Augustus 2013 - The beginning

21-12-2012 14:24 730 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan de opvolger van de ozo vermakelijke augustus 2012 mamma's



Hoop dat wij net zo actief en minstens zo hecht mogen worden!



Wijzigingen voor de tabel graag vet gedrukt of voor de mobiele schrijfsters in HOOFDLETTERS



Poef weg
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 23-11-2013 21:03
Reden: Topic niet meer actief
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ze is er! Gisteravond Iets over half 9 geboren. Zkh niet gehaald. Na bevalling met ambulance erheen. Alles in orde met ons en een prachtige dochter rijker. Nu weer thuis. Binnenkort meer
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat is dat snel gegaan of vergis ik me? Vervelend dat je nog naar het ziekenhuis moest. Hoop dat nu alles goed gaat, geniet er van met z'n 4tjes.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Maar dat is inderdaad snel gegaan nadat je vliezen waren gebroken?!



Heb sinds vanochtend zes uur ook harde buiken die om de 10-15 minuten terugkomen. En rugpijn... Misschien rare vraag, maar wie was diegene de tabel heeft gemaakt en bewerkt?
Alle reacties Link kopieren
Ja Zephyra!! Ook hier een van harte felicitatie! Ik hoop dat je je goed voelt, en ook zeer benieuwd naar het hele verhaal. Als je straks weer een beetje tijd hebt; benieuwd!! Geniet van elkaar! Ook erg benieuwd naar de reactie van dochterlief!



Zeg bliksem; ga jij nou ook al beginnen? Hahah! Dat klinkt best serieus... Succes mocht het doorzetten. Hou je ons op de hoogte?



@tabel; geen idee ....
Alle reacties Link kopieren
Woow kijk ik even niet: 2 baby's!! Gefeliciteerd Bokito en Zephyra!! Heel veel geluk.



Bliksem, dit klinkt toch best veelbelovend, hopelijk zet t nu dan echt door. Succes!



Hier nog rustig.



Heb de tabel niet aangemaakt maar wel bijgehouden. Zal hem aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
@Robijn; hoe is het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Bliksem hoop dat het bij jou ook doorzet, heel veel succes!

Maloe: bedankt voor het bijwerken van de tabel. Leuk om te zien!



Hier nog alles rustig
Alle reacties Link kopieren
Even een snel berichtje.

Afgelopen vrijdag bevallen van een zoon!! De bevalling was zeer moeizaam en ik ben blij dat het achter de rug is.



Nu nog druk met voeden, luiers en herstellen.



Binnenkort een uitgebreider verslag!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Robijn!!

Heel benieuwd naar je bevallingsverhaal, eerst genieten en weer wat energie krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Robijn, van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon! Zijn natuurlijk ook erg benieuwd naar jouw verhaal maar kijk maar wanneer je daar tijd en zin in hebt. Geniet eerst maar lekker....
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Robijn!! Geniet ervan! Ben benieuwd naar je verhaal. Zal de tabel aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
Bliksem hoe gaat het met jou?



Maloe. Vandaag uitgerekend, alsnog rustig?



Ik ben nu 40+4 en alles is nog rustig. Vanmiddag weer naar de verloskundige. Merk wel dat ik meer en.meer gespannen raak. Kijk best tegen de bevalling op ondanks dat ik het al een keer heb meegemaakt en dat toen meegevallen is. Zou graag willen weten wanneer het gaat beginnen zodat ik oppas kan regelen voor de kleine meid en verder kan relaxen. Helaas werkt het niet zo



Iedereen die bevallen is, ik hoop dat alles bij jullie goed gaat en dat jullie heerlijk kunnen genieten. De rest.... Heel veel succes bij de laatste loodjes.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Robijn! Sterkte met het herstel en we horen je verhaal wel als je er aan toe bent.



Hier alles goed. Moest gisteren naar zkh i.v.m. hoge bloeddruk. Vorige week al stuk hoger en gisteren te hoog. Lang verhaal, maar komt er op neer dat ik urinemoest laten checken, ctg en bloedprikken. In het ziekenhuis waren de uitslagen stukken beter dan bij de vk. Voor de zekerheid vandaag weer een check. Waarschijnlijk was ik weer teruggestuurd naar mijn verloskundige als het vandaag weer goed zou zijn, maar aangezien ik al overtijd ben blijf ik onder behandeling van het ziekenhuis. En dat vind ik wel zo fijn. Sommige zouden teleurgesteld zijn, maar aangezien er toch niks gebeurd behalve voorweeen(had ook nog totaal GEEN ontsluiting haha), is de kans groot dat strippen geen zin heeft en ik ingeleid ga worden. We zien wel, ik ben wel relaxed. Voelt alsof einde in zicht is en ik word goed in de gaten gehouden. Vond het heel prettig in ziekenhuis tot nu toe en het is vlakbij huis!

@ bijtje; ik herken het wel. Vooral het feit dat je niet weet waar je aan toe bent in combinatie met spanning van de bevalling. Ben nu weer relaxed, maar afgelopen weekend met al die harde buiken, 2 kinderen in huis en niet weten wat er gaat gebeuren...vond het ook niet prettig.
Alle reacties Link kopieren
Nog een.poging, vanochtend 2x geprobeerd een stuk te schrijven en 2x was het verdwenen.....



Jeetje Bliksem, ik had niet verwacht dat alles nog dicht zou zitten aangezien je al zo lang klachten hebt.

Vervelend dat je bloeddruk zo gestegen is maar fijn dat je nu onder controle van het zkh bent. Alles hangt nu dus af van de waardes van vandaag, spannend!



Fijn dat je herkend wat ik omschreef.... het gaat gelukkig vandaag al weer een stuk beter maar gisteravond vloog het me even aan.

Gedraag me vandaag ECHT zwanger Ben speciaal naar de supermarkt gegaan om spekpannenkoeken te kunnen maken. En nog erger.... heb er chocolademelk bij gedronken. Een teken ?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties. Het gaat goed hier. Fruz drinkt lekker een zeefy is heel lief voor haar. Het Grote Speelgoed brengen is vanavond begonnen.



Bevalling ging dus heel vlot. Van eerste wee tot geboorte 40 minuten... En dus thuis ipv zkh. Placenta is wel in het zkh geboren. Beval verhaal is bijna klaar en die zal ik op de fb groep posten ivm herkenbaarheid (als er anderen zijn die hem willen lezen, zet dan even een mailadres hier neer). Behalve dat er sneller is afgenaveld dan ik eigenlijk wilde door de omstandigheden, is alles volgens wens gelopen. Okey, de locatie klopte ook niet...



Verder komt de stuwing eraan en heb ik dus eindelijk weer borsten De kraamtranen voel ik ook opborrelen....
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Zephyra dat is echt heel snel gegaan. Lag Zeefy gewoon lekker te slapen? Dat is namelijk waar ik wel een beetje over in zit, of dochterlief wel op tijd opgehaald is of dat er in ieder geval opvang is. Ben erg benieuwd naar je verhaal....



Goed om te horen dat het nu allemaal goed gaat bij jullie. Geniet lekker!
Alle reacties Link kopieren
Zeefy lag te slapen, maar omdat we weg wilden en we geen opvang hadden door de snelheid, hadden we haar wakker gemaakt om haar mee te nemen naar het zkh en haar daar weer op te laten halen. Dat was ons nood plan. Maar, Fruz had haast en kwam thuis en zeefy is dus niet mee geweest naar het zkh. Toen ik daar heen ging, was de opvang er. En Eerlijk? Tegen dit scenario is niet te plannen. We hadden gedacht dat het wel eens snel kon gaan, maar zó snel...
Alle reacties Link kopieren
Snap ik, als het zo snel gaat dan moet je het gewoon maar over je heen laten komen en dat is jullie duidelijk gelukt.



Stuitert, hoe gaat het bij jou?
Alle reacties Link kopieren
Echt onvoorstelbaar die turbobevalling! Waar kan ik me daarvoor aanmelden?



Bijtje t lijkt alsof de opvang voor jullie dochter n behoorlijke druk legt. Kunnen jullie niet n aantal scenario's vastleggenzodat jevoor iedere situatie n oplossing hebt?



Bij mij rustig. Vanmiddag ff extra check door vk ivmvochtverlies,maar wrsl geen vruchtwater.
Alle reacties Link kopieren
En trouwens; vannacht volle maan ladies..... Beval ze!!
Alle reacties Link kopieren
Die opvang is geregeld hoor, maar ik kan dat niet zo goed loslaten. vooral niet als er verhalen over turbo bevallingen langs komen



Vanmiddag weer goed gekeurd door de verloskundige. Als ik vrijdag nog niet bevallen ben moet ik even bellen en dan wordt er een afspraak gemaakt voor volgende week in het zkh voor controle echo. Ook kan ik dan als ik dat wil vrijdag gestript worden.Ben er nog niet over uit of ik dat wil....



Inderdaad vanavond volle maan..... wie weet
Alle reacties Link kopieren
En heeft de volle maan vannacht nog ergens iets op gang gebracht?

Hier nog steeds alles rustig
Alle reacties Link kopieren
Nou hier ook niks :-s
Alle reacties Link kopieren
Hier ook geen baby! Bijtje, ik ben ook gestript. Het heeft nog niks opgeleverd, had ik ook niet verwacht. Maar ik vond het niet vervelend, ondanks harde buiken en krampen, maar die had ik toch al haha. Ik heb gelezen dat het bij een tweede zwangerschap meer effect kan hebben dan bij de eerste?!
Alle reacties Link kopieren
Bijtje, dat had ik ook met opvang. Toen hebben we een wat als de opvang niet op tijd is scenario bedacht. En dat was Zeefy meenemen. Niet ideaal, maar ook niet onoverkomelijk. Dat scenario gaf wel rust bij mij.



Nog geen verse babies dus? Spannend hoor!



Hier gaat alles goed. Zeefy moet wel wennen heb ik het idee...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven