2 keer overtijd, 3e keer ook?

03-12-2014 21:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok jullie kunnen geen koffiedik kijken, dat weet ik.

Maar ik wil graag ervaringen horen van moeders met meerdere kinderen. Wie liep er bij de eerste (twee misschien zelfs) langer dan 40 weken en kwam de derde vroeger? Dat wil ik namelijk, ben bijna 38 weken en t zo zat. Heb pijn in m'n bekken, kan geen kant meer op en t is naast gezellig met een dreumes en kleuter erbij ook gewoon zwaar. Ik heb op dit moment fijne voorweeën, zit te bedenken hoe geweldig t zou zijn als t doorzet.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa ik



Bij de eerste is de bevalling uiteindelijk opgewekt en viel ik bij 42+3 dagen van zoon.

Bij de tweede begon de bevalling spontaan met 40 weken en 2 dagen door het breken van de vliezen en is dochter diezelfde dag geboren.

Bij de derde begon de bevalling spontaan met 40 weken en 1 dag en is dochter diezelfde dag geboren.

Bij de vierde werd het een geplande keizersnede met 39 weken, dus dat telt niet, maar eenmaal aangekomen in het ziekenhuis had ik ook weeën en was volgens de klinisch verloskundige de natuurlijke bevalling ook begonnen. Zoon zou dus sowieso ongeveer rond die tijd geboren zijn.
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang liep je bij je eerste twee Ambrosia?
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
Alle reacties Link kopieren
quote:a_nick_is_crini schreef op 03 december 2014 @ 21:12:

Hoe lang liep je bij je eerste twee Ambrosia?



Bij de eerste 41 + 3, bij de tweede 40+ 2. Maar dat was wel geforceerd, vaak gestript en uiteindelijk tijdens hele zwakke onregelmatige weeën m'n vliezen gebroken door de verloskundige. Dat was ook vanwege de pijn die ik al weken had door m'n bekken.

Ik zou zo graag nu bevallen, gewoon vannacht ofzo. Lijkt me heerlijk!
Volgens mij is er geen peil op te trekken. Mijn vroegere buurvrouw had zes kinderen en die kwamen in willekeurige volgorde te vroeg of te laat, met lange en korte bevallingen. De laatste zelfs met een ks vanwege niet vorderende ontsluiting. Dat verwacht je dan toch ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op 03 december 2014 @ 22:03:

Volgens mij is er geen peil op te trekken. Mijn vroegere buurvrouw had zes kinderen en die kwamen in willekeurige volgorde te vroeg of te laat, met lange en korte bevallingen. De laatste zelfs met een ks vanwege niet vorderende ontsluiting. Dat verwacht je dan toch ook niet.Ok dit komt al in de buurt van wat ik wilde horen. T kan gewoon alle kanten op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven