40 en net zwanger

22-11-2016 18:46 996 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben er net achter gekomen zwanger te zijn. Het is allemaal nog heel erg pril en ben er heel blij mee. Maar ben afgelopen maand 40 geworden, dus niet meer de jongste. Dit wordt mijn tweede kindje, als het dus goed gaat. Heb een jaar geleden een miskraam gehad en hierdoor ben ik ook niet geheel onbezorgd en best bang dat het weer mis gaat. Vraag me af of er meer in dezelfde situatie zitten waar ik even mee kan kletsen.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!



Bij mijn derde was ik 38 toen ik zwanger was. Zonder problemen.
Wat fijn dat je weer zwanger bent. Uiteraard heb he wat meer kans op een miskraam als je wat ouder bent.maar de kans dat het gewoon goed gaat is nog altijd groter dan dat het misgaat!
Van harte proficiat!
Alle reacties Link kopieren
Super leuk, gefeliciteerd:
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben zelf er ook net achter gekomen dat ik zwanger ben. We willen al 2,5 jaar heel graag een kindje van ons samen en nu dan eindelijk zwanger. Na een half jaar gestopt te zijn met de pil werd ik voor het eerst zwanger en heb ik een miskraam gehad na 3 maanden, ik ben daardoor net als jij ook erg onzeker. Vooral ook omdat het zo lang heeft geduurd tot ik zwanger was.
Het zou mijn verhaal kunnen zijn..miskraam op mijn 39ste en een gezonde zwangerschap op mijn 40ste. Rustig blijven ademhalen,het kan prima.
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg mijn derde op mijn 39e,en heb ook eerder een miskraam gehad (derde zwangerschap).



Ik wens je een fijne zwangerschap,en een prachtig kindje toe
Alle reacties Link kopieren
Ik was net 36 toen ik mijn eerste kind kreeg. Nu ben ik 38 (en een half) en zit midden in een miskraam .

Beide keren ben ik snel zwanger geraakt, dus ik maak me nog niet veel zorgen. Misschien niet terecht, maar zorgen maken helpt toch niet.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Ik ben 40 en morgen 19 weken zwanger van mijn zesde kindje.



Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat fijn jullie reacties! Dat doet me goed. Dank jullie wel. Ik blijf rustig ademhalen. EJC, hoever ben jij nu? Je zegt het ook net te hebben ontdekt. Ben benieuwd. Misschien kunnen we elkaar moed inpraten haha

Och jee Eenhoorn, midden in een miskraam nu? Je bedoelt dat je nu aan het bloeden bent enzo? Hoever was je?



Wauw Miezemuis, je zesde kindje. Te gek! Dat ga ik niet meer halen, haha. Fijne zwangerschap!
Gefeliciteerd en een mooie zorgeloze zwangerschap gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Tussen twee probleemloze zwangerschappen (37-38 jr.) en (40 jr.) ook een miskraam.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg! Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!!



Ik was 37 bij de eerste, nu een jaar bezig voor de tweede. Maand geleden derde miskraam gehad en ga nu dus bij de gyn te rade.



Geniet ervan!
quote:eenhoorn schreef op 22 november 2016 @ 19:39:

Ik was net 36 toen ik mijn eerste kind kreeg. Nu ben ik 38 (en een half) en zit midden in een miskraam .

Beide keren ben ik snel zwanger geraakt, dus ik maak me nog niet veel zorgen. Misschien niet terecht, maar zorgen maken helpt toch niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eefje303 schreef op 22 november 2016 @ 20:17:

Och jee Eenhoorn, midden in een miskraam nu? Je bedoelt dat je nu aan het bloeden bent enzo? Hoever was je?Inderdaad, heftige krampen met veel bloed nu. Ik was bijna 7 weken. Hoop dat het snel over is, dan kunnen we weer proberen voor een nieuwe zwangerschap. Ik trouwens wel eerst weer een normale menstruatie afwachten, dus hopelijk wordt de volgende poging eind dit jaar/begin volgend jaar.
Hoi Eefje,



Gefeliciteerd!



Ik weet het ook net en ben 41 en nog een beetje. Het is mijn tweede, er loopt er al 1 van 10 rond. We hebben er 14 maanden over gedaan en ik ben ook bang dat het mis gaat gezien de cijfers. En of er afwijkingen zijn.

Daar kan nu niets meer aan veranderd, het dna ligt al vast.



Alleen weer 14 maanden.... dat gaat m niet worden.



Eerste keer was ik ook bezorgd, toen voor een bbz.



Ik ben blij met de "kwaaltjes", gevoel dat er werk in uitvoering is. Maar wel terughoudender om het te vertellen...
Sterkte Eenhoorn.
TO, spannend! Gefeliciteerd!
Tot welke leeftijd kan een vrouw nog gewoon natuurlijk zwanger worden?



Gewoon een vraag he..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven