Dan ben je opeens zwanger

05-09-2014 04:55 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers



Ik ben sinds dit jaar lid. Ik ben niet zo actief geweest de laatste tijd. Ik ben eigenlijk een achtergrond meeleezer. Nu ben ik toch wel ergens van geschrokken. Ik sta nog steeds te trillen op mijn benen.



Ik ben al vanaf de geboorte van mijn jongste, aan de prikpil. Mijn menstruatie is al 1,5 jaar helemaal weggebleven. Soms had ik wat doorbraak bloedingen maar dat was minimaal.

De laatste tijd voelde ik me raar. Ik werd echt wat dikker en mijn bloeddruk werd erg laag. Ik voelde ook iets in mijn buik zitten, maar ik dacht dat het mijn darmen waren.



Nou niet dus! Ik ben zwanger. Ik snap er werkelijk waar niets van. Al 4 jaar is het goed gegaan en nu ben ik opeens zwanger! Ik heb een uur geleden een test gedaan, ja ik weet het, een belachelijk tijdstip, maar ik ben dus zwanger. Ik heb geen idee hoelang maar als ik de bewegingen in mijn buik zie en voel, denk ik eigenlijk wel een lange tijd. Ik ga straks om 8.00 meteen de VK bellen en wil dezelfde dag nog een echo. En ik ga het over een uurtje natuurlijk tegen mijn man vertellen. Eerst nog even bijkomen. Stel je voor dat ik al over de 20-weken ben...!!



Waarom zet ik dit op het forum? Ik zou zo graag willen weten of iemand hier ervaring mee heeft?
be with someone who is proud to have you...
Alle reacties Link kopieren
25 weken al, wat een cadeautje, fijn dat alles er goed uit ziet. Ben benieuwd hoe haar zusjes reageren op het nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Wow wat een verhaal ik geloofde er nooit zo in maar het kan dus echt! Heel veel geluk en gezondheid toe gewenst dat het maar een gezonde meid mag worden, geniet nog van je laatste weken zwangerschap
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met de kleine babymeid op komst. Het nieuws vertellen helpt denk ik ook wel om over de eerste shock heen te komen. Met je studie komt het allemaal vast wel goed TO, misschien niet helemaal zoals gepland. Fijne zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
wooow 25 weken al van harte gefeliciteerd, en ik ben zo blij dat jullie er zo gelukkig mee zijn. Wow deze topic doet me echt goed. Geniet ervan en wat een verrassing zoo dit vergeet je nooit meer.



En echt wat een eigenwijs meisje haha
To, van harte met K3. Gefeliciteerd! 🎈





-> ikbenertrotsop, als jij en je vriend zo expliciet geen kinderwens hebben kan hij beter een condoom, naast je pil, gaan gebruiken ipv dat jullie elke maand gaan testen. Ik vind dit echt een heel rare omgekeerd wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:-> ikbenertrotsop, als jij en je vriend zo expliciet geen kinderwens hebben kan hij beter een condoom, naast je pil, gaan gebruiken ipv dat jullie elke maand gaan testen. Ik vind dit echt een heel rare omgekeerd wereld.



Echt? Ik heb ook geen kinderwens, maar ik ga toch echt niet een condoom extra gebruiken. Mocht er een ongelukje gebeuren, dan ben je er met de manier van Ikbenertrotsop op tijd bij.



Gefeliciteerd, k3_bengeltes!
Alle reacties Link kopieren
Wat gaaf!! Van harte gefeliciteerd! Ik neem aan dat het Meise gezond is?

Veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Benieuwd hoe jullie meiden reageren en de rest van de familie het weekend
Alle reacties Link kopieren
Wat een verassing zeg!

Gefeliciteerd, en wat zullen jullie dochters blij en trots zijn dat ze een klein zusje krijgen.



En dat gezeur over anti-conceptie, wat doet het er in dit geval aan toe.. To en man zijn er dolgelukkig mee.

Jammer dat er sommige iets negatiefs van willen maken.



Geniet van je zwangerschap!!



Ps, over baby shoppen: eind september zijn de mama mazzel dagen bij de Prenatal, dat kan jullie misschien wel heel wat geld besparen.
Alle reacties Link kopieren
Wauw TO, gefeliciteerd wat bijzonder! En wat zal iedereen verrast zijn, helemaal je dochters! Leuk hoor.



Waar woon je? Ik heb net mijn box op Marktplaats gezet (omgeving Utrecht). Voor 20 euro is ie van jou
Alle reacties Link kopieren
Soo das even schrikken, maar gefeliciteerd. En al 25 weken!

Maar.. als je een 'betrouwbaar' anticonceptie hebt gebruikt en je bent toch zwanger, dan zou je toch een soort van schadeclaim kunnen indienen? Heb je daar al over nagedacht? Je je moet nu zoveel kosten maken. Ik moet dan gelijk denken aan de organon staaf van vele jaren terug.
Wauw bizar!

Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Zeker schrikken! Maar gefeliciteerd en wat mooi dat jullie er toch blij mee zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat een prachtig nieuws! Je berichten stralen heel veel liefde uit, erg leuk om te lezen. Succes met de praktische dingen, komt goed!
Alle reacties Link kopieren
Superleuk! Nu lekker genieten!
Alle reacties Link kopieren
Van harte!
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:blijftgewoondametje schreef op 05 september 2014 @ 13:31:

-> ikbenertrotsop, als jij en je vriend zo expliciet geen kinderwens hebben kan hij beter een condoom, naast je pil, gaan gebruiken ipv dat jullie elke maand gaan testen. Ik vind dit echt een heel rare omgekeerd wereld.Of steriliseren.. nog betrouwbaarder.



TO, gefeliciteerd! Wat een rollercoaster!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Wat een leuk topic.



veel succes met de laatste loodjes, nog 15 weken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:hazelnoot schreef op 05 september 2014 @ 12:01:

Test je met 24 weken nog positief? Ik dacht dat met een aantal weken het hcg uit je bloed is. Gewoon een vraag hoor.





Van harte gefeliciteerd TO.Gedurende de hele zwangerschap blijf je HCG in je bloed en urine houden, dus deze kan altijd met een test worden gemeten.
"Het verschil tussen wachten en verwachten leerde je/ van een kat die twee keer van huis liep en maar één keer terugkwam"- Else Kemps
quote:Elmervrouw schreef op 05 september 2014 @ 17:34:

[...]

Of steriliseren.. nog betrouwbaarder.



TO, gefeliciteerd! Wat een rollercoaster!



Even korte reactie. Wij vinden dit samen een hele prettige oplossing. We hebben beide echt een hekel aan condooms en met sterilisatie wordt ik weer ongesteld en dat wil ik echt niet.



TO,

En weten je dochters al dat ze grote zussen gaan worden?
Alle reacties Link kopieren
wat bijzonder! Hoe reageerden je dochters?
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 05 september 2014 @ 17:44:veel succes met de laatste loodjes, nog 15 weken.



Jemig. Nou ja, dit inderdaad: Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes met de laatste loodjes!



Ik ben benieuwd hoe de (op)nieuwe opa's en oma's gaan reageren! (Als jouw moeder lijkt op mijn moeder gaat ze iets gillen in de trant van "ik dàcht nog!!" :P )
Wat bijzonder dit... Gefeliciteerd!
Wat zeiden je dochters? Ik vind dit echt een feel good topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 05 september 2014 @ 18:10:

[...]





Even korte reactie. Wij vinden dit samen een hele prettige oplossing. We hebben beide echt een hekel aan condooms en met sterilisatie wordt ik weer ongesteld en dat wil ik echt niet.



TO,

En weten je dochters al dat ze grote zussen gaan worden?Hij kan er ook voor geholpen worden hoor
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven