35+ en zwangerschapswens in 2017

27-12-2016 14:00 1234 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Wie is er net als ikzelf 35 jaar of ouder en wil in 2017 graag zwanger worden? Het leek mij leuk om ervaringen te delen met anderen in dezelfde leeftijdsgroep.

Wie schrijft er mee? :)

Inloggegevens voor het aanpassen van de tabel:
Gebruikersnaam: sunflower81
Wachtwoord: zwanger35
Naam Leeftijd Kindje NOD Bijzonderheden
Suusberg 40 Tweede 4x vmk, okt start IUI-traject
Funhouse 37 Eerste
ZWANGER!! :yes:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
Zoranya 35 Eerste :heart:
Tasmin 35 Eerste :heart:
IJsblauw 38 Eerste 1 november 2017 :heart:
cosmopolitan 35 Eerste 4 november 2017 :heart:
Zonnebloemetje 36 Eerste 9 november 2017 :heart: Een jongen!
blondekatie 38 Tweede 15 december 2017 :heart:
Happyapple Tweede 5 januari 2018 :heart:
Eenhoorn 39 Tweede 9 maart 2018 :heart:
Sunflower81 36/48 Tweede 12 maart 2018 :heart: Een meisje!
Worteltaart 36 Tweede 21 maart 2018 :heart:
:flirting:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Daisybelle 38 Derde :love: 20 oktober 2017 bevallen van een zoon!
Mazzel 31/34 Tweede :love: 23 oktober 2017 bevallen van een zoon!
Sunflower81 37 Tweede :love: 10 maart 2018 bevallen van een dochter!
anoniem_322873 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 13:06
68.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wow daisybelle en cosmo gefeliciteerd meiden!



Ik duim dat deze goed blijft plakken, cosmo
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cosmo en Daisybelle!
Wat een ontroerend en mooi verhaal Cosmo van het fotoboekje. Ik wens je alvast voorzichtig proficiat!



Daisybelle! gefeliciteerd meid!



Suusberg ik duim voor je mee dat ook jij mazzel hebt deze ronde!



Ik ben aan het aftellen naar de 1e afspraak...ben zooooo benieuwd! Vanaf morgen begint carnaval te lopen hier dus ben ik zo goed als offline voor een aantal dagen. Aswoensdag heb ik mijn afspraak al gepland staan dus de komende dagen vliegen vanzelf wel voorbij.

Voor wie viert, veel plezier! En ik meld me aswoensdag weer
Goedemorgen!

Na een nogal onrustige nacht vanmorgen nog een test gedaan, maar helaas geen streepje

Zou het aan de gevoeligheid van de test kunnen liggen? Ik had nu gewoon Etos huismerk testen.



Pfff, wordt liever gelijk nu ongesteld, dan is het maar duidelijk, ik kan niet zo goed tegen de onzekerheid
Alle reacties Link kopieren
Balen van de negatieve test, Tasmin! Hopelijk komt er gauw duidelijkheid.

Ik ben het even kwijt maar heb je normaal gesproken regelmatige cyclussen?



Ik ben alleen maar bekend met de kruidvat testen, die van 2 voor €5, die zijn heel gevoelig! Nog gevoeliger dan de speciale 'early' testen die Kruidvat ook verkoopt. En ik ken de Clearblue digitale testen die ook aangeven hoeveel weken je zwanger bent, maar die gebruik ik pas na een goede positieve gewone kruidvat test want die clearblue testen zijn behoorlijk prijzig.



Zwangere dames, Cosmo en Daisybelle, zal ik een juichend poppetje voor jullie in de tabel zetten?



Het gaat wel echt best goed met dit groepje, al 4 zwangeren nu, sinds januari! Op naar nog veel meer !
Alle reacties Link kopieren
Mazzel, veel plezier met Carnaval en daarna veel succes bij de 1e afspraak !
Alle reacties Link kopieren
Balen Tasmin :( Ik lees inderdaad goede verhalen over die 2 voor 5 Euro-testen van het Kruidvat.

Ik las bij toeval ergens in een ander topic dat na ongeveer je 35e je cyclus ook wat onregelmatiger zou kunnen worden. Ik weet niet in hoeverre dat klopt, hoor.



Hier -uiteraard- een gekke dag gisteren . Dingen opgezocht op internet, als eerste mijn uitgerekende datum: 1 november.

Ook of ik de Weight Watchers zou mogen blijven doen, daar lopen de meningen erg van uiteen. Dus dat gaat in overleg met een vk.

Daarnaast had ik stervensdure concertkaartjes voor een hardrockconcert. Ik ben dan 25 weken. Volgens mij wordt het afgeraden

Man vertelde net dat hij vannacht gedroomd heeft dat hij hier in de straat liep met een kinderwagen met daarin een meisje met de naam Rosa haha
Alle reacties Link kopieren
En zet bij mij er maar een juichend poppetje achter
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Cosmo en Daisybelle!!!!
Alle reacties Link kopieren
Tasmin, misschien idd een kruidvat 2 voor 5 euro doen. En idd hoe is je cyclus normaal. Wat ook kan dat er bijvoorbeeld wel iets in de maak is geweest maar niet heeft doorgezet waardoor het langer duurt dat de menstruatie zich aandient.



Daisybelle, je voelt je vast euforisch. Kan je de ww niet doorzetten en gewoon wat meer punten nemen, bijvoorbeeld 5 of 10 meer. Dan hou je het wel binnen de perken en eet je tegelijkertijd wel genoeg.
Normaal gesproken heb ik een regelmatige cyclus.

Ik zal vanmiddag even langs het kruidvat gaan voor de 2 voor 5 testen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb er 2 juichende poppetjes bijgezet in de tabel, staat wel erg goed hoor !



Succes Tasmin! Wat zonnebloemetje zegt, kan ook zo zijn. Dan word je binnen een paar dagen waarschijnlijk wel ongesteld ...
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik heb vanochtend weer een test gedaan en die was wel met ochtendurine itt die van gister maar hij is niet donkerder. Ik zit nu 1 dag voor NOD. Begin toch al weer te denken dat het wel een vmk zal worden ...
Alle reacties Link kopieren
He getver cosmo, dat voelt k*t !

Zoals je zelf ongetwijfeld weet, verdubbelt het HCG elke 36/48 uur ofzo. Ze adviseren om de testen van om de dag met elkaar te vergelijken, die moeten oplopen. Dus als vandaag de test hetzelfde is als gisteren, dan is dat nog zo veel zeggend, hopelijk de komende dagen toch oplopend testen.

Maar ik snap je gevoel helemaal! Ik probeer alleen nog een positieve denkwijze toe te passen ! Houd de moed erin , ik duim voor jullie!

(Sommige mensen testen met overdag-urine juist donkerder dan met ochtendurine trouwens... en als je gisteren overdag testte en vandaag met je ochtendurine dan zat er ook niet zo veel tijd tussen.... hou hoop!)
Alle reacties Link kopieren
Helaas... Mijn menstruatie lijkt te zijn begonnen.

Ik baal er best wel weer van.

Het lijkt mij al geweldig om eens een test te kunnen doen maar helaas kom ik nooit voorbij mijn NOD.
Alle reacties Link kopieren
Balen Funhouse !

Hopelijk wordt komende ronde JOUW ronde! En die van de rest van ons die nog niet zwanger zijn !
Alle reacties Link kopieren
Funhouse, bah wat balen weer. Dat is toch gewoon weer super jammer. Gaat het een beetje?



Cosmo, neem altijd ochtendurine en altijd dezelfde testen om te vergelijken. Gewoon zodat het het meest overeen komt. En test niet te vaak, je maakt jezelf echt gek (bijvoorbeeld zondag of na het weekend). En echt, ik zeg dit omdat het bekend terrein is (helaas). Het verbaast me bijna dat ik het nu tegen een ander aan het zeggen ben. Waarschijnlijk denk jij nu ook jajajajaja. Geloof me, ik weet hoe je je voelt, hoe onzeker het is. Hoe je absoluut niet wil en kan geloven dat het ook maar enigszins goed kan gaan (stukje zelfbescherming ook denk ik) en hoe graag je zou willen (en ook geloven) dat het gewoon wel goed gaat. Maar echt het kan gewoon goed gaan. Dat is gewoon zo. Het kan zo maar dat dit de keer is dat het goed gaat. De hele situatie is gewoon zo knudde geworden door alles wat er al gebeurd is. Een hele hele dikke knuffel vanaf hier. Ik voel met je mee en hoop met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat zonnebloemetje zegt!

Laat dit dan de keer zijn dat het goed gaat !

Succes cosmo, helaas kun je niet anders dan nu een paar dagen afwachten hoe de testen zich ontwikkelen en ook daarna zal het nog wel heel lang spannend blijven.



Zodra je zwanger bent beginnen de zorgen en die gaan waarschijnlijk nooit meer weg , althans, zo heb ik het ervaren. Ik was echt mega gestresst de eerste 12 weken, ik heb er totaal niet van 'genoten' en was continu bang dat het mis zou gaan, dat bracht me natuurlijk helemaal niks, zonde van de energie. We weten het allemaal, maar het is gewoon erg lastig om ontspannen en vol vertrouwen te blijven, en al helemáál na een of meer miskramen..... .
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben ook gelijk, ik maak mezelf idd helemaal gek. Als ik nu kijk zijn de testen iig hetzelfde dus hij wordt niet minder. En dat was bij vorige vmk wel het geval. Bij de MA testte ik pas een dag na nod dus dat duurt nog 2 dagen (nod is 25 feb).
Alle reacties Link kopieren
@ Tasmin etos huismerktesten werkten bij mij eigenlijk wel prima. Wit bij niet zwanger en een mooie duidelijke streep op mijn nod toen ik wel zwanger was. Ik weet even niet meer of jij al voorbij je nod was?



@ daisybelle ik ben met 14/15 weken zwanger naar U2 geweest maar ik geloof dat het vanaf 22 weken minder aangeraden wordt. En hardrock is nog heftiger natuurlijk. En heb je staanplaatsen? Want of dat dan nog fijn is, weet je natuurlijk ook nog niet he



@ cosmo ik kan me je angst en onrust zo goed voorstellen. Bij om de dag testen kan een test volgens mij idd pas oplopen. En heb je de clearblue test met zwanger 1-2 weken etc al gedaan? Je zou de dagen wel vooruit willen kijken he. Hoop zo voor je dat deze kleine blijft plakken
@funhouse, dat is balen, hopelijk volgende ronde raak!

@ cosmo ik duim voor je, hoop dat het deze keer wel goed gaat.

@ happyapple, mijn nod was afgelopen zaterdag/zondag, dus zit er echt wel flink overheen. Toch maar even de kruidvat test gehaald, moest ik toch nog zijn. Heb ik ze nu niet nodig, dan hopelijk toch in een volgende ronde
Alle reacties Link kopieren
Heel verhaal getypt, druk ik op de verkeerde knop, is alles weg Ik ga nog een poging wagen:



Cosmo, hoe is het met je Trek je het nog een beetje?

Funhouse, balen! Heb je zo een korte cyclus dan?

Tasmin, heb je nog getest?



Ik slaap de laatste dagen slecht: Ik word midden in de nacht wakker en kan dan niet meer terug inslapen. En ik val ook best wel veel af. Ik doe dus de Weight Watchers en eet gewoon gezond en normaal. In de week dat ik nog niet wist dat ik zwanger was, was ik 1,7 kg afgevallen, en vanaf maandag tot nu ook nog 0,9. Ik heb ook niet heel veel eetlust, hoor en ik probeer, zoals Zonnebloemetje voorstelde, ook al meer punten per dag te eten. Uiteraard ga ik hier nog in overleg als ik en vk gebeld heb.



Happyapple, helaas geen staanplaatsen. Het gaat om Guns N' Roses in het Goffertpark. Wel in de Golden Circle (helemaal vooraan, dus misschien wel minder mensen, maar wel dichtbij de herrie). Ook was dit kaartje inclusief een dinerbuffet, afterparty, VIP cadeaupakket, en weet ik het wat allemaal nog meer Ik vrees dus dat ik die kaartjes moet gaan verkopen...
Alle reacties Link kopieren
Balen daisybelle, als je je kaarten zou moeten verkopen! Maar goed het is wel voor een g oed doel...



Hier wissel ik tussen hoop en vrees... De test blijft hetzelfde als vorige dagen en mn temperatuur is ook nog hoog.

https://afbeelding.im/bOf4p2uc



Bij de vmk was de test inmiddels alweer wit geworden maar bij de MA had ik allang een knaltest tegen deze tijd...



Ik heb ook niet zoveel symptomen behalve vroeg moe en vroeg wakker worden, en af en toe wat krampjes en een vieze smaak in mn mond. Mocht het mis zijn dan heb ik liever dat ik nu gelijk ongesteld word maar bij mij duurt het dan altijd minstens 2 weken na het misgaan .

Aan de andere kant; echt veel lichter wordt het streepje ook niet en ik lees ook verhalen over goede zwangerschappen. Nou ja hoe dan ook; weer afwachten....
Alle reacties Link kopieren
Spannend cosmo! Irritant en best zenuwslopend he, dat je niks anders kan doen dan afwachten.... was je maar vast weer en week verder ofzo, dat je echt een goed beeld zou hebben of de testen oplopen! Ik hoop voor je dat de tijd vliegt en dat het goed nieuws brengt !
Alle reacties Link kopieren
Cosmo, zo enorm lastig en onzeker. Kon je maar vooruit kijken. Ik zou denk ik een paar dagen wachten met testen nu. Dan kan je verschil beter zien. De sterkte van de streep verschilt ook gewoon per zwangerschap. Dus onderling vergelijken is lastig.



Daisybelle, mooi resultaat met de ww. Ik doe ook een poging maar met de weekenden weg is het wel even lastig. Zit nu in the UK. Dat onrustige slapen herken ik wel. Hoort erbij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven