Al 3 weken voorweeen

05-05-2016 11:55 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben een redelijk nieuw lid maar lees al wat langer mee. Ik ben momenteel ruim 38 weken zwanger en heb al sinds ik 36 weken zwanger ben last van heftige voor weeën die op echte weeën lijken maar alleen niks doen ze komen om de 5 minuten en dat voor uren achter elkaar. Ik heb er ook voor opgenomen toen ik 36 weken zwanger was. Maar omdat ik bij mijn vorige zwangerschap een keizersnede heb gehad vanwege een stuitligging kunnen ze niks voor betekenen behalve pijnstilling geven via een infuus als ik me op zou laten nemen. Of slaap medicatie geven. Maar ik heb nog een peuter van 2 rondlopen. Ik weet dat ik niet mag klagen. Want verder gaat alles goed kind is groot en beweeglijk. Wat waarschijnlijk de oorzaak is. Maar moet het toch gewoon even kwijt. Zit nu gewoon tegen elke dag op die komen gaat. Wie heeft er tips of weet dingen die je kunt doen met een jongetje van 2 dat nu graag met mama in de tuin wil spelen. Maar wat mama niet meer kan.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt heel vermoeiend! Ik heb er totaal geen verstand van maar kunnen ze daar verder echt niks mee?



Heb je geen mensen om je heen die even een paar uur met je zoontje naar buiten willen gaan?
Alle reacties Link kopieren
Heb gelukkig Lieve buren die hem smiddags oppikken voor de speeltuin. Maar kleien en kleuren is hij inmiddels ook zat.
Alle reacties Link kopieren
Het is prachtig weer (hier althans). Een teiltje met lauw water neer zetten. Paar bekertjes erbij, kind weer even zoet. Of, als je dat al hebt, zo´n klein zwembadje. Kun je zelf lekker je voeten in het water doen.



Bellenblaas, zachte ballen en de driewieler deden het hier ook prima rond twee jaar.



Een oud laken/oude deken + twee stoelen = tent.



Lego afwassen (teiltje water weer). Zoveel mogelijk zelf binnen laten pakken en naar buiten brengen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon af en toe tegen iemand klagen. Ik heb ook verschrikkelijk veel voorweeën gehad en ik werd er ook erg onzeker van. Heb ook een paar keer aan de ctg gehangen, dat ze daar dachten dat het wel door zou zetten. Ze is gewoon tot 40 weken blijven zitten. En het was heel vermoeiend met een peuter.

Helaas doe je er niets aan
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is het ook vooral onzekerheid begint het nu wel of niet een goede cgt maar dan weer geen ontsluiting. Maar ja drie weken nog maximaal. En dan een wondertje heb eigenlijk niks te klagen maar zo voelt het niet.



En die Lego afwassen is een goede gaan we morgen doen.
Alle reacties Link kopieren
Zandbak in de tuin. Is echt een zegen hier met peuter van 2. Ben zelf bijna 41 weken dus i feel you girl. Heb ook heel veel last van gehad en opeens sinds paar dagen niet! Dus ik ga maar uit van 42 weken. Ik scharrel ook vaak nog even naar de stad, even wat lekkers bij de Hema of ijsje oid. En als het echt niet gaat dan ff een dvdtjr erin. Scheelt dat dochter hier nog slaapt tussen de middag!
Mijn zoon staat de schutting te verven.

Met een emmer water en een kwast welteverstaan

Daar is tie uren zoet mee.
quote:Dragisa schreef op 05 mei 2016 @ 13:36:

Mijn zoon staat de schutting te verven.

Met een emmer water en een kwast welteverstaan

Daar is tie uren zoet mee.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat vroeg die weeën, zelf lekker op een ligbedje in de tuin liggen.

En n kleed met speelgoed oude grond vd kleine, en inderdaad op die leeftijd uren zoet met een emmer water en bakjes, bellenblazen, waterbaan met bootjes, muur onderkalken met stoepkrijt, die van mij maakten een heel attractiepark voor de slakken.

Sterkte!
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij kwamen ze vanaf een week of 25.

Zichtbaar op ctg en alles maar gaven geen ontsluiting. Wat voelde ik mij onbegrepen door mijn omgeving. Het was geweldig dat ze niets deden en mijn kind bleef zitten maar ik kom niets meer doen. En zo voor 2 kinderen zorgen was ondragelijk. Ik had ook geen blaasontsteking. ben je daar op getest?
Alle reacties Link kopieren
@kwabbernoot ja ben er getest meerdere malen al. Maar dat is het niet. En inderdaad je ziet ze op het ctg maar is zo frustrerend dat ze zeggen we kunnen je best opnemen voor pijn en slaap medicatie maar dat kan je ook geen maand doen heb toch nog een kind van 2 rondlopen dat ook zijn aandacht verdient.
Alle reacties Link kopieren
En een beetje de dag doorgekomen?

Hoop dat je lekker op n ligbedje in de tuin van de zon heb genoten.

LEGO bad goed idee, of alle barbies laten wassen
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor heb lekker op de Lounge bank in de tuin gelegen. Weet je het is ook gewoon een combinatie van van alles. Buikpijn hebben je niet gehoord voelen in het ziekenhuis en een peuter die je z graag alle aandacht zou willen geven. Maar ga zeker met die tips voor de kleine aan de gang schutting schilderen stoepkrijten.
Alle reacties Link kopieren
Knufs, ik lig hier met harde buiken en moest aan je denken haha.
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die meeleefde ik ben vandaag bevallen doormideel van een keizersnede. Het is een heel mooi jongetje genaamd Floris.
Alle reacties Link kopieren
Oh van harte gefeliciteerd

Heel veel gezondheid en geluk toegewenst!
Of course i talk to myself. Sometimes i need expert advice.
Fijn, van harte!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven