clearblue digital zwangerschapstest met zwanger niet zwanger

17-09-2014 11:54 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
clearblue digital zwangerschapstest met zwanger niet zwanger en kruidvat zwangerschapstest van 9.65 euro met plus of min





hoi ik heb een vraag ik ben 6 dagen overtijd en mijn testen hebben allemaal een licht streepje tweede streepje ze zijn wel net zo dik als het controlestreepje ik heb 4 van de kruidvat gedaan en bij ale 4 komt een licht streepje die dan de plus is en 2van clearblue digital komt in beeld niet zwanger maar als je de patronen eruit halen dan staan er 2 streepjes en alle testen worden wel steeds donkerder maar niet veel

heeft een van jullie hier er ervaring mee mijn eisprong was de 28 en mijn cyclus is 29 dagen mijn nod was 11-09

gr patjas
Kruidvat is gevoeliger.

Als je een streep hebt ben je zwanger. Vals positief testen is uiterst zeldzaam en betekent meestal dat je een enge ziekte hebt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de eindconclusie hier op het forum dat de 2 voor 5 euro testen van het kruidvat het beste zijn / het vroegste positief testen.

Dus dan zou ik die even halen en niet teveel drinken voor je em doet of wachten tot morgenochtend.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Ik zou nog een stuk of 10 testen doen om te checken
Alle reacties Link kopieren
quote:charriejj schreef op 17 september 2014 @ 12:01:

Ik zou nog een stuk of 10 testen doen om te checken wat zij zegt :D
sometimes believing and hoping is all we have
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou je vraag?

Je bent 6 dagen overtijd en hebt meerdere positieve testen en geen enkele negatieve test.

Dan ben je zwanger.



Edit:

Jemig broedkip, lézen!

Excuus, TO ik lees niet goed.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Nee die van clear blue geven 'niet zwanger', Broedkippetje.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
clearblue zijn niet voor niks digitaal. ze zijn niet bedoeld om naar de strepen te kijken want die staan er altijd. ook als je niet zwanger bent.
Maar Janna, we kennen toch wel de voorbeelden van meiden die toch zwanger bleken en dat de test twee dagen later wel 'zwanger' aangaf en eerder nog niet. En toch..



Ik teken voor zwanger
Alle reacties Link kopieren
Ja Cheery, ik schreef ook dat ze het beste de kruidvat 2 voor 5 euro kon halen omdat die het gevoeligste schijnen te zijn.



Dat er 'niet zwanger' op die clearblue staat is denk ik omdat die minder gevoelig zijn. (En er voor die testen dus nog onvoldoende hcg is).



Mijn 2de post was dus alleen een reactie op Broedkippetje die eerst dacht dat er alleen positieve testen waren. Kan je 't nog volgen?
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Alle reacties Link kopieren
Die kruidvat plustest vind ik zo onduidelijk. 2 voor 5 euro is inderdaad de beste en meest gevoelige test.



Maar heel eerlijk als je 6 dagen overtijd bent en de CB Digital geeft niet zwanger aan zou ik er toch maar rekening mee houden dat je binnenkort ongesteld wordt. Misschien is het heel vroeg misgegaan.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
De Kruidvat-test gaf aan dat ik zwanger was en die van Clearblue gaf aan dat ik niet zwanger was. Inmiddels is mijn dochter ruim 2 jaar oud; de Kruidvat-test had het goed.
Alle reacties Link kopieren
Even naar de huisarts gaan en daar laten testen?
quote:blackberry1980 schreef op 17 september 2014 @ 13:28:

Even naar de huisarts gaan en daar laten testen?



Dat moet je dan zelf betalen en dan steken zij een test van de drogist of apotheek in dat potje plas. Niet meer niet minder. Zelf testen is goedkoper.



Een bloedtest gaan ze in dit soort gevallen niet doen. Gelukkig, vanwege de kosten.
quote:Janna- schreef op 17 september 2014 @ 12:23:

Ja Cheery, ik schreef ook dat ze het beste de kruidvat 2 voor 5 euro kon halen omdat die het gevoeligste schijnen te zijn.



Dat er 'niet zwanger' op die clearblue staat is denk ik omdat die minder gevoelig zijn. (En er voor die testen dus nog onvoldoende hcg is). Dat denk ik ook.



Mijn 2de post was dus alleen een reactie op Broedkippetje die eerst dacht dat er alleen positieve testen waren. Kan je 't nog volgen? Ik volg je nog hoor!!
Wat een schitterend mooie volzin in de OP, TO!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen de digitale test gedaan van CB en daar kwam al heel snel 'zwanger' in beeld. Kon dus echt niet missen. In jouw geval zal ik dus erg gaan twijfelen als dat niet in beeld komt...
Alle reacties Link kopieren
Mijn test van cb zei ook niet zwanger die van kruidvat wel en ben gewoon 13 wkn zwanger hoor! Een streep is een streep
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu ook die van 2 voor 5 gedaan maar ook een licht streepje

ik en heb wel last van Misselijkheid en Vaker moeten plassen

ik heb ook Gevoelige borsten

maar ben ik nu zwanger of niet?
Alle reacties Link kopieren
Een streep is een streep dus zwanger gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Zo. Die was lastig te lezen zonder interpunctie zeg
Mijn melkschud brengt alle jongens naar de tuin.
Streep is streep, dus zwanger!!!!
Alle reacties Link kopieren
Streep is streep doe over drie dgn gewoon weer met ochtendurine als goed is is hij dan wat rozer
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Waarom doe je überhaupt nog een digitale test als je al 4(!!) testen hebt gedaan die positief zijn? Je geloofde die eerste 4 niet en die laatste 2 wel ofzo? Als 1 test positief is, zegt dat toch al genoeg?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoeld 2 streepjes toch? Of 1 licht streepje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven