+30 en zwanger willen worden (deel 2)

03-04-2017 13:25 666 berichten
Al ruim een jaar "lief en leed" gedeeld in deel 1. En hier gaan we weer vrolijk verder!
Alle reacties Link kopieren
Lief zonne! Ik hoop het ook ;)



En zonne, nu blijft het goed gaan hoor, probeer vertrouwen te hebben, komt vast helemaal goed!



En Dorien voor jou geldt hetzelfde hoor meid, het komt helemaal goed deze x ;)
Alle reacties Link kopieren
Spannend Zonne!

Ja ik heb al kraamzorg aangevraagd.. nogal een hoog geboortegehalte hier in de regio dus moest het op tijd aanvragen!

Maar mn zus wordt zoiezo de kraamhulp



Dorien spannend morgen! Maar ik denk dat het helemaal goed zit



Kaatje nog niks? Of stiekem wel???
Alle reacties Link kopieren
Nee echt nog helemaal niks... Heb zelfs een beetje een baal dagje ofzo haha echt zo'n dag dat niemand je durft te bellen of Appen en niemand langs durft te komen haha.



Ach komt vast goed ;)
Alle reacties Link kopieren
Wauw Zonne wat super goed. En beetje jaloers hoor ik wil ook!

Hoop dat we het snel allemaal zijn en het geluk mogen volgen. Mooie datum ook zo voor de sinterklaas ed. En ik wilde nog even meegeven, goeie keuze wat betreft je nipt!

P.s. wat bijzonder dat jullie kunnen kiezen voor ook andere dingen dat kon ik helemaal niet ondanks mn 675 euro 2x. ik had dan wel weer het geslacht.



9 weken alweer Santire. Gaat snel zeg.



Kaatje 1 ding weet ik zeker, er is er nog nooit 1 vrijwillig blijven zitten. Hihi ik gok op dat ie vanzelf komt!



Ja lastig messe aan de afscheiding zou ik denken heel snel maar zou pas don moeten zijn. Vanmiddag eens een test wagen. Seks zou pas vanaf morgen gaan dus ben benieuwd.



Dorien, ik deed ook België maar mij belde ze toen op dat t max 4 weken duurt (vanaf 01-10-16) vanwege de drukte. Hoop dat jouw vriendin m eerder heeft.
Alle reacties Link kopieren
Dorien, ik duim voor jou! Laat je de uitslag weten?



Messe, wat leuk je zus als kraamhulp. Lijkt me heel relaxed.



Kaatje, hoe is het? Nog rustig?



Vanessa, Ik wil dat ook voor jou hoor. Het is je zo gegund! Hoop zo dat je vent een beetje meewerkt deze maand. Go for it.



De reden dat de nipt zo goedkoop is trouwens nu, is omdat de overheid gewoon heel veel betaalt voor de studie. Dus eigenlijk is het veel duurder.



We hebben gisteren een echo geboekt voor over twee weken als mijn vriend een dag vrij is. Gaan we lekker samen. Kan mijn vriend weer eens spieken en ik hopelijk weer een stukje geruststelling vinden.



Verder gaat het goed. Wel echt moe steeds. Gisteren veel en flinke hoofdpijn (icm een deadline). Maar ik mag niet klagen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor nog steeds rustig!



@ Dorien, ik duim ook voor je en ben ook benieuwd



@ Vanessa, ik hoop heel erg met jullie mee, die vent van je idd aan het werk zetten hoor! Hupsakee ;)



@ Messe, je zus als kraamhulp lijkt me idd heel bijzonder! Leuk dat je die mogelijkheid hebt ;)



Wat leuk zonne een echo tussendoor en zeker samen ;) helemaal leuk!



Ik had dat ook dat vreselijke moe zijn, kwam me soms wel m'n neus uit hoor!! Mag je best zeggen ook hoor hihi
Alle reacties Link kopieren
Even snel ego postje. Waardes zijn super! Van 78 naar 412!

Mooier verjaardagscadeau is er niet. Nu op naar de alcoholvrije wijn!
Alle reacties Link kopieren
Wauwie! Toppie!



Vandaag jarig?gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Whoehoeee Dorien!!! Toppie!!!! Van harte gefeliciteerd!! Xx
Go Dorien!!!! Geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Dorien, heerlijk. Echt geweldig meid. En gefeliciteerd uiteraard. Ben helemaal opgelucht.
Alle reacties Link kopieren
Jaaah Dorien super gefeliciteerd!



Ik zeg Vanessa jij komende maand? Dan pak ik de maand erop wel



Messe lijkt mij heel bijzonder en tegelijkertijd ook fijn dat je zus als kraamhulp komt .
Alle reacties Link kopieren
Goede deal Aster!! Deze maand vanes en seriea en jij de maand later!!



Kaatje hoe is het daar???
Alle reacties Link kopieren
Ik vindt het ook een goede deal meiden, zo gaan we het doen ;)



Het is stil aan de overkant haha...

Vandaag wel wat slijm verlies, maar ook dat zegt zo weinig :(
Alle reacties Link kopieren
Ah, wilde het net gaan vragen. Dacht Kaatje zal wel maf worden van ons gevraag, haha . Nog rustig dus.



Het lijkt mij ook een strak plan zo Aster.



Messe, merk jij trouwens al aan je buik dat deze groter wordt? Ik sta helemaal bol. Zijn de darmen natuurlijk, maar jeetje zeg.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor lief dat jullie er naar vragen. Ben er zelf toch stiekem ook de hele dag mee bezig op de één of andere manier ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik begin een beetje het sinterklaas gevoel te krijgen bij je Kaatje! Vol verwachting zitten we te wachten. Ik zou gek worden van nieuwsgierigheid
Alle reacties Link kopieren
Pfff kaatje! Hoop niet dat het strippen wordt.. dinsdag toch? Tja anders zij het zo natuurlijk!



Zonne ja sinds deze week groeit mn buik.. haha ja helemaal als mn darmen opspelen.. voel deze dagen veel alsof ie groeit.. weer extremer moe ook..

Als ik nies ofzo krijg ik steken, denk mn banden..

En wat voel jij allemaal? Heb je het al aan meerdere mensen verteld?
Alle reacties Link kopieren
Haha het sinterklaas gevoel hihi!

Het is ook best gek hoor, iedere dag ruim je je huis netjes op, je maakt je klusjes af, lles aan kant, want stel vannacht, je voelt ieder krampje, wordt snachts wakker voor de wc en denkt naja weer niks haha, sochtends, zelfde verhaal, je gaat naar bed en denkt misschien wordt ik straks wakker, en aan de andere kant probeer je nuchter te blijven en zeg je heel stoer, het kan nog 2 weken duren, maar dat wil je eigenlijk ook niet haha... Want je bent nog maar 2 dagen over tijd, het is natuurlijk niks, maar toch is je ud, de datum waar je o afschiet haha



Idd dinsdag avond strippen maar ga morgen bellen om te kijken of ik het kan vervroegen naar morgen ivm koningsdag en ik wel het gevoel heb dat er iets gaande is maar het misschien net een zetje nodig heeft ;)
Alle reacties Link kopieren
Kaatje, super spannend. Snap je dilemma wel hoor. De eerste keer dat ik zwanger was, kwam ik op nieuwjaarsdag uit. Vond ik ook een moeilijke datum. Maar ja, als het uiteindelijk zo is dan is het maar zo toch. Aan de andere kant als je de natuur een beetje kan helpen door eerder te strippen.....hoop voor jou dat het niet de 27e wordt.



Messe, als ik nies en dat doe ik veel op het moment dan voel ik vooral als ik lig nogal eens steken. Verder zijn mn borsten iets groter en mn buik iets boller. Vandaag mijn kledingkast uitgemest en kon door mijn buik helemaal te ontspannen goed zien welke kleding wel zou kunnen met een buikje, haha. Verder hebben we het nog niemand verteld. Eigenlijk wilden we het pas gaan zeggen als de nipt terug is, maar goed dit kan dus 4 weken gaan duren. Dus misschien dan na de volgende echo. Want zoals mn buik nu is, kan ik het niet tot week 15 geheim houden denk ik. Of mn darmen moeten weer inkrimpen ;).
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Dorien en gefeliciteerd nog.



Of andersom Aster als we maar snel gezond aan de beurt zijn en idd serieas er nog bij.



Kaatje spannend. Hopla gaan.



Messe wat is het nou of was het niet afgelopen zaterdag de dag??
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nee vanes.. 6 mei )) anders had het hier al mega groot gestaan!! ;)



Hoe gaat het bij jou? Vruchtbare dagen begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Uhm, wat is het 6 mei voor een dag?



Ben niet nieuwsgierig hoor
Pfoe dames, ik heb net mijn kleine baby naar de crèche gebracht voor zijn eerste uurtjes wennen. Morgen is hij 10 weken. Volgende week gaat hij voor het eerst een hele dag. Dan ga ik shoppen . En de week erna weer aan het werk... Ik moet me echt inhouden om hem niet terug te halen, hoor. Vind het moeilijker dan bij mijn oudste. Maar die was 16 weken toen hij voor het eerst ging. En hij vond het prima om bij iedereen in de armen te liggen, terwijl mijn jongste erg op mij is gericht. Vind het moeilijk!



Ik heb ook wat gemist over 6 mei.... Ben nieuwsgierig nu ;). Messe??



Succes Kaatje! Hopelijk is er nu wat gaande. Go go go!



Loisje, hoe is het met jou? En Blomster, lees je nog mee? Benieuwd hoe het gaat! En Serie, ik ben ook benieuwd hoe het met jou en met je moeder gaat. Ik hoop naar omstandigheden goed!



Zonne, hoe ver ben je nu? En jij, Messe?



Vanes, zet die man van je idd aan het werk!! Wanneer breken de vruchtbare dagen aan?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, even snel een berichtje, ben net bij vk geweest, 1 vingertopje ontsluiting :( ze heeft 'gewoeld' maar niet echt kunne. Strippen, voor mij nu prima tot na donderdag, of daarvoor bevallen haha!



Ga met een vriendin op pad, dus later meer reactie op alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven