1e helft Rocktobermama's

30-01-2012 21:02 2363 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het topic voor meiden die uitgerekend zijn in de eerste helft van oktober 2012 (1-15 oktober). Vanwege de overzichtelijkheid is het topic voor oktober in 2 delen gesplitst. Als je tussen 16 en 31 bent uitgerekend kun je je aansluiten bij 2e helft Rocktober mama's Deel 2



Als je toevoegingen hebt dan is het handig als je het even vetgedrukt of als jer mobiel forumt tussen ***sterren*** in je bericht zet.



NaamLeeftijdUitgerekende datumBelangrijke dataBijzonderhedenBoomberg81303 oktober29-06 3D echo1e zwangerschap JongenMow1986255 oktober04-07 3D echo1e zwangerschap JongenDruif832828 september27-06 3D echo, 03-07 Rhesus prik, 24-07 30wkn echo1e zwangerschap JongenVissje225 oktober- ???Irsa-346 oktober-heeft zoontje van 1 Jongen Suy329 oktober-dochter van 26-03-10, perfectpicture2910 oktober -1e zwangerschap Labello862514 oktober-- MeisjeKayleigh872416 oktober-1e zwangerschap, MeisjeSmoezeltje348 oktober-1e kindje, vivaehv2911 oktober-1e zwangerschap lorraine82299 oktober-1e zwangerschap Meisjejnifa267 oktober- Meisjelichtelijk--- Jongen kommaarkleintje3610 oktober- 1e kind JongenBuima309 oktober- 1e zwangerschap ???Miesteph3110 oktober- 3e kindje Meisje



Helaas niet meer in de tabel wegens mk:

Phoehee

Muppey

India74
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd' Ik ga overmorgen testen dus misschien sluit ik me nog aan. Ik hoop het zo!
Drie jaar geleden testte ik morgen positief Heel veel geluk, Boomberg, oktoberkindjes zijn prachtig!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd alvast voor jou Boomberg en ook vast voor de volgende zwangeren.

Zoals Onderdezon zegt: Oktoberkindjes zijn prachtig en ook nog eens slim en lief en heel erg leuk. Ik heb er zelf 1 van okt 2010 en die is erg goed gelukt.



Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er al reacties zijn! En bedank voor de felicitaties, het zijn de eerste aangezien we het nog stil houden (bijna niemand weet dat we er uberhaupt mee bezig zijn).



@mow1986: Spannend! Ik duim voor je.



Morgen heel vroeg op dus ik hou er voor vanavond mee op. Ben benieuwd of er morgen nog meer reacties zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:stukje_cake schreef op 30 januari 2012 @ 21:28:

Gefeliciteerd alvast voor jou Boomberg en ook vast voor de volgende zwangeren.

Zoals Onderdezon zegt: Oktoberkindjes zijn prachtig en ook nog eens slim en lief en heel erg leuk. Ik heb er zelf 1 van okt 2010 en die is erg goed gelukt.



Ik wens jullie een voorspoedige zwangerschap toe.Wat een complimentjes, wat leuk om te horen dat ik prachtig, slim, lief en ook nog eens heel erg leuk ben
Alle reacties Link kopieren
Dat dacht ik nou ook, hier een oktoberkind van 31 jaar oud.

Nee hoor zonder gekheid, van harte gefeliciteerd ik ben deze maand net weer mama geworden, dus januarikindjes zijn ook heel mooi, leuk ,lief en slim
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Een oktober 2012 topic. Een jaar geleden opende ik het oktober 2011 topic.

Dus alle zwangeren gefeliciteerd! Geniet van de zwangerschap. En oktoberkindjes zijn echt leuk!

Ik heb een prachtig oktober 2011 meisje....
Alle reacties Link kopieren
Jaaa leuk, ik sluit me aan! Ik heb mezelf uitgerekend in de eerste week van oktober Vind het zo leuk! Volgens mijn vriend loop ik met een nogal onthullende glimlach rond en mijn humeur is bijna niet stuk te krijgen...



Dat gezegd hebbende: poe, hebben jullie ook zo'n last van misselijkheid? Ik heb gelukkig nog niet over hoeven te geven, maar het wordt echt iedere dag erger lijkt het wel...
Alle reacties Link kopieren
@chocobo: Leuk dat je erbij komt en gefeliciteerd! Ikzelf heb alleen heel af en toe een beetje een vaag gevoel in mijn buik, maar misselijk ben ik niet (gelukkig).

Ik heb net de huisarts gemaild dat ik zwanger ben. Het begint wel heel echt te worden zo.
Alle reacties Link kopieren
@Boomberg, jij ook nog gefeliciteerd! Fijn dat je nog niet zo'n last hebt van misselijkheid! Is dit ook jouw eerste zwangerschap?



Hmm ik heb best wel wat klachten. Naast de misselijkheid heb ik min of meer doorlopend best hele hevige menstruatie-achtige klachten. Volgens de huisarts is dat gelukkig normaal, dus maak me niet teveel zorgen
Alle reacties Link kopieren
YES ik doe mee! Zojuist positief getest!

Komt er nog iets van een tabel of zo??



Chocobo gefeliciteerd! :D



Ik heb mijn afspraak met de gynaecoloog van 2 febr. afgezegd. We gingen daar naartoe omdat het zwanger worden al een jaar niet lukte. In plaats daarvan nu een afspraak voor 27 febr. voor een echo!



Ik kan het gewoon nog niet geloven!



Heb nog geen klachten trouwens. Alleen wat zere borsten.
Alle reacties Link kopieren
Mow jij ook gefeliciteerd! Weet je hoe lang je al zwanger bent (ongeveer)?
Alle reacties Link kopieren
@chocobo

Dankjewel!



Ik heb vandaag de test gedaan en die van CB zegt 2-3 weken.

Mijn laatste menstruatie was 29 december. Maar heb mijn eisprong gevoeld op 18 januari dus ik ben denk ik net 4 weken nu! Of 5 weken als je rekent vanaf laatste menstruatie!

En hoever ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Hmm mijn eisprong is rond de 11e geweest, dus ik zou nu ook op 4 a 5 weken moeten zitten.



Het is eigenlijk allemaal nog zo pril, probeer zo min mogelijk te denken aan alles dat nog mis kan gaan. Maar goed, de kans is natuurlijk altijd nog groter dat het goed gaat, dan dat het mis gaat
Alle reacties Link kopieren
@chocoo inderdaad. De kans is 90% dat het goed gaat en 10% niet! Ik probeer er ook niet teveel aan te denken. Ik ben al heel blij dat het eindelijk gelukt is na een jaar! Zelfs al zou het mis gaan weet ik in elk geval dat mijn lichaam zwanger kan raken.



Nog geen nieuwe mensen????
Alle reacties Link kopieren
Ja mow, een jaar, lijkt me erg frustrerend weer, iedere maand! Heerlijk dat het nu gelukt is, het blijft iedere maand toch een beetje een loterij, hm?



Terzijde: ik heb volgens mij echt een heul hoog HCG gehalte. Officieel zou ik nu pas 4 weken en een paar dagen zwanger moeten zijn, maar de CB test geeft net aan (stomste werkontwijkend gedrag ooit) dat ik 3+ weken zwanger ben. Vorige week had ik 2-3 weken en dat was 2 dagen voordat ik ongesteld zou worden. Weet ook niet zo goed wat ik hiermee wil zeggen hoor, verbaas me er gewoon over en kan het niet echt verder met iemand delen dus jullie zijn de pisang (hoera voor het forum).
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal en een goede zwangerschap gewenst!

Ik hoop over een paar maanden ook zo'n topic te kunnen openen
Alle reacties Link kopieren
@chocobo

Ja was ook behoorlijk frustrerend inderdaad. Heb heel wat dagen lopen janken. Het kwam bij mij door de prikpil. Eigenlijk is dit pas de eerste maand dat ik een eisprong heb gehad. Dus ondanks dat we een jaar bezig zijn toch in 1 x raak. Alleen dat wisten we dus dat hele jaar niet .En wij maar denken dat we kans hadden.



Ik had vandaag ook een CB met 2-3 weken en het is vandaag 1 dag voor mijn eigenlijke NOD. Mischien dat die testen gewoon al heel vroeg ook iets aangeven en daarna gelijk naar die 2-3 gaan.



En inderdaad hoera voor het forum. Heb ook heel wat tranen gelaten om het sept 2011 topic okt 2011 etc etc. En nu mag ik eindelijk ook meeschrijven!



@Boomberg81 jij ook al weer "in the house" ??? Ik ga trouwens ook wel echt opletten wat ik eet hoor de komende maanden. Ben ook aardig wat kilo's te zwaar. Al zie ik het zelf niet echt als overgewicht. Gewoon iets dikker ;) heb ook een erg brede en gespierde bouw dus dat scheelt. Maar heb een vriendin die heeft nu een dochtertje van een half jaar en ze had ook best wel wat overgewicht. Tijdens de zwangerschap maar 3 kg aangekomen en daarna viel ze als een gek af. Ze weegt nu 6 maanden na bevalling 20 lichter dan voor haar zwangerschap! Zo kan het dus ook.



Nou lang verhaal... waarschijnlijk tot morgen. Ga vanavond sporten!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik ga vanavond of morgen testen....ben paar dagen over

mijn NOD heen....

6dagen na gemeenschap lichte (innesteling)bloeding gehad, verder: veel boeren, soort brok in mijn keel, licht dizzy/ misselijk, veel puistjes, trillerig....ben benieuwd spannend! Ga wel 20 x naar wc om te checken of ik ongesteld ben geworden!



Succes allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@lovelola nou dat klinkt goed! Spannend! Laat je het even weten!! Je bent helemaal welkom hier bij Oktober lady's
Alle reacties Link kopieren
@mow1986: Gefeliciteerd ook! Super dat het bij jullie ook is gelukt. Ik ben zelf heel blij dat het bij ons nog redelijk vlot is gegaan.



@Lovelola: ik hoop dat de test positief is voor je!



Vandaag gewerkt en bij een vriendin gegeten dus even wat minder tijd gehad om hier te kijken.



Ik zal me inderdaad even gaan buigen over een tabel, ik spiek wel even bij de andere topics hoe ze dat gedaan hebben en ga kijken of mij dat ook lukt. Dat zal wel pas morgenavond of donderdag worden.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal! Hier een oktober 2011 mama, ik weet nog heel goed dat ik op valentijnsdag 2011 een positieve test in handen had! Alle goeds voor jullie en jullie kindjes!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!! Gisteravond nog niet getest, maar in plaats daarvan heel erg vroeg mn nest in! (19:30 uur) wilde alleen lekker een boek gaan lezen, maar volgens mijn vriend was ik binnen 15 min. vertrokken haha! Ook een kwaaltje?;)

Ik durf t nog niet aan om te testen, ben bang dat ik een foutje heb gemaakt met rekenen.....dus ik wacht nog 2 dagen af of ik toch niet ongesteld wordt...

En zo niet..welke zwangerschapstest kan ik t beste kopen? Merk? Ik zie steeds die Op de reclame langskomen met zo'n digitaal schermpje? Die lijkt me wel handig, hoef je ook niet te twijfelen of je wel of niet een streepje ziet!



Ik hou jullie op de hoogte! Bedankt voor de reacties!!
Alle reacties Link kopieren
@lovelola

Oe spannend zeg.... ik moet zeggen dat ik nog niet echt moe ben maar dat hoor je vaak dus zou goed kunnen dat dit een kwaaltje is hoor.



Ik heb gisteren eerst een dipstick test gedaan en een vaag streepje dus ik twijfelen, daarna een madcare en die gaf eigenlijk al een dikke streep maar ik wilde ook voor de zekerheid nog een digitale van CB doen en toen die met grote letters "zwanger 2-3" aangaf durfde ik het pas te geloven! dus uiteindelijk had ik die beter gelijk kunnen doen hahaha



@boomberg81 Dankjewel! en succes met de tabel. Ik ben ook niet zo heel handig anders had ik het willen doen maar ben bang dat het niets wordt hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven