in de couveuse. Hij heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen uit voorzorg. Zijn vroeggeboorte was nogal een verrassing. Ik had de hele zwangerschap lang geen klachten, toen ik 3 dagen verlof had kreeg ik weeën en werd hij geboren.

Ik mocht zelf de volgende dag naar huis maar moest wel 4 keer per dag naar het ziekenhuis komen om borstvoeding te geven.

Toen hij 8 weken oud was (en dus eigenlijk 42 weken zou zijn geweest als ik nog zwanger was geweest) woog hij 5,5 kilo. Van daar dat ik 1 december wel een prima beval-datum vind. Ik sta niet te springen om een kind van 5,5 kilo te moeten baren.

Heb je serieus een dutje gedaan op het werk? Hoe doe je dat? Met je hoofd op je bureau?
Alle reacties Link kopieren
Uggla, wist je tijdens de zwangerschap ook dat je zoontje 'groter' was? Haha, dat is het voordeel van een vroeggeboorte.. 5,5 kilo lijkt mij ook niets. Ja, heb tijdens m'n pauze een uurtje geslapen. Uhm, nou m'n grote sjaal als kussen gebruikt en tegen de kast geleund. Benen op bureaustoel van collega gestrekt en oogjes dicht. Niet echt ideaal, maar hoofd op bureau kon niet vanwege buik.. mannetje begon te protesteren.
@ danielle. Niet fijn zeg van die stroomstoringen! Zeker niet wanneer het nog zo warm is!!! Hoe gaat het met het inpakken van de dozen? Niet teveel doen he! Ik heb nog geen ziekenhuistas klaar. Wel het meeste spul in huis. Behalve een beval nachtpon die helemaal open kan. Mijn schoonmoeder heeft die voor mij. Alleen snappen ze niet helemaal dat ik anders ben dan hun dochter en dat allemaal op tijd klaar wil hebben. Dus als ze niet opschiet met dat ding tevoorschijn halen (ze moet zoeken waar hij is), dan koop ik er 1 bij de prenatal. Rond de 34 weken wil ik die tas klaar hebben namelijk. Nog 3 weekjes.



@uggla. Jeetje dan was je zoon echt groot bij de geboorte! Had je geen zwangerschaps diabetes. Dan worden kinderen toch ook zo groot, wat kan resulteren in een vroeg geboorte?! Hopelijk haal je nu wel de 36/37 weken.



@ chloe. Een dutje op kantoor?! Hahahaha, dat heb ik echt nog nooit gedaan. Kan ook niet met ruim 60 collega's. Hier wel een dutje gedaan trouwens vanmiddag. Heerlijk. En de kat die helemaal tegen mijn buik aan kwam liggen en verontwaardigd en geschrokken keek toen hij ineens een trap kreeg.



@ famke. Is op tijd uitgerekend zijn erfelijk dan? Nog nooit van gehoord. Dan hoop ik echt dat onze zoon op mij lijkt, ik was 1 dag te vroeg. Italiaman is met bijna 10 maanden geboren. Tja, daar letten ze hier niet zo op vroeger.



@ dopen. Wij laten onze zoon waarschijnlijk wel dopen. Alhoewel wij beiden niet naar de kerk gaan. Maar veel speelclubjes worden hier door de kerk georganiseerd en als je kind niet gedoopt is, dan is hij/zij niet welkom. Wij willen niet dat hij buitengesloten wordt en daardoor niet met vriendjes kan spelen. Maar ergens vind ik het weer zo'n totaal niet gastvrije en negatieve actie van de kerk, wat mij ontzettend tegenstaat. Daarbij moeten we nog kijken of ze niet gaan zeuren dat wij niet getrouwd zijn en ik protestant en dus geen katholieke achtergrond heb.
Alle reacties Link kopieren
Welhello, thnx voor het nieuwe topic!!



Ras, wat heerlijk dat de kamer zo opschiet. Ik wil ook zo graag verder! Heb je nog mooie gordijnen gevonden??



Kuzu, je konijnenvriendje :( Wat sneu! Hoe oud is hij geworden? En hoe heet de nieuwe aanwinst?



Sproet, heerlijk he lummelen in huis. Heb je soms ook gewoon even nodig om weer op te laden!



Chloe, 10 kilo rond de 31 weken is toch wel gewoon normaal of niet? En dat getrap in je blaas ja… Wat is dat irritant zeg! En hahahaha wat mooi, een dutje op je werk!! Onder je bureau ofzo? Haha!



Max, wat zei de vk over je buikpijn? Hoop dat het niks was! Ik had het vanmorgen ook maar kon nou niet helemaal plaatsen of het buik of bekken of iets anders waren. Gewoon alles daaronder voelt beurs aan namelijk. Woensdag eens navragen bij de vk. Maar ben benieuw wat jouw vk zei!

Kan je overdag nog een beetje bijslapen of niet?



Gold, die rusteloze benen is echt een zwangerschapskwaal! Erg vervelend! En met 2 kleintjes zal het extra zwaar zijn allemaal. Kan me er geen voorstelling van maken! Ik hoop dat je kleintjes nog lekker even blijven zitten en jij nog wat lekkere goede nachten kunt meepakken om weer even op te laden! En chago bericht maakt toch niet uit, hebben we allemaal wel eens!



Italia, haha de nesteldrang heeft bij jou echt toegeslagen! Leuk om te lezen! Maar toch rustig aan doen he. En lekker genieten van je echte verlof nu! Ik ben wel jaloers! Ik wil ook verlof! En wat apart van je schoonmoeder dat ze jullie niet kan feliciteren als jullie jarig zijn. Bedoel, begrijp echt dat ze het heel moeilijk heeft met het verlies van haar dochter (en hoop dat zelf echt NOOIT mee te maken), maar om dan je andere kinderen niet te kunnen feliciteren? Het een staat toch los van het ander? Maarja, misschien als je in die situatie zit voel je dat anders. Maar lijkt me niet leuk voor jullie…



Famke, beide op de ud geboren. Wat grappig! Ben benieuwd naar de geboortedatum van jullie meisje! Zou wel leuk zijn hoor, een kerstkindje!



Danielle, dat aankomen bij jou is dat niet vooral vocht? Hou je niet veel vocht vast met die warmte?? Wat leuk dat jullie uit de namen zijn! Dopen doen wij niet trouwens. En dat koffertje heb ik nog niet klaar staan hoor… Misschien maar eens mee beginnen. In mijn hoofd is het allemaal nog zo ver weg… maar kan natuurlijk altijd zo gebeuren dat het veel eerder komt… hmmm…



Uggla, zou je misschien een medische indicatie hebben omdat je grote al zo vroeg geboren is? Dat ze denken dat dat deze keer weer gebeurd? Hoop voor je dat je toch lekker thuis kunt bevallen als je dat graag wilt. En beterschap voor je zoon! Wat vervelend :(



Frutje, hoe is het nu met jou??



Bevaldatum, ik gok op 4 januari. Zou ik wel prima vinden in ieder geval. Ik heb niet het idee dat hij eerder gaat komen. Maarja, ik ben echt niet goed in gokken enzo, dus kan net zo goed zijn dat hij 18 december ofzo al komt haha.



Slapen, mag ik me ook even aansluiten bij de slecht slaap groep? Volgens mij breng ik de nacht meer door op het toilet dan in bed. Kan daar wel blijven zitten. Tegen de tijd dat je weer lekker ligt (en dat duurt even met die buik en die pijn, voel me echt net een walvis) begint weer het hele circus overnieuw omdat je weer moet… Pffffttt… de maagzuur valt gelukkig *afkloppen* wel mee laatste tijd, maar dus een lekkere nacht doorhalen lukt niet meer. Zal voorlopig ook wel niet meer lukken…



Geboortekaartje, we hebben zon mooi proefdruk kaartje ontvangen. Simpel, strak en toch schattig. Weet niet meer wie het vroeg, maar het is niet zelf ontworpen hoor. Nou had ik op een andere site nog een te leuk kaartje gezien, dus daar ga ik ook nog een proefdruk van bestellen. En dan maar eens kiezen!



Volgens mij wilde ik nog wat typen maar ik weet het echt niet meer. Mijn hoofd is zo’n chaos de laatste tijd. Zit vol met van alles en word er heel onrustig van, maar vergeet ook zoveel! Behoorlijk irritant, maargoed.



Oh en iemand hierboven had het over in bad gaan voor het slapen, dat wil ik ook!! Maar wij hebben geen bad. En ik wil zo graag in bad. Gewoon en uur liggen, lekker warm, met je ogen dicht. Hmmm. Dus mijn vraag aan de meiden met een bad: als je er dan toch in ligt, wil je dan ook een beetje genieten voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Nog meer slechtslapers onder ons dus... voor jullie allemaal! Echt zo vervelend!



xxfamke, een warm bad is een goed idee, ik zal dat ook eens proberen. Ook wil ik vanavond een lekker schoon bedje!



Oueddanielle, weer op gewicht komen, is inderdaad voor later zorg. Openen we gewoon een dieettopic, haha. Oh, ik snap dat het vervelend voelt, zo'n ingedaald wroetend kindje. Maar een vroege indaling maakt dus verder helemaal niets uit?

Wij laten ons kindje niet dopen, zie er het nut niet van in.

Het koffertje voor de bevalling heb ik nog niet klaar, wel ben ik me een beetje aan het oriënteren op wat er allemaal in moet.



Uggla, ach gut, je zoontje met de waterpokken. Beterschap! Ik ben benieuwd of dit keer je kindje weer eerder komt!



Italia, wow, al verlof. Wat heerlijk! Ik ben een klein beetje jaloers, want moet nog zes weken werken, oftewel 24 dagen...



Chloe, wat jij het liefst wil, met een pizza loungen op de bank en series kijken klinkt als muziek in mijn oren. Vanavond wil ik ook lekker bankhangen en America's Next Top Model kijken. Goed dat je hebt kunnen dutten op je werk, elk uurtje slaap is meegenomen! Ik vond de manier waarop trouwens wel grappig!



Mijn verloskundige belt me als het goed is nog, ze was vanmiddag (en misschien nu nog wel) bezig met een bevalling en ja, die gaan voor! Ik moet wel zeggen dat ik me niet zo'n zorgen meer maak, de pijn is gezakt en ik voel ons meisje goed bewegen. Donderdag heb ik een afspraak bij de verloskundige en ik zou die wel af kunnen wachten, vind ik nu. Misschien zijn het vroege indalingsweeën geweest. Wat Italia al zei dus! Het behang zit op de muur, het is supermooi geworden!
Alle reacties Link kopieren
Italia, voor zo'n nachthemd moet ik ook nog op jacht. Lekker charming die dingen, zeker?



Sasssa, ik zal ook een beetje voor jou genieten als ik de volgende keer in bad zit! Ik laat nog weten wat de vk zei!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven