35+ en zwangerschapswens in 2017

27-12-2016 14:00 1234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wie is er net als ikzelf 35 jaar of ouder en wil in 2017 graag zwanger worden? Het leek mij leuk om ervaringen te delen met anderen in dezelfde leeftijdsgroep.

Wie schrijft er mee? :)

Inloggegevens voor het aanpassen van de tabel:
Gebruikersnaam: sunflower81
Wachtwoord: zwanger35
Naam Leeftijd Kindje NOD Bijzonderheden
Suusberg 40 Tweede 4x vmk, okt start IUI-traject
Funhouse 37 Eerste
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Zoranya 35 Eerste :heart:
Tasmin 35 Eerste :heart:
IJsblauw 38 Eerste 1 november 2017 :heart:
cosmopolitan 35 Eerste 4 november 2017 :heart:
Zonnebloemetje 36 Eerste 9 november 2017 :heart: Een jongen!
blondekatie 38 Tweede 15 december 2017 :heart:
Happyapple Tweede 5 januari 2018 :heart:
Eenhoorn 39 Tweede 9 maart 2018 :heart:
Sunflower81 36/48 Tweede 12 maart 2018 :heart: Een meisje!
Worteltaart 36 Tweede 21 maart 2018 :heart:
:flirting:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Daisybelle 38 Derde :love: 20 oktober 2017 bevallen van een zoon!
Mazzel 31/34 Tweede :love: 23 oktober 2017 bevallen van een zoon!
Sunflower81 37 Tweede :love: 10 maart 2018 bevallen van een dochter!
anoniem_322873 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 13:06
68.52% gewijzigd
Hallo allemaal



Ik ben 35 jaar en ik en mijn partner gaan dit jaar proberen om zwager te worden van ons eerste kindje, Ik hoop hier met jullie leuke en nuttige informatie te delen over dit onderwerp. De rede dat ik wat langer heb ik gewacht, is vangwege een ontregelde diabetes.
Alle reacties Link kopieren
Welkom chocotofje.



Tasmin, testen, testen
Alle reacties Link kopieren
Welkom chocotofje! Is de diabetes nu weer onder controle en moet je dan nog met speciale dingen rekening houden bij het zwanger worden/zijn??

Als je ook in de tabel wilt dan kan dat, wil je dan je gegevens even dikgedrukt doorgeven? Dan zet ik je erbij, maar dat kan ook als je echt 'begonnen' bent.... al enig idee wanneer jullie er voor willen gaan? Vind je het spannend?
Iedereen op de wachtbank veel succes en vooral geduld gewenst bij het wachten! De ergste en meest zenuwslopende bank ooit gemaakt. Kon het maar gewoon meteen duidelijk zijn, scheelde een hoop gedoe



Tasmin! Wat spannend! Inderdaad testen! Ben zeer benieuwd!



Welkom chocotofje! Leuk dat je meeschrijft!
Chocotofje welkom!

En dames, bedankt voornjullie snelle aanmoedigingen ik ga inderdaad morgenochtend maar gelijk testen, zal mijn vriend vanavond even voorbereiden.
Oh en voor de tabel

tasmin, 35, ronde 1, nod 19 februari....
Alle reacties Link kopieren
Welkom Chocotof!



Tasmin, inderdaad heeeel snel testen!
quote:sunflower81 schreef op 20 februari 2017 @ 20:26:

Welkom chocotofje! Is de diabetes nu weer onder controle en moet je dan nog met speciale dingen rekening houden bij het zwanger worden/zijn??

Als je ook in de tabel wilt dan kan dat, wil je dan je gegevens even dikgedrukt doorgeven? Dan zet ik je erbij, maar dat kan ook als je echt 'begonnen' bent.... al enig idee wanneer jullie er voor willen gaan? Vind je het spannend?
Chocotofje, volgens mij is er iets mis gegaan met je post.



Nou, test gedaan, niks te zien helaas.

Vriend heeft de halve nacht wakker gelegen (ik ook wel trouwens) en die zei al, doe volgende keer maar een test en vertel het daarna maar

Nu maar weer afwachten wanneer ik alsnog ongesteld word en anders over een paar dagen maar weer testen.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh, wat jammer Tasmin

Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Alle reacties Link kopieren
Balen Tasmin! Je had toch hoop!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Chocotof!



Jammer Tasmin, was super geweest toch. Nog niet ongesteld geworden inmiddels?



Daisybelle, hoe is het nu bij jou, morgen NOD toch? Voel je dingen of teveel, haha?



Funhouse, succes de laatste dagen op de wachtbank.



Hier ook weer op de wachtbank, maar ik verwacht er weinig van. Wat een dubbele pech zeg. Eerst dat m'n menstruatie een ruime week later kwam waardoor de eisprong tijdens het weekend weg zou gaan vallen en dat de eisprong vervolgens ook nog super laat kwam ten aanzien van gemiddeld bij mij. Het mocht niet zo wezen geloof ik. Ik ga de tijd maar uitzitten. Heb wel overwogen om de pillen niet te slikken, maar uiteindelijk ze toch wel genomen. Dan weet ik tenminste ook de bijwerkingen en heb ik toch het gevoel dat ik er een beetje mee bezig kan zijn. Stom he, aan de ene kant is de wachtbank verschrikkelijk en houd het je zo bezig dat je er helemaal rambam van wordt. En aan de andere kant als de kansen nihil zijn wil je toch het gevoel hebben dat er nog iets meetelt omdat het anders zo als verloren en spek en bonen voelt. Mijn NOD weet ik zo even niet omdat alles zo in de war lijkt. Maar qua progesteron moet ik 4 maart een zwangerschapstest doen.
Alle reacties Link kopieren
Had je het uiteindelijk op de dag van je eisprong nog gezellig gemaakt, zonnebloemetje? Dus de avond van de dag waarop je eisprong was (dat was je plan toch?)? Dan is er sowieso nog wel gewoon een (goede) kans hoor, het is niet bij voorbaat verloren.

Ik vind het dus een goede en logische keuze dat je de progesteron gewoon slikt en wens je succes op de wachtbank! Op naar 4 maart.
Alle reacties Link kopieren
Daisybelle en Funhouse, Eenhoorn, Cosmopolitan en Suusberg, jullie NOD nadert volgens de tabel, spannend!! Ik duim !
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem, ik voel van alles . Borsten doen nog steeds zeer, ik voel me af en toe echt een beetje weeig. En vandaag liep ik in de AH en kreeg ik opeens best wel heftige krampen. Ik heb normaal nooooit last van menstruatiekrampen (hooguit een zacht gerommel die absoluut geen krampen zijn). Maar goed, het kunnen ook nog gewone darmkrampen zijn natuurlijk



En, we hebben vanmiddag gebowld. En ik kon opeens heeeeel goed bowlen vergeleken met voorgaande keren (écht waar). Maar dat zal wel toeval zijn, hahaha
Alle reacties Link kopieren
Ik weet trouwens nog niet wanneer ik ga testen. Kinderen zijn nu veel thuis i.v.m. vakantie, dus op zijn vroegst zaterdag denk ik. Anders maandag. Dat is nog best lang wachten
Alle reacties Link kopieren
Tasmin, ik heb je in de tabel gezet !



Daisybelle, wow pas zaterdag testen, terwijl morgen je NOD is.... ik zou gek worden !

Opeens goed bowlen..... nou dan denk ik dat je zwanger bent, haha !
Alle reacties Link kopieren
quote:sunflower81 schreef op 21 februari 2017 @ 14:28:

Daisybelle en Funhouse, Eenhoorn, Cosmopolitan en Suusberg, jullie NOD nadert volgens de tabel, spannend!! Ik duim !Volgens de tabel wel, maar mijn eisprong was veel later dan verwacht (volgens de ovulatietesten). Als ik uit ga van een nod 14 dagen na de eisprong, dan kom ik rond 1 maart uit. Ik ga dus zeker ook niet voor 1 maart testen. En op dit moment ook nog geen enkel kwaaltje te bekennen......
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat duurt nog even inderdaad, Eenhoorn! Ik zal hem ook even aanpassen in de tabel, anders onthoud ik het niet .
Alle reacties Link kopieren
Lastig Zonnebloem, toch duim ik voor je. We moeten ons vasthouden aan ieder sprankje hoop!



Wij gaan de volgende ronde missen, mijn man is dan op vakantie met vrienden. Baal ik ook van. Ik word dit jaar 39 en dat maakt dat ik tijdsdruk ervaar. Een ronde missen lijkt dan opeens een probleem. Terwijl ik ook wel weet dat 1 ronde niets uit maakt, maar m'n gevoel zegt wat anders.
Hey sunflower,



Idd nod komt eraan, voel helemaal niks dus t zal wel niet gelukt zijn. Ach ik ben nu ook best druk met mijn hernia, werk, kind van 2 (terrible two's klopt!!!) en dus we zien t wel:)
Alle reacties Link kopieren
Eenhoorn, snap helemaal wat je bedoelt. Een ronde missen, wordt zo'n ding. Is ook balen natuurlijk, maar relativeren wordt steeds lastiger of zo.



Daisybelle, wat spannend! Ik duim voor je.



Hier niets bijzonders verder.
Daisybelle, nog even in spanning zitten dus!

Eenhoorn, balen dat je de volgende ronde gaat missen, kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, elke kans is er toch weer 1.

Klinkt inderdaad druk zat zo Suusberg, doe je een beetje rustig aan met je hernia?



Hier nog steeds niet ongesteld, normaal echt wel regelmatig, maar misschien dat het nog wat in een ritme komen is na stoppen met de nuvaring in november, al was ik daarna wel keurig op tijd in december en januari.

Ik merk dat ik de hele tijd aan het bedenken ben of dingen nu anders dan anders voelen, heel vermoeiend om constant zo je lichaam in de gaten te houden

Ook best wel veel afscheiding op het moment, ik probeer me te bedenken of ik dat normaal gesproken vlak voor mijn mensturatie ook heb.

We wachten dus nog maar even af hier, als ik nou eind van de week nog steeds niet ongesteld ben doe ik wel weer een test
Alle reacties Link kopieren
Nog geen menstruatie hier.

Testen zal waarschijnlijk maandag worden, als het dan nog nodig is. Ik zit dan op dag 40. Spannend hoor



Tasmin, hoe is het bij jou?
Ik had net voor jou gepost Daisybelle

Maandag testen, pff dat duurt nog lang! Hoop met je mee dat het inderdaad nodig is om dan te testen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven