Bezorgd om wat verloskundige zei.

01-11-2014 18:49 342 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Tijd geleden, maar toch terug. Hele tijd geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben een jonge meid van 17. Mijn moeder is volledig op de hoogte en weet dus dat ik zwanger ben en zij steunt mij. Ik loop inmiddels bij een verloskundige en ben 15 weken en 1 dag zwanger. Op de echo zag tot nu toe er alles goed uit, het kind was heel bewegelijk en alles zit erop en eraan. Ik kwam bij de verloskundige een hele vragenlijst invullen en heb dus verteld dat ik eerder een abortus heb moeten plegen met 17 weken en mijn verloskundige schrok daarvan, dat het een curettage was terwijl het kind 17 weken was. Mijn verloskundige heeft gelijk contact gemaakt met mijn abortus kliniek en kreeg de persoon aan d lijn die mij ook had behandeld, zij vertelde dat mijn baarmoedermond 13 millimeter geopend moest worden, maar in de wet mag je maar tot 10 millimeter openen en dat was bij mij 3 millimeter teveel met als gevolg dat mijn baarmoedermond door die fout nu verzwakt kan zijn en nu heb ik van alles opgezocht op internet, maar wordt ik steeds ongeruster, ik durf eigenlijk vrijwel niet meer te lopen of te zitten en wil liever plat op bed liggen. Over 2 weken heb ik afspraak en gaat ze kijken of mijn baarmoedermond nog gesloten is, maar als dat niet zo is, ik dus een cerlage krijg, maar zelfs die niet 100% is. Maar dus ging ik beetje zelf op onderzoek uit.



Ik maak me reuzen zorgen want wil gewoon de zwangerschap uitdragen, maar mijn baarmoedermond voelt zacht aan zit wel diep binnen, maar de opening is wel open en dus raak ik gestrest ik heb de afspraak pas over 2 weken, maar heeft iemand ervaring met een zwakke baarmoedermond? weet iemand of ik er nu achter ben gekomen dat mijn baarmoeder zwak is. Het is wel een klein beetje open en de baarmoedermond voelt zacht aan, weet iemand of ik nu toch maar direct mijn verloskundige moet contacten?
Bespreek het met je verloskundige.



Kinderen die kinderen krijgen
Alle reacties Link kopieren
Er is nog niets aan de hand. Was rustig af je bent jong en gezond.



Wilde graag jong moeder worden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Nee geen ervaring.

Hoe kun je nou tot twee keer aan toe ongewild zwanger raken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, contact je verloskundige, want anders blijf je stressen, en dat is nog slechter voor het kind

En verder, niet op internet "gelijksoortige" verhalen zoeken, want ze zijn nooit gelijksoortig, dus die vind je niet.

Ga er van uit dat ze je niet 2 weken laten wachten als ze denken dat dat gevaarlijk voor jou of je kind is, maar voor de zekerheid, gewoon even bellen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:madamepolish schreef op 01 november 2014 @ 18:55:

Nee geen ervaring.

Hoe kun je nou tot twee keer aan toe ongewild zwanger raken?

Dat is een heel verhaal met een pleister die niet goed zat.



Heeft de vader inmiddels wel zin in het kind TO?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat was niet mijn planning en had gewoon anticonceptie gebruikt, maar ik wil het gewoon ook niet weg laten halen en al helemaal niet meer nu ik weet dat abortus kliniek bij mij een fout heeft begaan ik zou gewoon toen een bevalling moeten geven, maar nee hun kozen voor curettage en daar is het dus bij hun fout gegaan. Abortus wil ik nooit meer doen. Dat heeft ook zo zijn andere redenen en mijn moeder was er ook boos over hoe hun dat hebben gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Pleisters zijn geen anticonceptie
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jezus TO, zeventien en voor de tweede keer zwanger?! Verder ontzettend vervelend dat het zo is gegaan maar ik denk dat de verloskundige de enige is die je hierbij kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
Istar_@ Nee de vader wilt dat niet. Maar mijn moeder heeft al gezegd dat hij er niet vanaf komt.
quote:starry-sky schreef op 01 november 2014 @ 19:03:

Istar_@ Nee de vader wilt dat niet. Maar mijn moeder heeft al gezegd dat hij er niet vanaf komt.

Lekker kansloos allemaal.

Succes met je leven meid.



Ga je je opleiding afmaken? En wat doe je dan met je kind als jij op school zit?
Alle reacties Link kopieren
viva-amber@ De evra pleisters zijn wel anticonceptie. Natuurlijk geen gewonde pleister, maar de Evra pleisters daar zit 64 milligram hormonen in die om de 12 uur hormonen afgeven, net zoals de Implanon, maar dan is dit een pleister dat je op je huid plakt. Het is nog niet zeer bekend.
Ik heb even geloepd. Het waren hormoonpleisters o.i.d.

Ik word altijd een beetje moedeloos van dit soort verhalen eerlijk gezegd. Wat heeft de baby hier nou aan straks? Je moeder wil ook dat je het kind laat komen? Was ze zelf ook jong moeder?
Leuk voor die jongen ook. Heeft hij ook nog een hysterische schoonmoeder op z'n dak.
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2014 09:39
Reden: op de man opmerking verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Istar_@ Ik loop onderhand ook al bij een maatschappelijke werkster en ik ga het reuzen zwaar krijgen, maar mijn moeder zou best willen oppassen op het kind dat heeft ze mij gezegd, ze zal me hoe dan ook steunen en waarschijnlijk ook een kleine financiële bijdragen, voorde rest moet ik studiefinanciering aanvragen en zal ik naar een speciaal huis moeten omdat het thuis niet mogelijk is een kind op te voeden en ik dus uit huis moet. Maar mijn moeder zou wel op het kind willen passen als ik naar school moet dat heeft ze mij al verteld.
[...]

Wat mild.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-11-2014 09:01
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd
Ach mss wordt het allemaal wel reuzen leuk.
quote:Istar_ schreef op 01 november 2014 @ 19:08:

[...]



Wat mild.Je kent me toch
Alle reacties Link kopieren
In het algemeen. Nee mijn moeder was 30 toen ze mij kreeg. Ze is natuurlijk wel heel boos op mij, verdrietig, teleurgesteld en vind me oerdom. Dat weet ik nou ook wel. Maar ze heeft mij verteld: Je bent mijn dochter en wat er ook gebeurt ik zal je steunen ook in deze zware periode die je tegemoet gaat komen, maar natuurlijk is ze woest op mij.
quote:StoraHuntur schreef op 01 november 2014 @ 19:09:

[...]



Je kent me toch Daarom! Ben je ziek?
quote:Istar_ schreef op 01 november 2014 @ 19:11:

[...]



Daarom! Ben je ziek?Ik ben helemaal van slag door het nieuwe forum; maar wellicht wordt het wel reuzen beter na een tijdje.
quote:StoraHuntur schreef op 01 november 2014 @ 19:12:

[...]



Ik ben helemaal van slag door het nieuwe forum; maar wellicht wordt het wel reuzen beter na een tijdje.Ach meid, wat erg. Ik weet zeker dat het reuzen beter wordt. Ik zal je steunen!
Alle reacties Link kopieren
Sta je al op de wachtlijst voor dat tienermoederproject? Wachtlijsten zijn lang.
Alle reacties Link kopieren
Frizz@ We hebben inderdaad geïnformeerd naar een tienermoederproject, maar alle tienermoederhuizen zijn zowat allemaal weg bezuinigd en in mijn provincie is een tienermoederhuis, maar die wachtlijst heeft een duur van 3 jaar en dat is echt te lang en moet waarschijnlijk naar een andere instantie, waar ik dus mijn huur ook zelf moet gaan betalen, het wordt financieel echt heel en heel zwaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven