4 lichte streepjes kruidvast test! Help!

08-12-2016 18:23 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb geen idee meer wat ik moet denken! :(

Heb nu 4 testen van de kruidvat voor mij liggen en allemaal hele lichte streepjes.. hoe langer ze liggen hoe donkerder ze worden. Heeft iemand hier ervaring mee? Normaal blijven ze altijd wit en nu tussen de 5 en 10 minuten komt er een licht streepje dus denk niet dat het dan een indrooglijntje kan zijn. Maar op de beschrijving staat niet aflezen na 5 minuten.



Ik hoop het zo want we hebben net een miskraam achter de rug en dit zou een mooi begin zijn voor het nieuwe jaar natuurlijk!
Kan ook nog HCG van de miskraam zijn. Hoe lang is de miskraam geleden?
Bij al mijn zwangerschappen kreeg ik met die testen NOOIT 2 streepjes binnen de 5 minuten. Pas na een minuut of 10 kwamen er 2 streepjes tevoorschijn en dat is 3 keer gebeurd en ik heb 3 kinderen dus ik hoop het echt voor je!



Veel mensen zweren bij die kruidvat testen ( 2 voor 5 euro) maar ik vind het maar onduidelijke krengen. Vorige keer kreeg ik 3 streepjes op 1 test.
Alle reacties Link kopieren
Haal een test bij de action, kost niks en werken (in mijn ervaring) goed. Zitten er 2 in een pakje.
Tja kan een beginnende zwangerschap zijn, kan nog je mk zijn. 4 achter elkaar doen heeft weinig zin. Test overmorgen nog eens!
Nevermind. Was een oud topic.
Kruidvat duurt even voordat het streepje zichtbaar word bij een prille zwangerschap. Een streepje is een streepje, ik zou er overmorgen nog één doen om te kijken of hij donkerder word.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een licht streepje bij de eerste twee testen die ik heb gedaan. Ik was ook niet zeker dus heb toen voor de zekerheid een clearbluetest gedaan. Die vertelt je gewoon zwanger of niet zwanger. Toen bleek ik dus i derdaad zwanger.

Zo'n test is wel wat duurder. Je kunt het ook gewoon over een paar dagen nog eens proberen.
Alle reacties Link kopieren
Heey ik heb toevallig net de beschrijving voor mezelf gelezen maar volgens mij moet je de test juist om 5 minuten lezen en daarna niet meer. Maar een streepje is een streepje tenzij dit er pas na een uur ofzo staat. Kan het nog van de miskraam zijn of heb je tussendoor nog een test gedaan om te kijken of je hcg al uit je lichaam was? Anders denk ik dat we je mogen feliciteren (ps voor de zekerheid gewoon morgen of overmorgen nog 1 test doen, geen 4 )
quote:Pieps2016 schreef op 08 december 2016 @ 18:27:

Bij al mijn zwangerschappen kreeg ik met die testen NOOIT 2 streepjes binnen de 5 minuten. Pas na een minuut of 10 kwamen er 2 streepjes tevoorschijn en dat is 3 keer gebeurd en ik heb 3 kinderen dus ik hoop het echt voor je!



Veel mensen zweren bij die kruidvat testen ( 2 voor 5 euro) maar ik vind het maar onduidelijke krengen. Vorige keer kreeg ik 3 streepjes op 1 test.Tweeling?
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een CB test gedaan en zwanger! Zo blij!
Whoooohooo!

Gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd.



Helemaal als je zeker weet dat je miskraam lang genoeg geleden was om niet vals positief te testen
Karma is like 69, you get what you give
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn voor jullie, gefeliciteerd
quote:SpringDing schreef op 08 december 2016 @ 19:58:

[...]





Tweeling? Haha nou gelukkig was ik niet zwanger en al helemaal niet van een tweeling. Geen idee hoe ik dan voor 5 kinderen zou moeten zorgen.
quote:Pieps2016 schreef op 08 december 2016 @ 23:50:

[...]



Haha nou gelukkig was ik niet zwanger en al helemaal niet van een tweeling. Geen idee hoe ik dan voor 5 kinderen zou moeten zorgen.Haha, ik zou met 3 al gillend gek worden.
quote:SpringDing schreef op 08 december 2016 @ 23:59:

[...]





Haha, ik zou met 3 al gillend gek worden. Ik ben ook wel een klein beetje gestoord hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
Even voor alle duidelijkheid ik heb 4 maand geleden een miskraam gehad en was toen 10 weken en het was gestopt met groeien bij ongeveer 8 week het leek helemaal goed te gaan maar helaas. Heb toen na een maand een test gedaan om te kijken of ik nog hcg bij mij had maar test was negatief. En deze 4 testen van de kv waren verdeeld over 2 dagen smorgens en savonds dus niet allemaal achter elkaar haha.



Nu een nieuwe ronde en hopen dat het nu lekker blijft zitten natuurlijk!



Bedankt voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn gefeliciteerd! Hier begin oktober een mk gehad ook met 10 weken en vanmorgen een testje gedaan en yes ook weer zwanger! Mijn gevoel zei me al dat ik zwanger was maar wilde het even bevestigd hebben. Hopen dat het deze keer goed gaat
Alle reacties Link kopieren
Jaaa cupcake! Sorry dat ik inbreek maar las je berichtje <3 :D gefeliciteerd mop!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Gefeliciteerd allebei! Augustuskindjes dan? Wat mooi zo vlak voor de kerst
Alle reacties Link kopieren
Haha oh jee! Ja ik wilde het nog niet in de groep gooien. Ren zo even naar de winkel om een early te halen voor de zekerheid. De kruidvat test die wordt positief als er 50mg ofzoiets minimaal in de urine zit. Ik las dat het te vroeg testen nog kans geeft op een vertekend resultaat omdat de hoogte mg op een early test lager is mja ik zit nu 4 dagen voor nod en heb dus al 50mg in mijn urine anders werd die niet positief? Dubbel check zometeen en dan mag die de groep in haha
Alle reacties Link kopieren
Ik houd nog netjes me mond mop! ik begrijp je helemaal :D

Ik heb ook 4 dagen voor NOD getest en de angst was er zeker wel. Het is zo'n spannende tijd nu, en het zal nooit meer hetzelfde zijn als voor de miskraam. Maar ik gun het je zo verschrikkelijk. Toen ik nog niet zwanger was las ik al stiekem mee in jullie groepje met jullie verhalen en droomde ik dat ik ook zover mocht zijn.

Laat je me weten wat de test zegt?! Ik hoor het heel graag!
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Haha ja zeker! Ga nu naar huis een testje doen. Hartverwarmend je reactie, zo lief!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven