16 weken zwanger en gebroken vliezen!

02-09-2012 13:10 235 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 16 weken zwanger en mijn vliezen zijn gebroken. Ik ben zo bang! De kansen van onze kleine zijn nihil..

Heeft iemand dit ook meegemaakt?

Bedankt alvast!

R2306
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Lieve TO,



Ontzettend veel sterkte met het verwerken van alles wat je nu hebt meegemaakt.

Wat een prachtig gedicht heb je geschreven voor jullie prachtige meisje met die mooie naam.



Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie lieve reacties! Hier gaat het met pieken en dalen, maar dat is logisch..
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Lieve TO, ik kom je even een warme knuffel brengen
En ik denk nog aan je, red je het een beetje lieve TO?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie lieve medeleven! Het gaat aardig, heb goede en slechte dagen, vandaag was een slechte. Ben er helemaal van gesloopt, maar kan de slaap niet vatten. Ik droom vaak over flore, en hoe het zou moeten zijn. En dat is zo confronterend als je dan wakker wordt met een lege buik en geen kindje. Vriendlief begint al over een evt. Volgende zs. maar ik weet niet of ik ooit nog zwanger wil zijn. We verwerken ons verdriet op een heel andere manier. Maar mag absoluut niet klagen hoe het gaat. Het heeft gewoon tijd nodig allemaal. Flore was zo welkom..
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel
Kut zeg. Heel veel sterkte gewenst. En ook een beetje gefeliciteerd, want jullie zijn toch maar mooi ouders geworden .
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gezond en normaal dat jullie op je eigen/andere manier rouwen. Als jullie in dat proces maar wel blijven delen. Dat jullie wel troost kunnen vinden bij elkaar, ik gun het jullie enorm. Want het is iets wat je je ergste vijand nog niet toewenst en het lijkt mij te zwaar om alleen te dragen. Veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Dank voor al jullie lieve reacties! Kan het niet vaak genoeg benadrukken, ' t doet ons echt enorm goed!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Hoi r2306

Hoe gaat het met jullie?

liefs fener
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal,



Hoe gaat het met jullie? Hier gaat het best goed. Ons leven is weer aardig op de rit en we kunnen echt weer genieten van dingen.



Ook hebben we een belangrijk besluit genomen. Rustig aan willen we het weer gaan proberen om nog een kindje te krijgen. Een broertje of zusje voor Julia en Flore*. Als het lukt, zal het een moeilijke tijd worden, maar we moeten vertrouwen hebben. We hadden gewoon enorme pech. Maar onze kinderwens is groot. Te groot om nooit meer over een zwangerschap te denken. Ook al vind ik het doodeng.



Dus we laten het maar over ons heenkomen. Wie weet is het snel raak, maar als dat niet zo is, is het ook niet erg. We leven er rustig naar toe.



Superspannend
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend om te proberen om een derde kindje te krijgen. Knap dat jullie het weer aan durven.

Wij zijn twee jaar terug ons zoontje verloren na 17 weken en durfden het pas na een jaar weer te gaan proberen.



Heel veel sterkte en hopelijk zijn jullie binnenkort in verwachting van een broertje of zusje van Julia en Flore,

Alle reacties Link kopieren
Dapper hoor! Gelukkig heb je al een gezond kind, niet dat dat het verlies om Flore verzacht natuurlijk, maar je hebt in elk geval wel ook al de ervaring dat het ook gewoon goed kan gaan. Ik wens jullie een vlotte en mooie zwangerschap toe, al zul je het vast spannend vinden. Maar zoals je al zei, je had gewoon vreselijke pech en het gaat de volgende keer vast wel goed.
Ik moest even aan jullie denken ... Knuffffffff
Alle reacties Link kopieren
Thanks
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Sterkte tijdens de feestdagen, knufffff
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel. Ja december is een rotmaand inderdaad. Februari nadert ook enzo. Maar we'll make it!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Dat een oorbel los kan raken, bijvoorbeeld in het bedje, die er vervolgens in kan stikken, het kan opeten, zich kan verwonden.
Alle reacties Link kopieren
Beste TO, de afgelopen maanden heb ik ook steeds nog aan jullie gedacht! Fijn te lezen dat het goed gaat al zijn de feestdagen niet makkelijk. Ik hoop dat 2013 een goed jaar zal worden vol mooie wonderen!
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op zaterdag 22 december 2012 19:35 Dat een oorbel los kan raken, bijvoorbeeld in het bedje, die er vervolgens in kan stikken, het kan opeten, zich kan verwonden.Verkeerde topic denk ik
Alle reacties Link kopieren
Thanks Zimaja, lief van je!
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things
Alle reacties Link kopieren
Lieve, dappere TO,



Heel veel sterkte extra voor de komende dagen....en voor alle moeilijke dagen die misschien nog komen.



X Biekoe
Alle reacties Link kopieren
Thanks biekoe! Lief van je
Enjoy the little things in life, for one day you`ll look back, and realize they were the big things

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven