16 weken zwanger en gebroken vliezen!

02-09-2012 13:10 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 16 weken zwanger en mijn vliezen zijn gebroken. Ik ben zo bang! De kansen van onze kleine zijn nihil..

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Bedankt alvast!

R2306
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie naam voor jullie engeltje.

Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen, al had dit natuurlijk nooit mogen gebeuren!

Veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Veel sterkte to, voor jou en je gezin.

En rust zacht lieve kleine Flore*
Alle reacties Link kopieren
Lieve TO,



Je bent bevallen,van een prachtig meisje. En wat hebben jullie haar een prachtige naam gegeven!

Wat zullen jullie trots en verdrietig tegelijk voelen, een mix aan gevoelens.



Heel veel sterkte met de verwerking van dit grote verdriet!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte. Mooie naam.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine Flore. Wat erg dat jullie nu al afscheid van haar moeten nemen...



Ik weet hoe je je voelt, twee jaar geleden hebben wij ons zoontje verloren met 17 weken. Doe wat op dit moment goed voelt en heel veel sterkte,
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie dochter en wat een verdriet dat jullie gelijk weer afscheid van haar hebben moeten nemen.



Ik hoop dat je je verdriet met ons wil blijven delen en dat we jou tot steun kunnen zijn bij het verwerken hiervan.



X
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie naam voor jullie mooie meisje.

Heel veel sterkte met alles wat gebeurt is een plaatsje te geven en het afscheid nemen van jullie dochter.
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



Gisteren hebben we Flore begraven. Ik voel me zo machteloos nu, ik kan niets doen. Niets om haar bij me te houden. Ze is nu echt weg. Het was een prachtige dienst, ik kan niet anders zeggen. De begrafenis was in besloten kring, maar iedereen die we er graag bij wilden hebben, was er. Vrienden, familie etc. En daar voelden we ons door gesteund. Heel rustig en liefdevol hebben we met hen de tijd genomen om Flore te herdenken en te koesteren. Mijn vriend heeft mooie woorden gesproken en er is muziek gespeeld. Ze heeft een waardig afscheid gekregen.



Maar ik ben na de begrafenis echt in een zwart gat gevallen. Het is zo definitief nu. Ze is weg en ze komt nooit meer terug. Het leven is zo oneerlijk! We hadden haar zo ontzettend graag bij ons gehouden, ik kan het je niet zeggen hoe graag. Nu moeten we verder. Verder met herinneringen aan Flore. Want vergeten zullen we haar nooit.



Nooit voelden jouw voetjes waarvoor gras is bedoeld

de warmte van de zon heb jij nog nooit gevoeld

je haartjes hebben nooit gewapperd in de wind

en ik heb geen idee welke liedjes jij leuk vindt

Je handjes hebben nooit kunnen spelen

je beentjes hebben nooit op de wereld gestaan



Toch hoor jij...

er altijd bij...



Nooit voelde ik jou liefde, zo sterk als dit moment

een voortdurend warme gloed, waar jij de bron van bent

Ik draag je in mijn hart, mijn kindje voor altijd

en op die manier raak ik jou nooit kwijt

Liefde geven is jou nu los te laten

terug te geven aan vanwaar jij ook komt



Toch hoor jij......er altijd bij
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Rust zacht lieve Flore.

Wat een mooie naam heb je gekregen van je ouders.



Lieve r203:

Nogmaals heel veel sterkte.

Je bent moeder geworden en je moet nu je kindje missen, wat vreselijk oneerlijk
Alle reacties Link kopieren
Heel erg veel sterkte, zo oneerlijk
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte...woorden schieten tekort...
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtige naam voor een ongetwijfeld prachtig meisje...

Veel sterkte met het gemis
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Lieve R, je hebt er zo naar toegeleefd en ineens is het daar... de afgrond, de onmetelijke diepte. Ook wel genoemd: rouw, in al zijn rauwheid. Mensen kunnen tot ver met je oplopen maar de allerzwaarste gang moet je helaas zelf in je eentje maken. Jullie Flore zal altijd in je hart verder leven ook al is dit nu voor je een schrale troost omdat je graag had gewild dat ze nog volop in je buik groeide. Maar helaas is het niet anders.



Heb begrip voor jouw partner en jouw andere kind als hun rouw niet gelijk met jouw opgaan. Iedereen verwerkt zijn of haar verdriet op een andere manier. Niet slechter of beter maar anders. Raak elkaar daardoor alsjeblieft niet kwijt en zoek eventueel hulp om elkaar te blijven vinden.



Sterkte en warme knuffel van mij
Alle reacties Link kopieren
Lieve R. heel veel sterkte met dit grote verlies, ik heb er geen woorden voor...
Alle reacties Link kopieren
Lieve R.



Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal. Wat verschrikkelijk om dit mee te moeten maken!



Ik wens jullie veel sterkte toe.
Een voor jullie mooie meisje Flore.

Een dikke voor haar dappere ouders.



Wat ontzettend verdrietig, ik wens jullie heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Knuffel en sterkte! Neem je tijd....
Alle reacties Link kopieren
Tranen in mijn ogen, wat een zwaar verdriet!



Lieve r2306, ik wens jou en je man alle kracht om dit een plekje te kunnen geven. Woorden heb ik verder niet



En verder de verhalen die ik lees van alle andere moeders die dit hebben moeten meemaken, wat zijn jullie sterk!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Dikke knuffel
Heel veel sterkte.





Je kunt niet praten

Met iemand die er niet meer is.



Je kunt niet lachen

Met iemand die er niet meer is.



Je kunt niet huilen

Met iemand die er niet meer is.



Maar je kunt wel houden

Van iemand die er niet meer is.



Voor altijd in jullie hart
quote:exces schreef op 18 september 2012 @ 10:13:

Heel veel sterkte.





Je kunt niet praten

Met iemand die er niet meer is.



Je kunt niet lachen

Met iemand die er niet meer is.



Je kunt niet huilen

Met iemand die er niet meer is.



Maar je kunt wel houden

Van iemand die er niet meer is.



Voor altijd in jullie hart



Wat ontzettend mooi!



Lieve TO, wat afschuwelijk! Ik heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. Wat schiet taal toch ontzettend tekort op momenten als dit.



Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven