Club van '87 wil zwanger worden

27-07-2016 10:57 1757 berichten
Ben je geboren in 1987 kom dan gezellig hier kletsen over het wel en wee van zwanger worden.



Naam Leeftijd Leeftijd partner Ronde NOD Bijzonderheid Lieksie 29 34 anderhalf jaar bezig 08-01 Nog 3 maanden zelf proberen Vanessakusje1987 3042 10 17-02 Onderzoeken afwachten Bb87 2827 10 23 januari eerste echo Autumn_87 28305 1e kindje Elianora 29336 20-01 PCOS, start met Pregnyl en Clomid Rosalie87 292913 22-01 - Fienestein 28436 -- - Captainkitten 28344 - Roxy87 29281 - - Taktak1987 28353 - Sofie87 2827- - Onregelmatige cyclys Door87 29231 - Annelies87 29302 1e kindje Summer87 28321 -- - Mince 29391 Jongen KleinSterretje17 2932- 10-03 - Ximun 29346 11-03 - Boogschutter_87 28284 - Love_22 --1 - Vervivaen 2931 1 12-12 1e echo
Aangemaakt, welkom! We kunnen wel een tabel maken
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meedoen!

Ronde 8 nod 5-8 1e kindje leeftijd 29/42 op naar de mooie momenten van aankomend 30tiger. Pffff
Ben nog even aan het fitnessen. Als ik thuis ben maak ik wel een tabel. Zet even je gegevens in een post. Welke ronde/NOD/eventuele bijzonderheden
Alle reacties Link kopieren
Hier ook in '87 geboren, ik moet nog 29 worden dus de pijn van 30 voel ik nog niet .



Maar hoopte eigenlijk wel altijd al ergens op m'n 25e een eerste kindje te krijgen. Maar had toen geen relatie, dus nu een mooie tijd!



Mijn gegevens: ronde 5, NOD 8-8, regelmatige cyclus, 26 dagen, eerste kindje, leeftijd 28-27
Wat leuk een topic met vrouwen uit 1987!

Ik kan niet meeschrijven, want ik ben net 13 weken zwanger.



Hopelijk binnenkort alle vrouwen uit 1987 zwanger!
Haha ja grappig he! We kwamen er achter dat er heel veel dames uit 87 op het wachtbankje zaten. Misschien heb je wel zin om mee te babbelen. Maar denk dat het vooral over zwanger worden zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit aan! Ronde 4, NOD 29-7, eerste kindje, 28/30
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
Mag ik ook aansluiten?

Ronde 3, NOD geen idee, erg onregelmatige cyclus (34 tot 90 dagen), eerste kindje, 29/32
Gezellig!!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook mee schrijven.

Mijn vriend heeft 10 maanden geleden een hersteloperatie gehad eerste 3 maanden mag je niet mee tellen zeggen ze dus zitten nu in ronde 8. We zijn beiden 28 voor mij 2de kindje voor mijn vriend de 4de.

Nod 14-08
Alle reacties Link kopieren
Wordt gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Elianora wat lastig dat je cyclus zo onregelmatig is. Hopelijk wordt het beter.



Bb87 ik ben ook nog geen 29 die 30 lijkt nog ver weg....



Inderdaad al een gezellige club!
De essentiële dingen in het leven zie je niet met je ogen, maar enkel met je hart. - De Kleine Prins
Oké, maandstonden zijn doorgebroken. Ik slik teunisbloemolie om hopelijk mijn cyclus te verkorten. Daarnaast eet ik gezonder en probeer ik af te vallen.

Ja, ik vind het echt de hel zo'n lange cyclus, maar wil nog niet meteen onderzoeken laten uitvoeren, eerst proberen af te vallen en kijken of het stabiliseert. Dokter zegt dat ik dat ook beter kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meeschrijven! Beginnen net weer aan ronde 1 na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap vorig jaar en nu groen licht van de internist!

NOD rond 15 augustus!

Ik ben 28 (september 29) en mijn vriend is 28

Leuk!!!!
Alle reacties Link kopieren
Balen Elianora! Hopelijk word je cyclus korter.
Alle reacties Link kopieren
Heftig Zwabber! Ben je erg ziek geweest?
Oh wat erg Zwabber. Dat het herstel er van zo lang duurt. Hoe gaat het nu?
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een leuk initiatief. Ben ineens blij dat ik al bijna 30 ben en zwanger probeer te worden. Kan ik gezellig bij dit clubje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog 'maar' 28 en man 'al' 29 ronde 7, NOD 11/8
Alle reacties Link kopieren
Haha wat zie je dat leuk! Rosalie, blij zijn dat je bij het 87 clubje kan! Het klinkt wel gezellig hier al! Haha. Kom zo wel m'n tijd op de wachtbankje door denk ik .
Haha, leuke actie Lieksie!

Ik ga ook meeschrijven!

Ik ben 28 en mijn vriend is 43. Het is voor ons ronde 5 en ons eerste kindje. Mijn cyclus is redelijk regelmatig en mijn NOD is nu 1 augustus.

Bijzonderheden: beperkte kans op natuurlijke zwangerschap ivm medische geschiedenis!



Benieuwd naar de tabel Lieksie! Sportze!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic. Ik schrijf graag (naast 2 andere topics) mee.



Heftig zeg fienestein. Hopelijk is het jullie toch op natuurlijke manier gegund en blijft de weg naar her ziekenhuis jullie bespaard.



Ik ben 29 en mijn man is 44. Het wordt ons 2e kindje. We hebben een dochter van 1 jaar. We gaan in augustus écht van start. Deze maand kwam helaas niet goed uit met zakenreis man. Een keer seks gehad en dat was 3 dagen voor eisprong. Dus ga nergens vanuit. 9 augustus NOD.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik schrijf ook graag mee!



Ik ben 28 en mijn vriend is 34. Wij gaan voor ons eerste kindje. Ik zit nu op het wachtbankje na de eerste ronde. En ik maak me zelf nu al helemaal gek door van alles te voelen . Mijn NOD is als het goed is op 29 juli. Maar ik had vorige maand ineens een langere cyclus, dus ik weet het niet zeker.



@fienestein: heftig hoor. Hopelijkt lukt het inderdaad op de natuurlijke weg.



@zonnestraal: balen dat je man op zakenreis moest. Gelukkig is 9 augustus al snel en kun je dan echt beginnen. Spannend!
Het wordt hier lekker druk, fijn!



Fiene, wat heftig! Hopelijk lukt het jullie zonder ziekenhuis. Hoe lang mag je proberen van jezelf vooraleer je verdere stappen onderneemt?



Swabber, zo dat is niet niks. Fijn dat je nu groen licht gekregen hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven