Dan ben je opeens zwanger

05-09-2014 04:55 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers



Ik ben sinds dit jaar lid. Ik ben niet zo actief geweest de laatste tijd. Ik ben eigenlijk een achtergrond meeleezer. Nu ben ik toch wel ergens van geschrokken. Ik sta nog steeds te trillen op mijn benen.



Ik ben al vanaf de geboorte van mijn jongste, aan de prikpil. Mijn menstruatie is al 1,5 jaar helemaal weggebleven. Soms had ik wat doorbraak bloedingen maar dat was minimaal.

De laatste tijd voelde ik me raar. Ik werd echt wat dikker en mijn bloeddruk werd erg laag. Ik voelde ook iets in mijn buik zitten, maar ik dacht dat het mijn darmen waren.



Nou niet dus! Ik ben zwanger. Ik snap er werkelijk waar niets van. Al 4 jaar is het goed gegaan en nu ben ik opeens zwanger! Ik heb een uur geleden een test gedaan, ja ik weet het, een belachelijk tijdstip, maar ik ben dus zwanger. Ik heb geen idee hoelang maar als ik de bewegingen in mijn buik zie en voel, denk ik eigenlijk wel een lange tijd. Ik ga straks om 8.00 meteen de VK bellen en wil dezelfde dag nog een echo. En ik ga het over een uurtje natuurlijk tegen mijn man vertellen. Eerst nog even bijkomen. Stel je voor dat ik al over de 20-weken ben...!!



Waarom zet ik dit op het forum? Ik zou zo graag willen weten of iemand hier ervaring mee heeft?
be with someone who is proud to have you...
Ik kan me voorstellen dat je hiervan schrikt. Al met al hoop ik dat je een leuke tijd tegemoet gaat.

Ik ken dit van een vriendinnetje van vroeger. Ze was wat aangekomen, meer niet. Ze was al van zichzelf niet erg slank, dus daardoor viel het ook niet erg op dat haar lichaam veranderde. Ze zei dat ze zelf niets gevoeld had. Het zou kunnen dat zij het niet herkende als kindje in haar buik, omdat het haar eerste kind was.



Toen moest ze ineens een weekend met erge buikklachten naar de SEH. Daar kreeg ze allerlei testjes en onderzoeken. Uiteindelijk wilde de dokter een zwangerschapstest. Ze lachte erom en verklaarde die man gek, maar werkte wel mee. En toen kwam het hoge woord. Ze was zwanger, de baby kwam al aan. Haar buikpijn was nl weeen.



Uiteindelijk is ze erg blij met haar kind. Wat een wolkje van een baby had ze. Echt een schatje.



Succes TO
Dat is schrikken! Knuffel voor je to!
Alle reacties Link kopieren
Wat schrikken TO! Ben benieuwd hoe ver je bent..

Ken twee mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt. Eentje was 7 maanden zwanger en de andere 3 maanden en dat was meteen een tweeling terwijl ze al drie kinderen hadden!
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het goed is gegaan bij de verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Wow! Gefeliciteerd!

Hopelijk is alles goed gegaan bij de vk en heb je prachtige mogen wegdromen bij een mooie echo
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een schok moet dat zijn! Maar wel ontzettend gefeliciteerd! Hopelijk heb je een mooie echo gehad.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Er is een kindje wat heel graag bij jullie gezin wil horen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



We komen net terug van de verloskundige en het ziekenhuis waar ze meteen een structureel echoscopisch onderzoek hebben gedaan. Ik bleek 25,1 dag zwanger te zijn!! Echt te bizar voor woorden. Zover ze kunnen zien is het allemaal goed met de kleine dame! Ja je leest het goed het is een meisje. We zijn erg blij dat het een meisje is want we hebben alle grote dingen dan niet meer, kleding heb ik nog in grote aantallen.



Ik heb een mooie foto meegekregen, jammer genoeg past ze niet meer helemaal op de foto! Maar deze foto ga ik in een roze lijstje doen. Vanmiddag als de meiden thuis zijn gaan we die cadeau geven. Aan ouders, schoonouders, zussen en broers vertellen we het dit weekend want we hadden toevallig een familiebijeenkomst!



Mijn man heeft lekker vrij genomen. Ik denk dat we straks maar meteen naar een babyshop gaan. We hebben ook al een goede kennis (aannemer) opgebeld of hij zo snel mogelijk kan komen helpen om het kamertje gereed te maken.



En dames, ik vind het nog steeds onwerkelijk maar op dit moment is ze super druk bezig in mijn buik en ik voel me eigenlijk wel heel erg gelukkig. Blijkbaar was er (een hele tijd geleden) een heel eigenwijze zaadcel die bij ons gezin wilde horen.





@ shanon; echt raar, ik heb inderdaad al bijna twee trimesters erop zitten. Die zijn in iedergeval goed verlopen ja. En sinds vannacht voel ik ineens alle zwangerschapskwalen haha



@ marilyn: sorry hoor maar mijn prikpil werd gewoon elke 3 maanden door de huisarts gezet. Ik heb me ook aan de gebruiksaanwijzingen gehouden!



@ sisa; ik wil je niet bang maken hoor



@ wittelelie ; nou ik vind dat op zich nog wel aannemelijk klinken, dat wanneer je wat zwaarder ben het moeilijk te voelen en te zien is. Wel erg dat ze er pas bij de geboorte achter is gekomen. Wat heftig!Ik ben super slank en het is mijn derde. Ik vraag me echt af waar ze zit :s
be with someone who is proud to have you...
Alle reacties Link kopieren
Vijfentwintig weken!!! Wauw zeg, gefeliciteerd!! En nog een meisje, wat leuk... dit is toch wel echt een kadootje!!!



Even praktisch; je bent nog slank schrijf je. Mocht je toch nog gaan uitdijen in de buikregio ... heb een hele doos positiekleding beschikbaar, maat m/l



Nou ja zeg, wat een wonder!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd. Ik snap dat je heel erg schrikt, maar ergens is het ook wel echt bijzonder dat dit jullie overkomt. Gaat allemaal goedkomen. Geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhaal... Kon ik maar met je ruilen... Zou graag het beginnetje overslaan ;).



Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
WOW, wat ontzettend bijzonder zeg, al 25 weken!

Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Alle reacties Link kopieren
Wow 25 weken al!

Gefeliciteerd en geniet er van!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat alles goed is met de K3! En wat ben je al ver! Voor nu lekker genieten van jullie zwangerschap! Oh ik las dat je al het babyspul hebt weggedaan, op deze website www.tectake.nl heb ik n combi kinderwagen besteld, hij was ¤150,- en ze hebben verschillende kleuren, misschien heb je er iets aan! Spannend voor jullie andere meiden dan zijn ze straks grote zus!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Wat fijn te horen hoe positief je nu al omgaat met deze mooie verrassing. Geniet van je zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Wauw te gek gefeliciteerd en wat ongelofelijk bijzonder.



Ben helemaal blij van dit mooie bericht
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de update in deze baby soap! Van harte gefeliciteerd met de zwangerschap. Volgens mij komt dit meisje helemaal goed terecht. Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Gefeliciteerd! Drie meiden!! Wat een rijkdom...
Alle reacties Link kopieren
Test je met 24 weken nog positief? Ik dacht dat met een aantal weken het hcg uit je bloed is. Gewoon een vraag hoor.





Van harte gefeliciteerd TO.
Wat leuk! En volgens mij raak je snel genoeg gewend aan het idee. Je hebt eigenlijk ook geen andere keuze

Succes met vertellen vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een rollercoaster voor jullie!

Wel echt heel leuk hoor, topic met een glimlach voor me.



Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Wat geweldig!!!! 25 weken al!!

Gelukkig toch ook nog voldoende tijd om razendsnel alles in orde te maken voor de kleine dame!

Klim lekker op je roze wolk en geniet!
Computer says nooooo
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat een verhaal, erg bijzonder zeg. En al 25 weken! Gefeliciteerd!

Geniet nog van de laatste 4 maanden!
Wauw TO, wat een sneltrein zitten jullie ineens in zeg! Maar gelukkig wel een leuke zo te lezen komt dit baby meisje wat vroeger dan gepland maar is ze meer dan welkom.

Gefeliciteerd hoor.

Ik kom ook uit een gezin met 3 meiden en ben de jongste!



Van andere orde: mijn vriend leest hier ook sinds een tijdje mee op het forum en schrok een beetje van de vele mensen die blijkbaar met AC alsnog zwanger blijken te zijn.

Omdat ik de pil altijd doorslik wordt ik nooit ongesteld en zou ik in theorie zwanger kunnen zijn en misschien al wat lang. Omdat wij geen kinderen willen hebben we nu bij de action een aantal van die testen gehaald en iedere eerste van de maand test ik even voor de zekerheid. Geeft toch wel wat rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven