[deel 2] Zwanger vanaf maart/april 2017

20-03-2017 08:23 1009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, hier deel 2 van ons topic, met tabel bovenaan!

Deelneemster Leeftijd Kindje Ronde NOD Bijzonderheden
Winter123 31 2 1 :cheer2: dochtertje geboren half nov
Jarja 23 1 3 :cheer: 8 feb uitgerekend
Ribbertfrog 35 1 1 :cheer2: zoontje geboren eind dec.
Wenspleeg 29 1 13 :cheer: -
Duikmuis87 30 1 1 :cheer2: januari zoontje geboren
Pipodeclown30 31 1 5 :cheer: 1 mei uitgerekend
Daliah 30 2 9 25-11 heeft zoontje
Bessie2017 29 1 1 :cheer2: half oktober zoontje geboren
Pandatjeh 25 1 12 27-12 -
Puck2017 28 1 3 :cheer: 9 maart uitgerekend! 28-9 echo geslacht, 18-10 20wk echo
Kaatjevlaatje85 32 2 7 27-10 :redrose: mk 5 weken
River86 32 2 5 28-8 heeft zoontje
Petita 33 2 3 :cheer: heeft dochter
Chezloeloe, heb je maar even uit de tabel gehaald. Veel succes en plezier in Toronto!
anoniem_335219 wijzigde dit bericht op 03-03-2018 19:05
70.12% gewijzigd
Oh shit zeg winter wat zul jij je rot geschrokken zijn! Fijn dat er zulke dingen als een echo apparaat zijn die je redelijk snel gerust kunnen stellen.

Hopelijk gebeurd het niet meer



Ja ik ben op zijn vroegst volgend weekend san de beurt jarja. Ik probeer het een beetje te vergeten. Maar dat lukt echt zo niet. Dus heb me er maar bij neergelegd dat ik er continue aan denk.

Fijn weekend allemaal!



Liefs
Winter jemig wat zul je geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed en houdt de bloeding snel op!! Met ruim 10 weken ben je ook bijna uit de grootste gevarenzone... Hopelijk geeft dat nog wat extra rust.



Wij hebben een heerlijk weekend in Dublin, gezien de alcohol hier echt plezier nummer 1 is hier ben ik best blij niet zwanger te zijn!



Wenspleeg balen zeg. Vol goede moed op naar de volgende ronde!
Alle reacties Link kopieren
Winter wat schrikken, maar wat fijn dat alles goed is!



Wenspleeg en Bessie, hebben jullie al een voorlopige datum (zelf) uitgerekend? (voor de tabel).



Duikmuis, jullie ook (bijna) van start?



Hier weer rustig hoor, voel zo nu en dan wat denk ik maar dat heb ik wel vaker gehad in de tweede helft van mijn cyclus. Verwacht dat mijn NOD ook iets eerder ligt dan 8 mei, maar ik hou het toch maar even daarop voor de zekerheid. Denk dat mijn NOD eigenlijk het weekend ervoor ligt gezien dat ik nu vrij zeker weet dat ik mijn eisprong heb gehad; heb nu namelijk gevoeligere borsten die toch aanhouden en dat heb ik wel vaker in de tweede helft van de cyclus, houdt dat aan tot menstruatie. Rustig aan afwachten dus.



Panda, wat lekker, aan de whiskey gezeten? ;)
Alle reacties Link kopieren
Winter hoop dat het bloeden al wat minder is geworden!



even heel iets ander ik zit zojuist rustig op de bank te knuffelen met de kat en krijg ineens het gevoel dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn geweest, me vriend is aan het werk heb het net even laten indalen en weet nog steeds niet wat ik er mee moet.



Ik geloof altijd best veel in voortekenen toen ik het verhaal van panda hoorde van dat kind dacht ik ook wel dat het raak zou zijn geweest.



Ik weet dat we ons best hebben gedaan de dag voordat ik denk mijn ei sprong te hebben gevoeld dus de kans is ook zeker aanwezig da het is gelukt.



kort gezegd ik heb een goed gevoel over deze ronde, vorige rondje ben ik er de gehele tijd vanuit gegaan dat het niet raak was omdat ik het niet voelde maar nu vandaag op dit moment heb ik er een goed gevoel over. misschien is dit morgen weer over maar moest het toch even ergens neer schrijven.
Yep! De wiskhey smaakte prima :De



Jarja ik geloof daar ook in, ik vraag me ook af of het niet een hele vroege afstoting was van t vruchtje.. gezien mijn menstruatie echt veel heftiger is geweest dan anders. Maargoed dat weet je toch nooit. Ik hoop het voor je. En positief denken lijdt tot positieve gevolgen toch ?!
He meiden,



Ik probeer het lezen bij te houden, maar het reageren gaat me toch iets slechter af



Winter wat schrikken voor je, maar fijn dat je snel terecht kon en dat het goed was.

Panda lekker genieten in Dublin!

Jarja ik hoop dat je gevoel juist is.

Andere dames op de wachtbank succes.



Hier momenteel mijn menstruatie, ik voelde deze keer al van alles aan mijn lichaam en vond het lang duren ( 1e cyclus na spiraal nu 32 dagen) en dan waren we nog niet eens begonnen en kon ik helemaal niet zwanger zijn. Dus dat wordt nog wat.



Mijn eerste NOD wordt 20 mei, ervan uitgaande dat deze cyclus ook 32 dagen is. Spannend!



Geniet nog even van de zondag dames!
Alle reacties Link kopieren
Schrikken winter!

O Jarja dat zou zo mooi zijn! Heb wel eens gehoord dat vrouwen dat voelen. Ik duim mee!

Mijn ongi lijkt al weer klaar te zijn? Gekke hormonen allemaal. 15 mei is mijn volgende nod volgens de app
Alle reacties Link kopieren
Ik ook gisteren ongesteld geworden. Mijn nieuwe NOD is 25 mei en derde ronde.



Ik hoop het voor je Jarja! Waaraan voel je dat het wel eens raak kan zijn? Hoeveel dagen na de eisprong zit je?



Schrikken Winter..zo blij voor je dat alles verder goed was! Hoe gaat t nu?



Ik ben meerdere malen zwanger geweest maar dus miskramen gehad. Ik was wel altijd snel zwanger, duurde per keer niet langer dan 4 rondes dus ben heel benieuwd hoe lang deze x. Ga iig uit van een jaar voor succesvolle zwangerschap en hoop natuurlijk sneller want dan zit er niet heel veel tijd tussen de eerste en tweede!
Alle reacties Link kopieren
Hier waarschijnlijk niet goed. Ik had wat rozig/bruinige afscheiding. Toch gebeld voor vervroegde echo. Ze konden wel een vruchtzakje zien maar nog geen duidelijke inhoud. Het is dus of zo dat ik, gezien mijn wat langere cycli, miniet ver ben of het is opgehouden te groeien. Zaterdag weer voor echo. Ik heb geen goede hoop.....
Oh puck wat kut!!! Hoever ben je nu? Hadden zij wel hoop? Heb je pijn? Oh ik ga heel hard duimen voor je..



Liefs
Puck wat erg. Ik hoop dat je zaterdag goed nieuws krijgt. Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Oh Puck wat erg om te horen, dat is echt heel erg schrikken voor jullie och wat naar...

Ik duim echt heel hard dat het goed zit, pfff...
Alle reacties Link kopieren
Winter, hoe is het bij jullie? Ook al zo akelig om mee te maken, hoop dat het inmiddels wat rustiger is.



Jarja, hopelijk kan jij snel een goed bericht brengen en klopt je voorgevoel



Ik wacht nog braaf op mijn eitje.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen buikpijn. Had wel laatste dagen wat minder pijnlijke borsten. Ze zeiden dat het kàn zijn dat ik minder ver ben maar dat het ook kan zijn dat t gestopt is met groeien. Ik dacht zelf 6w en 5 dagen te zijn maar gebaseerd op cyclus van 28 dagen. Normaliter heb ik een cyclus van 29 tot 32 dagen. Dus ja het kan zijn dat ik minder ver ben en dat er nog hoop is. Ik had op da 14 mn eisprong en met een uitloop van 3 dagen later bevruchting (uitgaan van gunstigste scenario) kan het idd zijn dat ik minder ver ben. Ik teste ook pas op dag 31 heeeel licht positief en op dag 29 nog helemaal negatief. Het is onzeker tot zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Echt klote dit Puck, aan je verhaal te horen kan het nog alle kanten opgaan he. Bah wat lastig dat je nog zo lang in onzekerheid moet blijven zitten. Wat zei de verloskundige er zelf over?

Ben je erg verdrietig of probeer je je hoofd nog even koel te houden totdat het zaterdag is? (kan me beide gevallen goed voorstellen)
Alle reacties Link kopieren
Oh puck, wat rot zeg. Die onzekerheid is zo shit... Ik hoop op een goede echo zaterdag.



Daliah, meerdere miskramen... Vind het maar heftig hoor. Ik was vrijdagochtend zo verdrietig, want ik was overtuigd van een miskraam. Lijkt me rot als het vaker mee hebt gemaakt. Gelukkig is t uiteindelijk goed gegaan, en heb je een gezond kind.



Jarja, ben benieuwd of je gevoel klopt. Gedroeg jouw kat zich nog anders? Ze zeggen dat dieren een zwangerschap ook aanvoelen



Hier gaat het wel oke. Ik vloei nog steeds helaas. Vind het erg vervelend dat ik niet weet waar het vandaan komt. De verloskundige denkt een vaatje bij mijn baarmoedermond. En volgens haar hoef ik me niet ongerust te maken, maar garantie heb je natuurlijk nooit. Dus ik probeer me te focussen op de echo van afgelopen vrijdag.
Alle reacties Link kopieren
puck wat lastig om geen zekerheid te hebben heel naar. vindt 6 dagen wachten ook best lang om in onzekerheid te zitten.



ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong. heb zojuist tegen me vriend gezegd dat ik een goed gevoel heb over deze ronde kreeg het antwoordt dat ik er maar niet teveel op moet hopen ivm teleurstellingen.



nou ik hoop lekker nog steeds en als het niet zo is, is het pech
Puck wat heftig! Ik duim voor een goede afloop
Alle reacties Link kopieren
Ik ben super verdrietig omdat ik er zelf echt geen goed gevoel over heb. Het is te toevallig: bruinige afscheiding, borsten die kleiner worden en minder pijn doen de laatste dagen en ook nu nog die echo die niet duidelijk iets laat zien. De vk zei dat het Alle kanten op kan. En dat is ook zo. Maar ik moet wel rekening houden met dat het evt gestopt is met groeien. Ze klonk niet super optimistisch. Heel mn plaatje stort even in. Het was net een beetje geland dat ik in december een kindje zou verwachten en we waren allemaal zo super blij. Nu stort het allemaal in. En natuurlijk zijn alle clichés waar: dan heeft t zo moeten zijn en je kunt tenminste zwanger worden, maar daar koop ik nu helemaal niets voor. Ik wil deze zwangerschap en ik wil niet dat het mis gaat. Ik moet afwachten maar ik vrees weinig goeds. Als het mis is dan hoop ik dat het voor zaterdag al een bloeding word. Dan kan ik tenminste verder.
Alle reacties Link kopieren
Ah puck

Ik kan het me heel goed voorstellen. Je hebt ook helemaal niks aan die clichés, natuurlijk wil je dat het nu goedkomt. Heel veel sterkte met wachten. Ik denk aan je!
Alle reacties Link kopieren
Aah Puck toch :( dit is ook ronduit ruk en verdrietig. Ik leef met je mee en wens je heel veel sterkte de komende dagen xxx
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden!
Alle reacties Link kopieren
Lieve Puck veel sterkte :( ik ken het afwachten niet, bij mij was altijd gelijk duidelijk dat het mis was.. ook na in eerste instantie goede echo's met 7 weken. Het blijft de natuur en de eerste weken gaat het zoals het gaat en daar koop jij nu natuurlijk helemaal niks voor. Ik hoop echt heeel erg dat het goed gaat ontwikkelen en ik denk aan je...
Alle reacties Link kopieren
Wat rot Daliah! Ik denk dat het echr mis is en het een deze dagen wel een miskraam wordt. Borsten nemen nu echt duidelijk af en afscheiding lijkt donkerder te worden. Krijg ook beetje buikpijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik nog goede hoop hebben? Heb sinds gisteravond geen bruine afscheiding meer maar volgens mij wel minder zwangerschapssymptomen. Ik lees verhalen van vrouwen die ook minder ver bleken te zijn en op de eerste echo niets zagen. Een week later bleek alles toch goed te zijn. Dat geeft hoop maar ik denk in dit geval valse hoop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven