[deel 2] Zwanger vanaf maart/april 2017

20-03-2017 08:23 1009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, hier deel 2 van ons topic, met tabel bovenaan!

Deelneemster Leeftijd Kindje Ronde NOD Bijzonderheden
Winter123 31 2 1 :cheer2: dochtertje geboren half nov
Jarja 23 1 3 :cheer: 8 feb uitgerekend
Ribbertfrog 35 1 1 :cheer2: zoontje geboren eind dec.
Wenspleeg 29 1 13 :cheer: -
Duikmuis87 30 1 1 :cheer2: januari zoontje geboren
Pipodeclown30 31 1 5 :cheer: 1 mei uitgerekend
Daliah 30 2 9 25-11 heeft zoontje
Bessie2017 29 1 1 :cheer2: half oktober zoontje geboren
Pandatjeh 25 1 12 27-12 -
Puck2017 28 1 3 :cheer: 9 maart uitgerekend! 28-9 echo geslacht, 18-10 20wk echo
Kaatjevlaatje85 32 2 7 27-10 :redrose: mk 5 weken
River86 32 2 5 28-8 heeft zoontje
Petita 33 2 3 :cheer: heeft dochter
Chezloeloe, heb je maar even uit de tabel gehaald. Veel succes en plezier in Toronto!
anoniem_335219 wijzigde dit bericht op 03-03-2018 19:05
70.12% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Brr Puck, ik zou willen dat ik je kon zeggen hoe het zit, maar voor nu moet je echt even door deze rotdagen heen he :( heb je nog buikpijn?
Alle reacties Link kopieren
Puck, wat ontzettend naar en dan ook nog de hele week moeten wachten op duidelijkheid. Het klinkt in ieder geval niet heel erg goed als ik je zo hoor maar wie weet verrast je lichaam je wel. Lastig dat je dan zo moet afwachten, virtuele knuffel iig
Alle reacties Link kopieren
Het worden idd lange dagen en in het slechte geval lange weken. Ik heb geen gekleurde afscheiding meer, wel nog enkele zwangerschapssymptomen; lichte misselijkheid, pijnlijke borsten en de bekende spanning op mn baarmoeder, maar wel allemaal geloof ik iets minder dan anderhalve week geleden. Het kan alle kanten op dat besef ik me maar ik vind dit, in combinatie met de echo gister weinig hoopvol. De grond is echt voor nu even onder mn voeten weg gezakt en ik zie enorm op tegen de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat schrikken Puck!
Heey meiden!



Ik zat in het begin ook in deze topic en ben er toen uit gegaan omdat we twijfelde over het juiste startmoment.

Heel spontaan hebben we de knoop door gehakt om er gewoon voor te gaan.

Vandaag is mn nod dag en tot nu toe nog niks.

Gister en vandaag zo'n paars witte predictor test van kruidvat gedaan en ik kreef 2x een heel vage streep. Mn man moest echt even 2x kijken toen hij hem zag haha.

Dus net een cb gehaald en die gaf negatief aan.

Meer meiden hier ervaring mee?

Kan die heel vage streep ook gewoon een indroog streep zijn?
Hai river,



Predictor zijn echt zulke bijzondere testen... ik heb ooit vals positief getest.

Ik lees ook dat kraanwater positief kan testen bij predictor.



Ik hoop natuurlijk dat dit niet zo is hè en dat het nog te vroeg is voor de cb test. Ik vrees dat je alleen maar kunt afwachten.



Liefs
Het is denk ik inderdaad een kwestie van afwachten. Ik lees te veel rare verhalen over de predictors dus ik ga maar nergens van uit.



Ik heb even terug gelezen en wat schrikken Puck!

Ook voor Winter was het flink schrikken; jeetje!
Alle reacties Link kopieren
River, welkom terug. Wat leuk dat jullie er spontaan voor zijn gegaan alsnog. Wat mag er in de tabel? Wel gek van die uitslagen, nog symptomen? Hcg verdubbelt geloof ik bijna dagelijks in het begin dus dan zou cb test het ook wel snel moeten oppakken lijkt me, vreemd hoor!



Daliah, Kaatje, Ribbert, hoe gaat het bij jullie? Allemaal rondom NOD nu toch?



Hier nog zeker een week wachten, wel enorm last van mijn borsten, verder niks. En geen idee in hoeverre dat normaal is voor mij zonder spiraal. Met spiraal had ik het ook wel eens, weet alleen niet meer of dat ook zo heftig was. Verder vrij relaxt onder gelukkig, afwachten.



Puck, hoe gaat het met je nu? Kun je t een beetje volhouden tot je meer zekerheid hebt zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
Hier echt behoorlijk ruk. Al mijn hoop is vervlogen. Gister kreeg ik wat krampen en werd de afscheiding donkerder. Dat is nu weer weg maar ik besef me maar al te goed dat het mis is. Ik voel het aan alles. Ik voel me ook niet meer echt zwanger. Ik zie er enom tegenop dat het eruit komt en ik dan leeg zal zijn. Ik wil het zo graag in mn buik houden. Ik ga vanmiddag toch voor weer een echo (vriendin van mij is vk en die doet de echo). Hopelijk word ik dan uit de onzekerheid gehaald en kan ik me definitief instellen op een miskraam. Ik hoop zo dat het snel en vanzelf op gang komt. Wat shit dit. Dit had niet zo moeten gaan. Ik zie ook erg op tegen de onzekerheid van wanneer zal ik dan weer zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
O Puck ik ga echt ontzettend hard voor je duimen dat het wel goed is!



Rover, welkom terug! Vanmorgen opnieuw getest? Of paar dagen wachten?



Weet niet meer wie het vroeg, maar dacht zelf 4 dec als uitgerekende datum. 8 mei termijnecho dus dan weet ik meer.
Alle reacties Link kopieren
Puck; wat fijn dat je een vriendin hebt die een echo kan uitvoeren kan me voorstellen dat zaterdag nog heel verweg lijkt. ik hoop die echo meteen duidelijkheid geeft.



River, ik hoop voor je dat je snel een positieve test hebt! een echte dan en niet zon early.



bessie; spannend 8 mei ben je dan ook 12 weken en uit de gevaren zonde of is dat niet hoe een termijn echo werkt? ( sorry dit weet ik eigenlijk gewoon niet) is het bloede al minder geworden?



dalaih volgens de tabel is jou nod geweest? ben je overtijd? heb ik ergens over heen gelezen?



Ik zit hier nu net als pipo op het wachtbankje. heb wel sinds ik dat gevoel heb gehad elke keer als ik naar me werk toe rij ik 3 keer hardop zeg ik ben zwanger en op de terug weg opnieuw. dit zorgt ervoor dat ik er natuurlijk veel mee bezig ben maar ik heb er vertrouwen in. en zo niet kan ik weer ophouden met tegen mezelf praten in de auto
Alle reacties Link kopieren
Leeg vruchtzakje en dooierzakje. Zaterdag nog wel de echo in de praktijk waar ik zelf zit voor de zekerheid en om vervolg beleid uit te stippelen als dat nodig is. Ik hoop vooral dat het snel op gang komt en we verder kunnen. Ben er nu wel redelijk rustig onder al is het nog steeds heel verdrietig. Het zwangere gevoel is ook weg de laatste dagen. Ik hoop dat het opnieuw zwanger worden niet super lang zal duren.
Alle reacties Link kopieren
Puck, wat jammer..Idd hopen dat het dan op gang komt.
Alle reacties Link kopieren
puck ik wil je heel veel sterkte wensen en ik kan me niet voorstellen hoe zwaar het is om zoiets te moeten horen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor je dat t snel op gang komt, puck. Heel veel sterkte de komende periode.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden. Heb wel elke keer wat krampen dus dat is een "goed" teken zover daarvan sprake is in deze situatie???? Ik wilde dit zo graag die zwangerschap.
Oh lieve puck heel veel sterkte had zo gehoopt dat het goed zat.

Hopelijk snel weer zwanger!



Ik zit een beetje in de wachtfase nog. Ik zit op dag 30 van mijn cyclus. Ik heb al een paar maanden op 28 gezeten maar ook op 34 dagen. Dus ik wacht het maar rustig af. Maar mijn ongeduldige kant die schreeuwt: doe die test!!!!!!!!!!!!

Symptomen heb ik niet, vorige zwangerschap ook niet gehad in het begin dus daar kan ik niet van op aan.

En de rest?



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel.



@pipodeclown Zodra de miskraam voorbij is mag mijn status worden aangepast in de tabel. Voor nu nog niet. Pas als ik niet meer zwanger ben. Ik hou jullie op de hoogte.
Alle reacties Link kopieren
Aaaawwww sterkte Puck. Ik vind dit vreselijk voor je.



Zelf heb ik nu ontzettend de pest in. Ik ben vandaag niet ongesteld geworden. Maar ik voel ook niks. Geen gevoelige borsten, geen gevoel in mijn baarmoeder, geen misselijkheid... helemaal niks. Ik heb dus het idee dat mijn lichaam een spelletje met me speelt omdat ik graag zwanger wil zijn en ontzettend veel websites heb bezocht met de zogenaamde symptomen.

Elke keer alsik wat voel, denk ik: oh toch ongesteld... maar niks hoor! Ik snap er geen moer van. Als ik morgen middag nog niet ongesteld ben, ga ik een test halen voor zaterdag ochtend. Of is dat te vroeg en moet ik toch nog even wachten?

Dat stomme gepieker ook...
Ritnitnitnitnit
Balen Puck!!! :(



Kaatje dan zitten wij zo'n beetje in dezelfde wachtdagen.

Wat knap dat je nog geen test hebt gedaan!

Ik zit op dag 29 en heb vandaag zo'n 2 voor 5 kv test gekocht, dus ben benieuwd morgen.

ik heb verder geen symptomen, maar die kwamen bij mijn vorige zwangerschap ook pas vanaf 6 weken.



Vanaf welk moment tellen jullie eigenlijk?

Ik tel vanaf de dag dat mijn menstruatie echt doorbreekt, en niet die een a twee dagen dat het begint te rommelen met wat donkere afscheiding. Meestal begint het bij mij te rommelen op dag 26/27 en breekt het door op dag 28. Ik ben heel benieuwd vanaf welke dag jullie je cyclus tellen
@ ribbert welke cyclus dag zit je? Ben je regelmatig ?



@river officieel tel je vanaf de eerste druppel bloed.. dus das die 2dsgen voor het bij jou begint. Eerste dag heb ik bijna niets dag erna breekt de hel los Hahah



Ik denk nu aldoor: als ik zwanger ben dan kan ik nog wel een paar dagen wachten met testen. Zo niet word ik ongesteld. Scheelt me kosten van de testen. Maar ja.... ik heb een test in huis en ja... ik wil het ook best weten.. alleen als je test en hij is negatief en je wordt niet ongesteld dan begin je overal aan te twijfelen: heb ik te vroeg getest? Deugt de test wel? Is mijn cyclus helemaal door de war? Die extra onzekerheid hoef ik niet zo nodig maar ja... de eeuwige testdrAng die blijft..
Puck wat verschrikkelijk voor jullie. Heel veel sterkte



Meiden spannend zeg, hopelijk gauw goed nieuws.



Wat dubbel zo dit forum, aan de ene kant verdriet, andere kant hoop en blijdschap.



Ik ben op cyclus dag 13, maar ik heb zo'n vermoeden dat mijn ovulatie nog wel een paar dagen op zich laat wachten, CB heeft in iedergeval nog geen smiley getoond. We zijn een beetje voor huizen aan het kijken dus dat biedt lekkere afleiding ))
Alle reacties Link kopieren
@kaatje Ik testte al voor mn NOD wat nutteloos bleek en 1 of 2 dagen er na was het positief. Knap dat je zo geduldig bent.



@Ribert Ik dacht ook dat ik ongesteld werd toen omdat ik wat menstruatie klachten had maar bleken zwangerschapssymptomen. Heb je een regelmatige cyclus en had je je menstruatie al moeten hebben?



@River Ik tel ook vanaf dag dat het helderrood bloed is.



Vriend is nu niet thuis en ik word weer even overvallen door verdriet en leegte. Bluh
Alle reacties Link kopieren
Ik ben regelmatig en heb een cyclus van 25 dagen. Ik zou het vandaag (om half 3) geworden moeten zijn.

Ik wacht het nog maar even af. Ik voel wel, als ik op mijn buik lig, soort spierpijn. Hier heb ik al 4 nachten 'last' van. Volgens mij maak ik mezelf alleen maar gek met mijn gepieker.
Ritnitnitnitnit
Alle reacties Link kopieren
Enne.. wat is een cb-test? #n00bvraag
Ritnitnitnitnit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven