De PrikBitches

05-01-2014 14:30 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het topic van de Prikbitches. Één van de langstlopende topics op het vivaforum (inmiddels deel 15).



De Prikbitches zijn een groep meiden en vrouwen die schrijven over hun ervaringen in de medische molen.



Voel je welkom om mee te lezen, mee te schrijven, of je ervaring te delen. Je kunt hier je vragen stellen over de medische molen, er zijn voldoende 'prikbitches' die je een antwoord kunnen geven.



En ben of wordt je 'prikbitch'.. voel je welkom om mee te schrijven!



Laatste tabel-update 25-01-'16

Superstoere prikbitches

* Evw1984 (28 jr): Zoon begin 2011, clomid vanaf november 2011, eerste IUI november 2012, spontaan zwanger maart 2013 mk, 1e IVF miskraam met 6 weken. 1x cryo mislukt. 2e IVF januari 2014

* Dartel86: sinds 2011 bezig, partner verminderd vruchtbaar, aangewezen op ICSI. 1e poging eind 2012. Geen bevruchtingen, 2e poging begin 2013 vroege miskraam. 3e poging miskraam, nu allerlaatste poging

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 6 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH.

* Kidon (38 jr): Moeder van zoontje 5 jaar door 1e keer IUI. Zaad man erg verslechterd daarom nu ICSI. 1e Poging eind okt 2012.

* Emma08 (31 jr): Eerste ICSI poging zwanger van een tweeling, maar eindigde in een vroege miskraam. Tweede poging begin 2014 is mislukt geen bevruchte eicellen. Start derde poging juni 2014

* Rietje (30 jr): aan het proberen sinds 1 jan. 2011. In jan 2013 start met de 1e keer IUI.

* MissOR (32 jr): miskraam okt 2011 na spontane zwangerschap. 1 toegankelijke eileider, laag AMH, lage zaadcounts. 3 IVF pogingen gedaan, veel eitjes, weinig bevruchtingen. Nu pauze om hydrosalpinx met Essure te blokkeren, daarna cryo's met 4 dag 3 embryo's en 1 dag 6 embryo.

* Puck-eefje (42 jr): 13 IUI, 2x ICSI (beide mislukt), 2x mk van IUI. Volgende maand laatste poging ICSI

* Julia177: sinds eind 2009 bezig. Man verminderd vruchtbaar. 6x IUI, 2x. IVF, waarvan de laatste poging na 9 wk geeindigd in missed abortion. In februari (hopelijk) een cryo-terugplaatsing.

* Someone86 (28 jr): januari 2015 eerste ICSI, partner verminderd vruchtbaar na teelbalkanker.

* Druivensap (29 jr): mei 2014 gestopt met de pil, endometriose, zaad man niet fantastisch, door pijn endometriose sinds half juni 2015 terug aan de pil, waarschijnlijk najaar 2015 1e IVF

* theepoes: 2012: start kinderwens. 2013: Zwanger na 3x IUI. Zoon in 2014 geboren. 2015: zwanger na 2x IUI. Miskraam. 2016, opnieuw IUI.

* flipje2 (27 jr): sep 2014 gestopt met de pil, sep 2015 naar huisarts: man ernstig verminderd vruchtbaar, IUI of IVF niet mogelijk. Jan 2016 start ICSI1.

* Femke104 (34 jr): juni 2011 gestopt met de pil. April 2012 mmm, tot nu toe geen oorzaak gevonden. Na 3 IUI behandelingen aangewezen op IVF/ICSI ivm wisselende zaadkwaliteit. Dochter uit 1e ICSI poging. Januari start ICSI 2 voor een broertje/zusje



Zwangere prikbitches

* Ciccietta (35 jr): Aangewezen op ICSI. Eerste poging eind 2011 geslaagd (2 cryo's over). Bevallen van een dochter augustus 2012. Spontaan zwanger van 'n tweede kindje!

* Noe-noe (33 jr): bezig met IUI 7. Partner verminderd vruchtbaar. Miskraam na IUI 6. Zwanger!

* Kuuk (35 jr): door slechte zaadkwaliteit aangewezen op icsi. Na lange zoektocht en een aantal afwijzingen ivm hartziekte na anderhalf jaar groen licht om te beginnen. Start nov. 2012. 4x ICSI, zwanger na tp 11.

* Mirk86 (27 jr): Kinderwens Sinds maart 2013. In oktober eileiders verwijderd, daarom nu IVF. Mei 2014, zwanger van 1e IVF-ICSI

* Dolfijntje: Mei 2006 begonnen, endometriose, 6 x IUI, 1e IVF mislukt, 2e keer ICSI zwanger en bevallen met 22 weken van dochter* Daarna 8 ICSI's met 7 TP gehad. Laag AMH. Zwanger na 1x ecd.

* Pioenrooske: dochter uit 2e ICSI poging; aug 2015 spontaan zwanger van 2de kindje



Prikbitches die bevallen zijn

* Krissie: zoon

* Draaimolen: zoontje

* Marielle: dochter

* Sammy300: adoptiezoon

* Sweety: dmv IUI een dochter

* Yamuna: dmv IUI 2x een dochter

* Nicks: zoon

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger: zoon

* Fre: 1e IVF een zoon en dochter

* Debgirl1984: PCO, een dochter

* Nicky22: dchter

* Rebels: twee dochters

* Maria 52 (Pierel): Zoon, en na 3 maal IUI en hsg spontaan een dochter

* Tornapart: dmv een cryo na IVF een zoon

* Peggysue2: dmv IVF een tweeling, zoon en dochter

* Zitah: IUI, een zoon

* Sophy: na 3 keer ICSI in eigen cyclus een dochter

* Bengal: na start fertiliteitstraject spontaan een dochter.

* Allis: IUI nr.2 een miskraam, daarna een dochter

* Watson: 2 x IUI, daarna via ICSI een dochter

* Lynn80: 8x IUI, daarna IVF een dochter

* Fleur: 3 x IVF/ICSI,geen succes, daarna spontaan zwanger

* Naski: 40 jaar. Laatste ronde IUI zwanger

* Aaatje: 3e IVF in eigen cyclus een dochter

* Mousie: 5 poging ICSI eigen cycluseen zoon, daarna spontaan een tweede kindje

* Carpe Diem: ICSI een dochter, na een cryo-tp een tweede kindje

* Jusa: na 6x IUI en 1x IVF een dochter, IVF 2 eent tweeling, zoon en dochter

* Kaetje: 33 jaar. 8 keer IUI met hormonen. Zoon na ICSI, tweede zoon spontan

* Floortje: Clomid, 4x IUI, spontaan zwanger, meisje

* Blogbabe: na 4e IUI dochter

* Taartje: 1e poging IVF miskraam, tweede IVF zoon

* Abc: 1e ICSI overstimulatie, tweede cryo dochter

* Sherto: 1e ICSI zoon

* Ramiaatje: zwanger door IUI

* Karan: door NL arts naar Gent ivm een TESE operatie, maar die vonden ze daar niet nodig. Zoon na 1e ICSI, tweede cryo-tp

* Giraffje : zwanger van 3e IUI zwanger

* Muisz: na vijf IVF-pogingen met 9 terugplaatsingen een zoon en dochter

* Ciccietta: 1e ICSI dochter

* Maris: 1e IVF kindje

* ks04: 3 IUI pogingen, spontaan zwanger voor start IVF

* Haiti: 1e ICSI zoon, tweede ICSI dochter

* Ginger: na 4x IUI spontaan zwanger

* Ikke_1984: dmv IUI zoon

* Pop77: 4x IUI, 1x IVF, 1e ICSI zoon en dochter

* Dotjemol: 3e ICSI kindje

* Jennecke: 8 x iui 2 x miskraam. 1e IVF een kindje

* EDC1975: 6 x IUI mislukt, 2e IVF een dochter

* Sawasdee: Vriendlief heeft een TESE operatie ondergaan. Dochter uit de 1e ICSI.

* Choco: 6 x IUI, 1x ICSI (0 bevruchtingen). Manlief slecht zaad en bij mij denken ze aan endometriose (nog geen kijkoperatie gehad). Na een secondopinion tweede ICSI en zwanger!

* Linde77: Na 5 mislukte IUI's en IVF een zoon!

* Yezka: Na heel veel behandelingen in december '15 bevallen van een zoon!



En dit zijn de allerstoerste prikbitches: Uitbehandeld, samen verder. Noodgedwongen zijn zij de allerstoerste meisjes:

* Merel29: Gestopt met de pil in april 2004. Na 6 keer iui, 2 keer ivf (waarvan 1 zonder bevruchting), 2 keer icsi en 2 keer een cryo terugplaatsing uitbehandeld. September 2010 een vroege miskraam na de laatste cryo terugplaatsing.

* MagiC: 39 jaar, actief sinds 2008, 5 x IUI, mei 2011 start met IVF. Zwanger na eerste poging, miskraam met 9 weken. IVF 2 geen bevruchtingen. IVF 3 geen resultaat. FSH test; start overgang positief. Augustus 2012 start IVF 4, laatste 'erop of eronder' poging is helaas niet gelukt.

* (Deze rij is veel en veel langer dan alleen Magic en Merel. Een voor de allerstoerste meisjes.)



Mochten er meiden zijn die graag aan de tabel toegevoegd willen worden, stuur dan even een privé bericht naar PrikBitch!



Oude topics: Het begin, deel 2, deel 3, deel 4, deel 6, deel 7, deel 8, deel 9, deel 10, deel 11, deel 12, deel 13, deel 14.
Alle reacties Link kopieren
@patiently

Mijn punctie was erg pijnlijk, 1 van mijn eierstokken was weggedraaid en moesten ze naar voren duwen en masseren. Daarna deed de punctie echt veel pijn. Maar goed de overstimulatie was vooral vocht rond mijn baarmoeder en eierstokken bleven aardig goed. Nu na bijna 2 weken is het vocht bijna helemaal weg

mijn buik was enorm opgezet en hard. Leek wel zwanger (beetje wrang) ik moest absolute bedrust en ruim 3 liter water wegtanken. Om de dag bloed prikken en echo's . Moet nu morgen weer terug dus ben benieuwd. Dat het afneemt stemt me wel raar want als je zwanger bent word t alleen maar erger zeiden ze en het neemt juist af bij mij.



@celpa

Jemig ik kan me voorstellen dat je er kapot van was. Al die moeite en zoals patiently het al omschreef. Het lijkt me werkelijk kut. Goed dat je er nu weer zo instapt! Ik hoop dat je volgende week donderdag een goeie meting hebt en alles goed groeit! Met icsi hoeven de zaadcellen van je man niet erdoor te komen dat word al gedaan de ga er in alle positiviteit vanuit dat er wat moois voor je in het verschiet ligt!
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
quote:daan1982fedo schreef op 15 oktober 2014 @ 09:38:

Hallo graag zou ik mee willen schrijven. Ik lees al langere tijd mee en volg jullie verhalen met veel interesse. Mooi ook om de positieve verhalen hier te lezen! Dat geeft hoop.



Dit is mijn verhaal; ik zit zelf nu op het wachtbankje van mijn eerste icsi terugplaatsing. 6 oktober heb ik een punctie gehad van 13 eicellen , 12 waren rijp, 8 bevrucht, 1 teruggeplaatst en 7 ingevroren. Volgens de arts een goede score. 8 oktober kreeg ik een 4cellige teruggeplaatst en mag nu wachten tot de 23e om te testen. Ondertussen ook nog last van overstimulatie gekregen maar dat gaat nu weer de goede kant op. En man wat duurt dat lang en wat een heen en weer geslinger van emoties.



Hiervoor 2 keer een iui behandeling gehad maar met weinig kans op succes omdat mijn man gemiddeld 100.000 zaadcellen had. We zijn ondertussen ruim 4 jaar bezig en hoop op succes deze ronde maar weet ook dat t niet zo simpel ligt.



Weet jij waarom er een 4cellige is teruggeplaatst? Als je cryo's hebt, waren ze er wel 8celligen op dag 3?



Bij mij werd alles steeds weggegooid, omdat het nooit voldoende werd om in te vriezen. Vandaar mijn vraag. Want ik zou het apart vinden als ze op dag 3 bij de TP keus hebben uit 8- en 4celligen, ze een 4cellige terugplaatsen.



Ik duim voor je de komende wachtdagen!
Julia als ik Daan haar verhaal goed lees heeft zij op 4 cellige op dag 2 tp. De cryo's zijn van een dag later. Ik weet dat een aantal zkh al op dag 2 tp.

Elk zkh is ook anders in wat ze invriezen. Sommige doen alles en sommige alleen de gene waar echt niets mis mee is en weer andere doe slechter embryo's samen in een riet.



Daan ik heb deze keer ook overstimulatie gehad en er een beetje last van gehad, maar zeker niet langzaam meer. Ik ben toch echt zwanger. Bij ons eerst echo zag overige wel eerst mijn eierstokken die nog behoorlijk vergroot waren en mijn baarmoeder werd naar achter gedrukt hierdoor. Je hoeft dus echt niet meer last te krijgen.



Celpa ik hoop dat isci werkt voor jullie
Alle reacties Link kopieren
O ja, ik had over de dag 2 heen gelezen. Ga helemaal van de standaard bij ons ziekenhuis uit. En dat ziekenhuis is inderdaad heel streng qua selectie voor invriezen.



Ik was even nieuwsgierig. Maar hoop vooral dat je voorlopig de cryo's niet nodig bent.
Alle reacties Link kopieren
@juliaaana @leoni

Het was idd een terugplaatsing op dag 2. Op het scherm zag ik dat de 4 cellige al verder gedeeld was. Dus dat was wel grappig. De anderen moesten verder delen en alleen als ze perfect waren werden ze ingevroren zeiden ze. Dus we moesten rekening houden met 1 a 2 of niets. Dus mijn verbazing was groot toen ze alle 7 waren ingevroren. Zit bij het umcg trouwens.



@juliaaana

Nieuwsgierig zijn is niks mis mee en ik hoop ook dat ik ze niet nodig heb. Nog 6 dagen wachten. Wel rot hoor want normaal tel je 14 dagen na eisprong nu 15 dagen na terugplaatsing. Dus duurt extra lang haha en heb weinig geduld.



@leonie

Dank voor je geruststellende woorden! Maak me veel te druk ook denk ik.
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
Daan1982fedo jemig 3 liter water?! Pfff ik heb al moeite om 1.5 liter water te drinken per dag haha. Wel fijn toch dat het nu een beetje afneemt. En zoals ik hier lees zegt het eigenlijk niks over of je wel of niet zwanger bent. Succes vandaag!
Live each day as if it were your last
Alle reacties Link kopieren
Dag dames..



Pff wat kan wachten lang duren zeg!!

Zaterdag pregnyl gespoten, maandag iui gehad de eerste..

Nu maar afwachten.. Iemand nare bijwerkingen van de pregnyl gehad?? Ik heb super erge rugpijn maar weet niet of het door de pregnyl komt...



Xx
Leef vandag
Alle reacties Link kopieren
Leoni zegt klopt.

Mijn eierstokken zijn ook groot en ben nu 4 weken zwanger ook via Icsi.
Alle reacties Link kopieren
Wauw Brigitte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
@disneyfreak ik word altijd misselijk als een malle van de pregnyl.



@patiently ja 3 liter was/is een uitdaging maar voor een goed doel want gaat echt goede kant op er zat nog maar heel weinig vocht.



@brigitte074 gefeliciteerd! Goed om te horen



@hier nog tot donderdag wachten (aaargh) wil wel eerder testen maar bedwing me echt want heeft volgens mij geen zin.

Wat wel grappig/weird is dat mijn kat (die zooooooowwwww geen schoot kat is) elke ochtend en avond op mij komt knorren en knuffelen en dan in slaap valt op mijn buik of schoot. En normaal wil hij daar niks van weten. Wie weet, misschien weet hij meer dan mij lol. Maar goed geduld en geduld is de komende dagen mijn motto maar.
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
@daan1982fedo ik hoop dat je test positief is! Ik moet nog iets langer dan een week wachten.. Heb veel last van mn buik, opgezet en ook rugpijn en een klein beetje pijnlijke borsten maarja dat zal wel van de pregnyl zijn!!
Leef vandag
Alle reacties Link kopieren
Cc dank je wel en misschien zelf een tweeling.

Hcg is heel erg hoog 800. Na de echo weten we meer.
Alle reacties Link kopieren
Het was even zoeken, maar ik denk dat ik nu in het goede topic zit Hoi allemaal



Manlief en ik (31) zijn nu net iets meer dan twee jaar bezig, waarvan het afgelopen jaar met hulp. 8 IUI's, waarvan 2 met Clomid & Pregnyl.



Het afgelopen jaar is een behoorlijke achtbaan geweest, waarin we zelfs van gynaecoloog zijn geswitcht...



M'n cyclus is niet extreem raar. Maar m'n eitjes komen van nature langzaam op gang. Wanneer er dan eentje 14mm bereikte, deed gyn #1 een losse berekening gebaseerd op een groei van 2mm per dag. En dan moest ik maar op de door hem uitgekozen dag om een IUI komen. Medicatie was volgens hem onzin.



Toen ik om een HSG vroeg, maar aangaf bang te zijn voor een allergische reactie op de contrastvloeistof (ik heb erg veel last van voedselallergieën), barstte gyn #1 in lachen uit en zei dat één van de andere gyns dat dan maar moest doen, 't was niet zijn pakkie-an.



De gyn die de HSG deed bleek compleet het tegenovergestelde van onze gyn te zijn. Rustig, respectvol, grondig. We wisten niet wat we meemaakten! De HSG ging overigens prima, alles stroomde moeiteloos door.



Daarna zijn we dus direct geswitcht. Wat voelde ik me stom dat we zo lang braaf bij gyn #1 zijn gebleven Ik heb het daar nu nog vreselijk moeilijk mee en voel me schuldig. Al die verkwiste tijd...



Toen bleek dus dat mijn eitjes het meestal niet eens verder dan 14mm à 16mm redden. Ik moest dus uiteindelijk toch Clomid + Pregnyl.



Helaas is IUI #8 gisteravond mislukt, 7 dagen na de behandeling. En ik voel me zo intens verdrietig Want ik had deze ronde dankzij de Clomid een prachtige follikel & baarmoederslijmvlies Maar een veel te korte luteale fase dus. Iets dat me al vaker is opgevallen, want ik heb mazzel als er 10 dagen tussen ovulatie en menstruatie zit. Meestal komt er na 7 dagen al bruin bloed uit. Iets wat ik dus zeker aan moet kaarten bij de gyn binnenkort.



Klinkt dit laatste bekend bij jullie? Zijn er meiden in de groep die misschien extra progesteron krijgen hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
@disneyfreak erg he dat je niet weet of het komt van de pregnyl of dat je symptomen hebt.



@brigitte074 een tweeling misschien? Wat spannend!



@maybelove wat een nare ervaring zeg. Goed dat je naar andere gynaecoloog bent gegaan. Vind het ook echt tot voor je dat deze poging niet gelukt is.



@hier zit nu op dag 11 na terugplaatsing en had vanmiddag hele lichtbruine afscheiding en een speldenprik rood. Ben bang dat t over is en voel me best down nu... nu maar wachten of het doorzet. Maar durf niet meer te hopen.
per aspera ad astra
Even een reactie van een meelezer:



"Over 1/3 van alle zwangere vrouwen bemerkt een bloeding die een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Een innestelingsbloeding vindt plaats rond de 10e dag (dag 6-12) na de ovulatie. Op het moment van innesteling is de zogenaamde blastocyst nog heel erg klein.



Kenmerkend voor een innestelingsbloeding is een bloeding ongeveer een week voor de verwachte menstruatie, en wordt spotting genoemd. Let wel, de meeste vrouwen merken hier dus niets van.



Een innestelingsbloeding duurt in de regel korter dan een menstruele bloeding, namelijk ongeveer één tot drie dagen, en maximaal 5 dagen.



De hoeveelheid bloed bij een innestelingsbloeding is aanzienlijk geringer dan het bloedverlies bij een menstruele bloeding.



Het bloed van de innestelingsbloeding is meestal geen rood bloed, maar bruin en soms zelfs zwart bloed, gezien de afstand die het bloed aflegt van de baarmoeder naar de vagina, en de veroudering en stolling van het bloed onderweg, maar is soms ook roze door de verdunning met de vaginale afscheiding. Een innestelingsbloeding bevat meestal ook geen bloedstolsels."
Heel veel sterkte aan alle stoere vrouwen hier. Het lijkt me een loodzwaar proces. Ik hoop enorm dat het jullie allemaal snel een bloedmooi kindje mogen verwachten!!
Alle reacties Link kopieren
Daan kan inderdaad innesteling bloed zijn.

Nog 3 ? Dagen geduld.
Alle reacties Link kopieren
@frambloosje @brigitte074

Thanx... ik weet t gewoon even niet meer. Zag er hetzelfde uit als wanneer ik bijna ongesteld word en voel me al 1.5 week alsof ik ongesteld word (kramp etc). Bij de iui 's wist ik dat het bijna geen kans had en hoopte ik bijna nergens op. Maar nu was alles zo goed de embryo's waren top, baarmoederslijmvlies was goed etc. En nu hoop ik veel meer en merk dat het me zwaarder valt. Ach ben sowieso emotioneel als een malle en enorm moe.



Donderdag testen dus nog even volhouden (mag pas op dag 15 na terugplaatsing van ziekenhuis)



@iedereen hoe is t met jullie



@patiently Hoe gaat het nu met jou jou je het nog vol tot het testen?
per aspera ad astra
brigitte hier ook gefeliciteerd!! Dit keer schelen we net iets meer dan vorige zwangerschap. Al is de kans wel dat onze kindjes dit bij elkaar geboren gaan worden.

Als ik me niet vergis had je vorige keer toch ook zo'n hoge HCG? Ben benieuwd.

Heb je hierna nog cryo's over of niet.



maybelove succes in de mmm. Ik hoop voor je dat het een succes wordt.



Daan ik had bij de eerst van af de 2 na de tp menstruatie krampen. Ik was er van overtuigt dat ik niet zwanger was, nu was ik dat al op het moment van de tp(omdat de kwaliteit slecht was, zo je nu niet meer zeggen). Ik heb bijna 2 weken elke keer gedacht nu komt het en wat bleek geen menstruatie bloed te zijn, maar afscheiding van de bollen en later van mijzelf.

Als ik het zo lees zie ik het postief in.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum, maar het is te veel informatie om binnen korte tijd terug te lezen

Wel super fijn om zo veel ervaringen te lezen!



Wij (Ik+man) zijn nu bijna 1,5 jaar bezig en hebben de eerste onderzoeken gehad. Bij mij is alles goed, maar uit de sperma onderzoeken is twee keer gebleken dat het te stroperig is (te hoge viscositeit) en dat het daardoor niet te beoordelen is. We zijn nu doorverwezen naar een ander ziekenhuis waar ze hopelijk wel kunnen beoordelen. De arts gaf aan dat de kans heel groot is dat we verder de medische molen in moeten, maar verder kon ze er niks over vertellen. We weten dus ook nog niet of hij uberhaupt vruchtbaar is. Ook op internet kan ik er niks over vinden.

Is er iemand die hetzelfde gehad heeft of hier meer over weet?
Hier ook een vriend die dat soms heeft. Nu heeft hij ook slecht zaad dus werd het bij ons iui. Die twee dingen howcen niets net elkaar te maken hebben. Wel weet ik dat als de viscositeit te hoog is het moeilijker is om het zaad bij eitje te krijgen

Bij ons moest hij bij de iui in een potje met medium produceren. Hierdoor was het zaad makkelijker op te werken. Toen wij als nog door moest naar IVF hoeft dit niet, want daar was de manier van opwerken anders.



Ik hoop dat je hier wat aan heb. Anders even zeggen wat je precies wil weten.
Alle reacties Link kopieren
He Daan, ja het wachten wordt er niet makkelijker op en nou kreeg ik sinds zaterdag ook enorme buikpijn, kortademig en niet goed recht op kunnen lopen. Gister weer naar het ziekenhuis geweest en heb dus ook overstimulatie en nu maar thuis op de bank. Maakt de dagen wel nog langer hoor, zaterdag lijkt nog een eeuwigheid weg haha. Voor jou nog een paar nachtjes! Spannend zeg, wat die bloeding betreft, zolang je nog geen hevig bloedverlies hebt is er niks aan de hand toch? En zou het misschien inderdaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. Succes nog even de komende wachtdagen!
Live each day as if it were your last
Alle reacties Link kopieren
@leoni fijn om te lezen dat het bij jou gelukt is ondanks alles!



@leemo helaas daar geen ervaring mee. Mijn man heeft wel slecht zaad want zijn gewoon te weinig gezonde zaadcellen.



@patiently wat balen! Gaat het nu een beetje met je? Echt rust houden hoor dan gat het het snelste weg en goed water drinken. jij mag vrijdag testen toch? Hoop dat de overstimulatie vanwege een positieve reden is...



@hier broekloeren voor gevorderden is het geworden. Gisteren hele dag niets en toen gisterenavond ineens redelijk wat bruin verlies en hele nacht kramp en rugpijn. Het is niet rood maar vraag me af of het wel kan dat je op dag 12 na terugplaatsing nog innestelingsbloeding rotzooi hebt. Nu dag 13 dus donderdag komt dichterbij. Durf echt niet eerder te testen.
per aspera ad astra
Alle reacties Link kopieren
@ Leoni, thanks! Dat geeft in ieder geval weer een beetje hoop, dat daar wel wat aan te doen is. Nu alleen even afwachten hoe het er met de rest van het zaad voor staat.
Alle reacties Link kopieren
Daan hoe gaat.

Ik vind wachtweken echt zo erg.

Het moet maar donderdag worden.

Zelf deed ik altijd via test van kruitvat twee voor 5 euro een test. Toen ik van elke zwangerschap positief getest.



Leoni dat deze zit iets verder zal ongeveer 7 juni komen.



Er is een eicel ingevroren. Maar 3 is echt genoeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven