Cursus Fertiliteit Rika Lucac

24-02-2017 22:45 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoii allemaal



Ik post hier nooit iets maar lees bijna alles mee.

Ik zit ondertussen al heel lang in het fertiliteitstraject en heb al een jaar of 2 het boek Innesteling in huis waar ik heel veel positieve dingen uit heb gehaald.



Nu geeft Rika cursussen in Amsterdam over voeding en yoga etc.

Ik zou hier wel heen willen, ben benieuwd of er meer zijn en...ik woon in Assen, dacht misschien samen treinen of carpoolen bijvoorbeeld



Groetjes!!
Alle reacties Link kopieren
Word je daar sneller zwanger van?
Wat denk je in godsnaam aan die onzin te hebben?
Alle reacties Link kopieren
Goh...wat een positieve reacties!



Voeding doet nogal veel met je lijf en hormonen, Meer informatie kan nooit kwaad.
Alle reacties Link kopieren
quote:lindaja schreef op 24 februari 2017 @ 23:38:

Goh...wat een positieve reacties!



Voeding doet nogal veel met je lijf en hormonen, Meer informatie kan nooit kwaad.Geldklopperij
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
quote:lindaja schreef op 24 februari 2017 @ 23:38:

Goh...wat een positieve reacties!



Voeding doet nogal veel met je lijf en hormonen, Meer informatie kan nooit kwaad.Ik snap heel goed dat je alles aan wil pakken om zwanger te raken als je kinderwens lang onvervuld blijft. Ik heb een dochter via ICSI. Ik ken je lijdensweg, maar dit is gewoon geldklopperij.
Alle reacties Link kopieren
Gezond, clean eten is heel goed voor je. Maar daar heb je geen dure rare cursus voor nodig.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nogal kwalijk hoe mensen een slagje proberen te slaan uit vrouwen die moeite hebben met zwanger worden.
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
quote:lindaja schreef op 24 februari 2017 @ 23:38:

Goh...wat een positieve reacties!



Voeding doet nogal veel met je lijf en hormonen, Meer informatie kan nooit kwaad.

Maar. Hoezo worden die fastfood (vr)etende, dikke tokkievrouwen (generalisatie) dan vaak wel gewoon zwanger?



Ik vind het oprecht heel jammer voor je dat het niet goed lijkt te lukken, maar je kan je geld dan wel beter besteden, toch?
Alle reacties Link kopieren
Als je heel ernstige tekorten hebt door ondervoeding, waardoor je lichaam te weinig oestrogeen gaat produceren zal je idd niet zwanger meer kunnen worden. Maar voeding is geen magie. Hele volksstammen krijgen kinderen op een menu van een paar handjes rijst en wat wortels en bonen.



Maar misschien kan het volgens een streng lijstje eten je wel het gevoel geven dat je je uiterste best doet, dus als je daar steun uit ervaart en je zekerder voelt moet je het doen. Sterkte!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als ik de reacties zo lees begrijp ik jullie ook wel weer donders goed ???? bedankt voor het heldere licht. Soms moet je dat van anderen horen.

En Retrostar, dat klopt indd. Afgelopen jaar heb ik door haar boek te volgen de focus daarop kunnen leggen waardoor ik een heel positief gevoel kreeg. Erg prettig



Op naar het volgende topidee!
Alle reacties Link kopieren
Bij vruchtbaarheidsproblemen kan onder andere goede voeding gunstig werken. Weet niet of je daarvoor een cursus moet volgen. Suiker is nooit zo best. Tekorten aan onder andere zink, vitamine B12 en gammalinoleenzuur kunnen de vruchtbaarheid negatief beïnvloeden. Ook kan er een tekort aan progesteron spelen. Als het oestrogeen te hoog is ten opzichte van het progesteron wordt dit ook wel oestrogeendominantie genoemd, een veelvoorkomend probleem. Hormonale anticonceptie kan tekorten in je lichaam, alsmede oestrogeendominantie bevorderen en dan is het zaak om het weer wat bij te sturen. Op internet genoeg daarover te vinden.

Ontspannen, zoals met yoga kan sowieso geen kwaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven