+30 en zwanger willen worden vanaf jan/febr

25-02-2016 20:50 3575 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal



Ik lees al een tijdje mee

Wil graag meeschrijven maar overal zitten de topics vol



Ik ben 31 en zou heeeeel graag nog 1 kindje willen krijgen.

Nu ronde 2



Helaas vandaag ongesteld geworden 4 dagen te vroeg 😥

Snap niks meer van m'n cyclus

Heb 1,5 jaar de implanon gehad



Nog meer meiden die pas begonnen zijn met proberen?
Alle reacties Link kopieren
Wij laten het op zijn beloop. Ben net 2 maanden gestopt met de pil. Bij ronde 1 duurde het ruim 2 jaar voor ik zwanger was en inmiddels ben ik al 41. Weinig kans maar als het lukt dan is de baby meer dan welkom!
I'm still standing
Alle reacties Link kopieren
Wat goed dat je dat kunt!

Ik wilden dat eerst ook maar nu zo verdrietig dat ik ongesteld ben geworden.

Het voelde zo goed.



Ben straks ovulatie testjes gaan halen.

Voor mijn man hoeft het niet zo nodig maar is mijn grote wens
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken dat het voor je man niet zo nodig hoeft.. een baby zorgt echt voor een hele grote verandering in je leven en ook in je relatie. Dat vind ik tenminste. Mijn dochter is nu bijna 5 maanden en ons leven is totaal veranderd. Zo'n babytje dat helemaal afhankelijk is van je, het zorgde voor een aardverschuiving voor mijn gevoel. Dat moet je echt samen voor 100% willen anders drijf je binnen de kortste keren bij elkaar vandaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:arpeggio schreef op 25 februari 2016 @ 22:00:

Ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken dat het voor je man niet zo nodig hoeft.. een baby zorgt echt voor een hele grote verandering in je leven en ook in je relatie. Dat vind ik tenminste. Mijn dochter is nu bijna 5 maanden en ons leven is totaal veranderd. Zo'n babytje dat helemaal afhankelijk is van je, het zorgde voor een aardverschuiving voor mijn gevoel. Dat moet je echt samen voor 100% willen anders drijf je binnen de kortste keren bij elkaar vandaan.



Nog 1 kindje lijkt mij als al n kindje hebbende. Dan zou ze weten wat die periode inhoud.



Succes en misschien is het je wel heel snel gegund!!
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, niet goed gelezen, jullie hebben al een kindje..
Alle reacties Link kopieren
De vorige ronde waren we net met onderzoeken in het ziekenhuis begonnen toen het spontaan gelukt was. Ik ben de koning te rijk met ons meiske. Komt er nog een dan is dat fantastisch, lukt het niet dan is dat zo.
I'm still standing
Alle reacties Link kopieren
Ja hij zegt dat omdat het al af en toe een kippenhok is hier 😂



We hebben er al 3 🙊

Dus weet wat me te wachten staat 😉
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Vanessa

Jij ook veel succes! Ik las vaker in jullie topic
Alle reacties Link kopieren
Oooo een vierde, wat leuk! Ben jaloers, mijn man wil niet eens een derde. Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me echt geweldig

Het is altijd al mijn droom geweest een groot gezin.



Dankje!



Niemand verder die ook voor een kleintje gaat proberen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik (36) en mijn vriend (34) willen ook voor een kindje gaan. Ben nu al een tijdje van de pil af maar deze maand echt een serieuze poging gedaan. Ik heb altijd zoiets gehad van, we zien wel of het vanzelf gaat...

Dat is nu wel iets veranderd, ik ben natuurlijk al 36 en daarbij heb ik bij mijn laatste uitstrijkje een pap2 gekregen als uitslag, na een half jaar weer getest en nog steeds hetzelfde. Er zijn biopten afgenomen met als uitslag, CIN1 en de ander was CIN1/2... Nu weer een half jaar wachten en hopen dat mijn lichaam het zelf heeft opgeruimd. Eventuele zwangerschap is geen probleem.



Maar toch spookt het door mijn hoofd, wat als het straks erger is en mijn baarmoeder eruit gehaald moet worden dan kan ik nooit zelf zwanger raken...

Geloof dat dit de eerste keer is dat ik dit hardop heb uitgesproken, ik vind het vooral moeilijk om met vrienden hierover te praten...
Alle reacties Link kopieren
Overigens met de menstruatie in zicht zonder de gebruikelijke voortekenen en in ogenschouw genomen dat ik al 2 dagen golven van misselijkheid heb begin ik inmiddels wat zenuwachtig te worden...



Of er komt buikgriep aan.



En sterkte StarMiss.
I'm still standing
Alle reacties Link kopieren
@starmiss wat schrikken zeg!

Kan me goed voorstellen dat dat blijft spoken in je hoofd.



Wat vervelend dat je nu zo lang moet wachten tot je meer weet.

Ik hoop dat je gauw afleiding hebt en zwanger bent.



@pouilly: spannend !!! Wanneer is je nod?
Alle reacties Link kopieren
Starmiss wat betekenen die uitslagen? Ik wet t niet sorry.



Spannend Pouilly!
Alle reacties Link kopieren
Mijn NOD is pas maandag. De vorige keer had ik ook al heel vroeg symptomen. Het zou wel heel bizar zijn... Nog even afwachten dus.
I'm still standing
Alle reacties Link kopieren
Het is vooral frustrerend dat je moet wachten en je niks maar dan ook niks kan doen om het te veranderen... Alleen maar hopen dat het vanzelf over gaat...



@Vanessakusje1987 - dit zijn de verschillende uitslagen die je kan krijgen van het weefsel van de baarmoedermond:

CIN I: lichte dysplasie. Het weefsel heeft lichte afwijkingen.

CIN II: matige dysplasie. De afwijkingen zijn wat duidelijker.

CIN III: sterke dysplasie. Er zijn sterkere afwijkingen van de opbouw van het weefsel en is er sprake van een ernstig voorstadium van baarmoederhalskanker.



@Pouilly - Dank je! En spannend hoor...



Mijn NOD is 2 maart dus ook maar afwachten!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de uitleg. Ik heb t onderzoek wel gehad maar alleen t woord goed vernomen dus ik wist niet dat je vormen had ik dacht alleen aan goed en fout!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het ook leuk om mee te schrijven. Ik ben 39 en wij gaan nu voor een 2e. Deze maand voor het eerst bewust zal ik maar zeggen. Nod begin maart, weet het even niet uit mn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je mee wil schrijven

Spannend



Ik was van plan om me dit keer niet zo gek te laten maken maar het lukte deze maand al gelijk niet 🙈
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja same here. Bij mn eerste dacht ik ook vantevoren 'we zien wel' maar als je dan echt gaat proberen... Dus dan maar hier schrijven
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig ben ik niet de enigste 😁
Alle reacties Link kopieren
Hoe lijkt het bij jou Pouilly?
Alle reacties Link kopieren
Ja ben ik ook benieuwd naar

Nog maar 1 dagje voor haar
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe nog niks aan de hand...
I'm still standing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven