16 weken zwanger en gebroken vliezen!

02-09-2012 13:10 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 16 weken zwanger en mijn vliezen zijn gebroken. Ik ben zo bang! De kansen van onze kleine zijn nihil..

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Bedankt alvast!

R2306
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Deze misschien?
Alle reacties Link kopieren
Zijn je vliezen helemaal gebroken of zit er een scheur(tje) in?
Alle reacties Link kopieren
Sterke!!
Alle reacties Link kopieren
quote:supersas09 schreef op 02 september 2012 @ 13:38:

Deze misschien?Dat is inderdaad het topic. Fener en Nolleke hadden beiden gebroken vliezen bij resp. 20 weken. Als je loept kun je als het goed is hun eigen topic van destijds ook vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ervaring vanaf de ande kant, tijdens mijn moedes zwangerschap van mij zijn de vliezen met 20 weken gebroken. Gelukkig was het een hoog lek en is het weer dicht gaan zitten. Ze hebben de zwangerschap weten te rekken tot 35 weken (met weeenremmers en bedrust). Ik heb er gelukkig niets aan overgehouden. Maar ben me er van bewust dat het een uitzondering is.
ik heb helemaal niks met zwangerschap en kinderen e.d, maar heb wel respect voor mensen die dat wel hebben en dit wens je niemand toe. heel veel sterkte en ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
quote:glamourgirl schreef op zondag 02 september 2012 13:16 Ik ben 33 weken zwanger van mijn eerste kindje en mijn vliezen zijn nog niet gebroken dus ik heb het niet meegemaakt.. Ik vroeg me wel af, je bent waarschijnlijk allang bij de verloskundige en in het ziekenhuis geweest en dergelijke, wat hebben ze hieraan gedaan? Wat kunnen ze voor je doen? Hoe gaat het nu verder?



Heel veel sterkte natuurlijk!! Wrijf het er ff lekker in met je eerste zin slimbo...
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
TO geen ervaring maar wel een dikke knuf hier.
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!! Indd erg vroeg
Loat goan!!!
Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring maar wil je veel sterkte wensen
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinkelot schreef op 02 september 2012 @ 13:43:

[...]





Wrijf het er ff lekker in met je eerste zin slimbo...Alsof ik dat zo rot bedoel, TO weet ook wel dat er meer zwangere vrouwen rondlopen. Ik had het meer zo bedoeld van, ik ben ook zwanger en ik voel dus extra met haar mee. Ik heb me wegens omstandigheden ook ongerust gemaakt tijdens mijn zwangerschap hoor. Ik bedoelde het in ieder geval goed en totaal niet slecht.
Alle reacties Link kopieren
Verschikkelijk, heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte voor jou en je partner
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat schrikken. Heel veel sterkte voor jullie.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Helaas heb ik dit meegemaakt. In 2008 waren mijn vliezen ook gebroken met 16 weken. Ik ga even de andere reacties lezen en zal dan reageren. Meid meid, het gevoel van toen komt weer helemaal terug....
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
.
Wat ontzettend erg om dit te moeten meemaken... Nee, ik heb er zelf geen ervaring mee wel heb ik er veel over gelezen ed.

Momenteel leef je tussen hoop en vrees natuurlijk, hoewel de kansen voor jouw kleintje helaas idd niet groot zijn om dit te kunnen overleven, de kansen zijn er wel degelijk voor je baby! Probeer van dag tot dag te leven en niet te verdwalen in angstige gedachten als: stel dit of dat want vaak loopt het morgen anders dan je vreesde en je hebt het niet in de hand immers? Misschien helpt het je om steeds hardop tegen jezelf te zeggen' blijf in het hier en nu!' Dit kan dienen als handvat om jezelf niet te verliezen in de angst en de stres. Probeer je goed aan de leefregels te houden van de artsen, meer kun je op het moment niet doen momenteel, helaas. Hoop doet leven en jouw babietje leeft.

Met heel mijn hart hoop ik dat de lek zich dicht en dat er geen ernstige schade aangericht is bij je kleintje. En dat je over een aantal maanden een lief kindje veilig in je armen mag houden. Soms komen wonderen uit, echt! Ik wens je heel veel sterkte in de komende onzekere tijd! Dikke knuffel van mij.
Zimaja: wat erg dat jij het ook hebt meegemaakt! Jouw kindje heeft het helaas niet overleefd dus omdat er totaal geen vruchtwater meer was. Ik kan me voorstellen dat dit topic weer veel voor je oprakelt. Sterkte! Fijn om te lezen dat je toch nog een levend kindje kreeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven