Alleenstaand, zwanger met geheim

26-10-2016 11:00 189 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
Gewoon bevallen het laten voor wat het is. Wat moet je met zo'n weggewaaid dakraam
Bespaar het die familie maar.
Geen van de twee opties, maar gewoon alle contact verbreken en je richten op de toekomst van jezelf en je kind. Zonder hem, zonder zijn familie.
Alle reacties Link kopieren
Verbreek het contact en laat het voor wat het is. Richt je op je eigen leven en dat van je baby.
Alle reacties Link kopieren
Het wel vertellen is egoistisch. Je wist dit al toen je net zwanger was en je hebt hiervoor gekozen. Dan moet je het ook alleen gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent beter af zonder hem zo te lezen.



Heb je zelf familie die je kan helpen met je baby?
Stressed is just desserts spelled backwards
Waarom zou jij het vertellen, en daarmee een hoop extra problemen (vooral voor jezelf) veroorzaken?

Dan gaat zijn relatie stuk, wat een hoop rancune gaat opleveren.

Dan wil de vader ook iets met jouw kind te maken hebben (jij heeft rechten)

Dan wil de schoonfamilie ook ineens iets met jouw kind te maken hebben (zij hebben ook rechten), ook al vind jij hen misschien niet aardig of wat dan ook.



Hou het voor jezelf, dan heb je ook je kind voor jezelf.

Ik zou hem het kind ook niet laten erkennen.

Hij gaat toch geen relatie met je aan.
Wat wil je zelf het liefst?
Alle reacties Link kopieren
Laat het voor wat het is??

Sorry maar als het mijn vent zou zijn zou ik toch wel willen weten als hij ondertussen nog kinderen verwekt bij andere vrouwen.

Daarbij heeft TO zo nergens recht op, geen alimentatie niks. Dan komt die eikel van een vent der toch wel heel makkelijk mee weg allemaal??
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Alle reacties Link kopieren
Als jij zijn familie kent, hoe kan het dan dat je niks wist van zijn andere leven?

Als hij al een heel gezin heeft zou ik dat niet willen opbreken en alleen verder gaan met de baby.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Tinkerbell1234 schreef op 26 oktober 2016 @ 11:09:

Laat het voor wat het is??

Sorry maar als het mijn vent zou zijn zou ik toch wel willen weten als hij ondertussen nog kinderen verwekt bij andere vrouwen.

Daarbij heeft TO zo nergens recht op, geen alimentatie niks. Dan komt die eikel van een vent der toch wel heel makkelijk mee weg allemaal??Ze kiest er toch zelf voor?
Alle reacties Link kopieren
Poeh, wat zijn jullie allemaal eensgezind! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel zou willen weten als mijn man een ander bezwangerd zou hebben. En ja, ik ben zelf ook onlangs bevallen.



Maar ja... ik kan me ook wel vinden in het avies dat dit in ieder geval niet jouw taak is. Zijn er nog anderen die weten dat hij de vader is? En begrijp ik nou goed dat hij je in eerste instantie niet heeft verteld dat hij al een relatie had?



Veel sterkte in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell1234 schreef op 26 oktober 2016 @ 11:09:

Laat het voor wat het is??

Sorry maar als het mijn vent zou zijn zou ik toch wel willen weten als hij ondertussen nog kinderen verwekt bij andere vrouwen.

Daarbij heeft TO zo nergens recht op, geen alimentatie niks. Dan komt die eikel van een vent der toch wel heel makkelijk mee weg allemaal??



Ik zou dat toch ook wel willen weten als het mijn man betrof.



Ook zou ik mijn kind niet in een leugen op willen voeden.



Prins Bernard had ook wat buitenechtelijke kinderen. Dat kwam uit. En iedereen leefde gewoon verder. Het komt in de beste kringen voor moet je maar denken.
Alle reacties Link kopieren
Moeilijke situatie to. Ik denk ook dat ik de familie niet zou belasten met dit.

Ik zou voor mijzelf en mijn kind gaan. Enige wat ik met de vader van het kind zou afspreken is dat wanneer kind aangeeft graag contact te willen met vader dat er dan een adres en telefoonnummer bekend is. Zodat kind sowieso zijn vader kan ontmoeten. Ook al moet dit in het geheim o.i.d. kind heeft wel het recht om te weten wie de vader is.

+ voor je kind wel wat foto's en misschien andere kleine spulletjes bewaren van de vader. Zodat wanneer kind hier om vraagt er iets tastbaars is van zijn vader.
Alle reacties Link kopieren
Veel mannen komen gemakkelijk weg en laten de vrouw aan haar lot over.

To wist je dat hij een relatie had? Dan is het wel je eigen schuld.
het is nooit te laat om te leven
Alle reacties Link kopieren
Allereerst wil ik even kwijt dat ik jou heel stoer vindt. Een zwangerschap in je eentje, zonder hulp van de vader, en dan ook nog eens onder deze geheimhouding,...... petje af!



Maar dan de situatie.



De belangrijkste vraag die ik heb is; Waarom moet alles geheim blijven? Doe jij daar jezelf een plezier mee of doe je het alleen maar om de vader en zijn "o-zo-gelukkige-gezinnetje" te beschermen?



In deze situatie moet je voor jezelf en je kindje kiezen, en als dat betekend dat je er open en eerlijk over moet zijn, dan So be it! vergeet niet dat niet jij de gene bent geweest die de handel besodemoieterd heeft, maar hij. Op basis van wat ik nu in je OP lees geloof ik ook niet dat er voor jou redenen kunen zijn om het geheim te houden. Sterker nog, ik kan wel een reden bedenken om het niet geheim te houden, en direct via een advocaat een vaderschapstest, erkenning en alimentatie te eisen!



Vergeet niet dat er ooit een moment komt dat jouw kindje wil weten wie de vader is. En dan?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
oja en sterkte to. Lijkt mij niet makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Als je wilt dat er nog een toekomst is voor contact tussen vader en kind dan zou ik je mond houden. Het is niet jou geheim, het is zijn geheim. Richt je op je baby. Je bent misschien even opgelucht dat je het gezegd hebt, maar de gevolgen zijn alleen ellende. Voor alle betrokkenen, ook voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Je wist die tijd van jullie lat relatie niet dat je de "andere vrouw" was, leuk dat hij vindt dat het niet publiek mag worden, maar aan de andere kant hoe wil jij de alimentatie betalingen voor jullie gezamelijke kind verklaren?
Serieuze vraag:

Wat denk je er aan te hebben als je zijn familie op de hoogte stelt?
Niet vertellen. Wat schiet je ermee op. Hooguit een kortstondige genoegdoening, maar het verandert niks aan je huidige situatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 26 oktober 2016 @ 11:11:

[...]



Ze kiest er toch zelf voor?





Dat valt nog te bezien.



In de OP schetst TO het beeld dat ze (in ieder geval dacht) een "gewone" relatie te hebben, maar dat op het moment dat ze zwanger bleek te zijn meneer ineens in paniek raakte.



TO is niet van de abortussen, wat we met z'n allen dienen te respecteren, dus kan je je afvragen hoe vrijwillig de rest van haar keuzes zijn.
jouw leven is een keuze
quote:Maleficent schreef op 26 oktober 2016 @ 11:09:

Als jij zijn familie kent, hoe kan het dan dat je niks wist van zijn andere leven?

Als hij al een heel gezin heeft zou ik dat niet willen opbreken en alleen verder gaan met de baby.Die snap ik ook niet
Alle reacties Link kopieren
quote:siriusblack schreef op 26 oktober 2016 @ 11:11:

[...]



Ze kiest er toch zelf voor?



Ja om het kind te houden maar toch niet in eerste instantie om zwanger te raken? Dat hebben zij samen veroorzaakt.



En nogmaals: zou niemand hier willen weten of jouw man een affaire en kind geheim houd? Denk je niet dat zijn vrouw hier toch wel achter gaat komen? Al kan hij het jaren een geheim houden, uiteindelijk wil TO's kind waarschijnlijk toch ook weten wie zijn/haar vader is? Dan komt het toch alsnog allemaal uit?
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven