40 en net zwanger

22-11-2016 18:46 996 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Ik ben er net achter gekomen zwanger te zijn. Het is allemaal nog heel erg pril en ben er heel blij mee. Maar ben afgelopen maand 40 geworden, dus niet meer de jongste. Dit wordt mijn tweede kindje, als het dus goed gaat. Heb een jaar geleden een miskraam gehad en hierdoor ben ik ook niet geheel onbezorgd en best bang dat het weer mis gaat. Vraag me af of er meer in dezelfde situatie zitten waar ik even mee kan kletsen.
Dat is wel fijn Reckless dat je lekker vroeg naar bed kan gaan. Ik slaap echt te weinig, afgelopen nacht maar 3 uur. Hopelijk kan ik vannacht goed slapen. Ik had afgelopen nacht veel last van mijn allergie, dat heb ik wel vaker. Ik kan jammer genoeg nooit vroeg naar bed omdat partner vaak pas rond 21:30 thuis is. Wij slapen vaak pas om 01:00 en de wekker gaat om 06:00 af.



Canofcoke, het spijt me van je verlies. Gelukkig was je snel zwanger, ik hoop dat je nu ook weer snel zwanger zal zijn. Bij mij duurde het een aantal jaren voordat ik zwanger werd.



Ik hoop zo voor je Swinta dat je vrijdag een natuurlijke bevalling zal krijgen! Wat vind ik het naar voor je dat je zoveel pijn hebt nu als je loopt. Knuff



Wat spannend voor je miezemuis, waarschijnlijk heb je nu al een prachtig kindje in je armen! Xx



Inenting tegen kinkhoest heb ik nog niks over gehoord in het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Oooh spannend miezemuis!!!
Alle reacties Link kopieren
http://www.rivm.nl/Onderw ... ere_vrouwen#hoevaccineren
Alle reacties Link kopieren
Zet em op Miezemuis!!



Jeetje EJC met zo weinig slaap zou ik niet kunnen functioneren, hoe doe je dat?
Alle reacties Link kopieren
Om iets voor 21 uur is na een heftige bevalling onze dochter Julia geboren. Ben verliefd...
Alle reacties Link kopieren
Miezemuis, gefeliciteerd met jullie kleine meid Julia. Mooie naam vind ik. Geniet lekker van je dochtertje.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Miezemuis!!!Mooie naam Julia!! Geniet ervan!! Knuff
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Miezemuis, wat een geweldig nieuws!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Julia! Ik wens jou en je gezin heel veel geluk toe!



Ik heb nog even naar die site gekeken over dat vaccineren. Ik denk zelf dat het beter is om de baby bij het consultatiebureau te laten vaccineren en niet nu of bijna.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het wel doen die vaccinatie. Ben 'bang' dat baby voordat hij wordt ingeënt in aanraking komt met de ziekte door al die niet ingeënte kids. Maar goed, ik ben een schijterd denk ik
Alle reacties Link kopieren
Miezemuis gefeliciteerd! Mooie naam!



Canofcake wat verdrietig... hopelijk ben je snel weer zwanger.



Ik merk dat ik niet zo heel actief schrijf...sorry! Morgen naar verloskundige voor de 'echte'

Intake en weer een echo.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhhhh wat geweldig Miezemuis! Van harte gefeliciteerd met Julia! Geniet van je dochter
Swinta, Ik denk aan je! ik hoop zo dat je vandaag een natuurlijke bevalling krijgt! Dikke knuffelxx



Reckless, Ik heb mijn Gyn er niet over gehoord, maar zal het dinsdag navragen. Je wil natuurlijk zo goed mogelijk verkomen dat je baby ziek word.



Veel plezier bij de echo! Geweldig om je baby te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ging de echo goed Moseroth?



Idd EJC, het gaat met name om jouw baby de eerste 3 maanden te beschermen tegen kinkhoest. Blijkbaar komt het veel voor, kinkhoest. Ik heb mijn huisarts gebeld en die zegt dat het waarschijnlijk binnenkort standaard wordt aangeboden aan zwangere vrouwen. In het buitenland is het al wel heel gebruikelijk. Ik krijg de inenting volgende week
Alle reacties Link kopieren
Ja hoe ging de echo Moseroth?



Canofcake, hoop ook dat je snel weer zwanger bent!!!



En Swinta heeft haar dochter nu denk ik in haar armen???? Owwwww spannenddddd



Die kinkhoest inenting had ik niets over gehoord nog. Dank voor het melden. Ga toch is informeren. Raar ook dat ik er toen bij zoon ook nooit iets van heb gehoord.



Poeh zeg, word nu echt dik. Mijn buik groeit met de dag. Gaat gelukkig hartstikke goed. Voel me ook goed en positief. Heel erg blij mee! Nu weer slapen, werd wakker en was even benieuwd of Swinta al was bevallen. Hihi
Alle reacties Link kopieren
En kan natuurlijk niet meer slapen, ben klaar wakker. Dan maar lekker een boek lezen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Eefje ik was ook om 5 uur klaarwakker.. dochter om 6.30 dus wij zijn samen aan het knutselen
Alle reacties Link kopieren
Gezellig Reckless, zo vroeg in de ochtend knutselen samen met je dochter! Ach ja, tijd maar even nuttig besteden dus (-;

Ik ga nu pas slapen. Hoop morgenochtend wel wat later wakker te zijn, want zondag is het altijd fijn om wat langer te blijven liggen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Nu even snel, mijn meisje is via de keizersnede geboren op vrijdag. Ik vond het erg heftig allemaal en ben tijfens de keizersnede niet lekker geworden en flink veel bloed verloren. Morgen eindelijk naar huis, dat wil ik zo graag.

Dochter doet het goed, is trouwens een flink kind: 4420 gram en 57 cm lang. En tot het allerlaatste moment gewoon nog draaien in mijn buik. Verhaal over de bevalling horen jullie nog wel. (Als jullie dat willen uiteraard )
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Swinta! Flinke meid idd! Geniet van je mooie meisje, gelukkig nog maar één nachtje in het ziekenhuis..
Alle reacties Link kopieren
quote:Eefje303 schreef op 07 april 2017 @ 22:36:

Joost waar hang je uit?Iemand al iets gehoord inmiddels?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Gefeliciteerd lieverd met de geboorte van je dochter! Gelukkig mag je bijna naar huis. Wel erg naar dat het allemaal zo zwaar voor je was. Ik wens jou en je gezin heel veel geluk toe! Natuurlijk wil ik alles weten over hoe het nu precies vrijdag is verlopen. Geniet van je dochter xxx
Alle reacties Link kopieren
Swinta gefeliciteerd!!! Hopelijk knap je snel op!



Echt was goed bij mij. Wat een wonder weer, aller er al op en er aan.

Morgenochtend bloed prikken voor de nipttest. Hoe lang duurde het voordat jullie de uitslag kregen?
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd Swinta!!!! Yeahhhhh. Fijn hoor dat je meisje er nu is. Hoop dat je snel zult herstellen. als je je bevallingsverhaal kwijt wilt, van mij mag je het met ons delen hoor!



Enne, nog steeds geen geluid van Joost. Hoop dat het goed gaat!



Mosseroth, super dat echo goed was joh! Nipt uitslag duurde bij mij een goede week. Was heel snel. Maar ik heb het nog via België gedaan, viel nog net in de oude regeling. Dus geen idee hoe lang het nu duurt. Spannend! Wil je weten of het een jongen of meisje wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:moserroth schreef op 23 april 2017 @ 22:09:

Swinta gefeliciteerd!!! Hopelijk knap je snel op!



Echt was goed bij mij. Wat een wonder weer, aller er al op en er aan.

Morgenochtend bloed prikken voor de nipttest. Hoe lang duurde het voordat jullie de uitslag kregen?



Wat fijn! Nipt duurde bij mij anderhalve week geloof ik.



Joost, ik hoop dat alles ok met je is..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven